3dsmax-mudbox-3dcoat-maya-photoshop
AREF مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c Jun 2, 2014 #3 سلام آفرین اسکین خوب شده. ریگ شده هست اینها؟
h-a-n-s Member Jun 2, 2014 #4 [FONT=&]سلام خیلی ممنون - نیمشه اسمش رو ریگ گذاشت یه[/FONT] joint [FONT=&]گذاری و اسکین ساده با مایا هست[/FONT] [FONT=&]نورپردازی و رندر چطوره؟ راستش خودم از رندر راضی نیستم بنظرم زیاد روشن شده و یه حالت فلت پیدا کرده[/FONT] [FONT=&]از مدل سازی و بقیه قسمت ها فیلم تهیه شده به همراه فایل هر قسمت که تو لینک پایین می تونید ببینید[/FONT] http://forum.majidonline.com/threads/210563-مدلینگ-کاراکتر آخرین ویرایش: Jun 10, 2014
[FONT=&]سلام خیلی ممنون - نیمشه اسمش رو ریگ گذاشت یه[/FONT] joint [FONT=&]گذاری و اسکین ساده با مایا هست[/FONT] [FONT=&]نورپردازی و رندر چطوره؟ راستش خودم از رندر راضی نیستم بنظرم زیاد روشن شده و یه حالت فلت پیدا کرده[/FONT] [FONT=&]از مدل سازی و بقیه قسمت ها فیلم تهیه شده به همراه فایل هر قسمت که تو لینک پایین می تونید ببینید[/FONT] http://forum.majidonline.com/threads/210563-مدلینگ-کاراکتر
homayoon_fattah Well-Known Member Jun 2, 2014 #5 کله اش از روبرو متعادل به نظر میاد ولی تو رندر از پهلو مشخصه که حفره چشمش کمی تخت شده . انتهای چشمش بیرون زده به نظرم . به اضافه اینکه حالت چشمش به نظر بهت زده است
کله اش از روبرو متعادل به نظر میاد ولی تو رندر از پهلو مشخصه که حفره چشمش کمی تخت شده . انتهای چشمش بیرون زده به نظرم . به اضافه اینکه حالت چشمش به نظر بهت زده است