بی بی کد The Stairs

alless

New Member
سلام ،
چتد روز پیش تو tumblr یه عکس از دیوار بتونی دیدم که یه چیزی شبیه اینیه که ساختم .

برنامه ها :
3ds Max - Vray - Photoshop
 

پیوست ها

  • optimized-2.jpg
    optimized-2.jpg
    777.9 کیلوبایت · بازدیدها: 88
  • Lighting.jpg
    Lighting.jpg
    292.2 کیلوبایت · بازدیدها: 53

madmaster_3d

Well-Known Member
خیلی هم قشنگ. فقط این بلوری که پایین عکس شده مقوا نداره. خودش شده یا خودت کردی؟ راستشو بگو؟ الو
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
اتفاقان اون بلر شده ( مستر جان بلور نیست بلر E داره :wink:) مقوا داره یکمی اما بیشتر کاغذه تا مقوا :دی


ایول پسر عجب کاره باحالی شده فقط درخته بد شده وگرنه بقیش عالیه :wink:
 

Mehran coyote

Well-Known Member
کار قشنگی شده
یکم جزئیات بیشتر چاشنی کار میکردی عالی میشد

دیسپلیس کف رو با چه نرم افزاری درست کردی؟خوب شده
من با cray map کار کردم عالی هست ولی کرکش گیر نمیاد بعد 30 رو از shader map pro استفاده میکنم که به قدرت اون نمیرسه
 

alless

New Member
سلام. کار خیلی خوبی شده. خسته نباشی.
میشه توضیح بدی سنگ های کف رو چطور ایجاد کردی؟
ممنون ، سنگ ها رو با پلاگین itoo Forest درست کردم .


خیلی هم قشنگ. فقط این بلوری که پایین عکس شده مقوا نداره. خودش شده یا خودت کردی؟ راستشو بگو؟ الو
مرسی از نظرت ، این به قول شما بلور رو با Depth of Field به physical camera دادم . برا اینکه فوکوس دوربین نمیخواستم رو حاشیه کادر و جمنا باشه .

اتفاقان اون بلر شده ( مستر جان بلور نیست بلر E داره :wink:) مقوا داره یکمی اما بیشتر کاغذه تا مقوا :دی


ایول پسر عجب کاره باحالی شده فقط درخته بد شده وگرنه بقیش عالیه :wink:

لطف داری ، آره خودمم موافقم درخته خوب نیس ولی یه حاهایی آدم سوتی میده دیگه :wink:
 

alless

New Member
اتفاقان اون بلر شده ( مستر جان بلور نیست بلر E داره :wink:) مقوا داره یکمی اما بیشتر کاغذه تا مقوا :دی


ایول پسر عجب کاره باحالی شده فقط درخته بد شده وگرنه بقیش عالیه :wink:

مرسی از لطفت ، من ترحیج میدم scene هام زیاد شلوغ نباشن چیزی که خودم از همه بیشتر واسم اهمیت داره Lighting و متریال هامه .
کف هم دیسپلیس نیس تو پست قبلی توضیح دادم از پلاگین itoo استفاده کردم .
 

madmaster_3d

Well-Known Member
حمید من یک واو جا انداختم اونم تایپ نشده بابا :mad:
حالا که اینطور شد خودتم مقوایی لینکین جان . (شوخی می کنم جیگر طلا )
 
کار خوبی شده
می شه یه کم توضیح بدی کف- نور هایی که تو چراغ ها گذاشتی چه جوری کار کردی؟
پلاگین کف رو چه جوری گذاشتی؟
مرسی
 

alless

New Member
کار خوبی شده
می شه یه کم توضیح بدی کف- نور هایی که تو چراغ ها گذاشتی چه جوری کار کردی؟
پلاگین کف رو چه جوری گذاشتی؟
مرسی

نور های چراغ های کف همشون Vrat Light از نوع Sphere هستن . و داخل لامپ هم به حبابش یه Vray light material دادم که درخشنده شده .
پلاگین itoo Forest خیلی قویه و میشه روی هر surfce ای اعمال کنی . یه سری آبحکت سنگ مثلا 4-5 نوع بهش میدی و اون با احتمال اونا رو توزیع می کنه تو صفحتون . حتی دونه دونه Rotation و Scale تک تک سنگ ها رو با یه احتمال که شما بهش میدی متغیز پخش میکنه و می سازه .
 

*farshid*

کاربر VIP
کار خوبی شده
قلوه سنگ ها خیلی خوب هستند.
نورپردازی خوبه
فقط یه مقداری تکسچر صندلی خوب نشده
عمق میدان هم از اونجایی که با دوربین ویری شبیه سازی شده بی نقصه ولی در کل کادربندی کار معلوم نیست چی رو میخواد نشون بده ... راه رو؟ دیوار رو؟ پله رو؟ در کل کادربندی آرتیستیکی نشده ... شاید اگه دوربین بره عقب تر با لنز تله ، فلت به پله نگاه کنیم بهتر باشه ...
 

alless

New Member
کار خوبی شده
قلوه سنگ ها خیلی خوب هستند.
نورپردازی خوبه
فقط یه مقداری تکسچر صندلی خوب نشده
عمق میدان هم از اونجایی که با دوربین ویری شبیه سازی شده بی نقصه ولی در کل کادربندی کار معلوم نیست چی رو میخواد نشون بده ... راه رو؟ دیوار رو؟ پله رو؟ در کل کادربندی آرتیستیکی نشده ... شاید اگه دوربین بره عقب تر با لنز تله ، فلت به پله نگاه کنیم بهتر باشه ...

ممنون از توجهت ، در مورد دوربین دقیقا همینی که شما میگیه : دوربین خیلی عقب تر از Scene هست و Focal Length هم 90 هست . پس خیلی تله شده .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا