The Skull

Ali_CG

Well-Known Member
سلام دوستان
حوصلم سر رفته بود گفتم یه کار جدید بزنم
این دفعه دیگه از ماشین خبری نیست! :clap:



میخوام یه جمجمه بسازم!
چون بار اول که روی آناتومی میخوام کار کنم حنما ایرادای کار زیادن، پس نیاز به راهنمایی شما دوستان دارم
فعلا تو مکس سعی میکنم یه بیس ازش بسازم که فکر کنم جالب نشه! بعدش میبرم تو زیبراش . . .
اصلا به نظرتون بیخیال بیس نشم و مستقیم تو زیبراش شروع نکنم؟!!! :cry:
چون سوراخ سمبه زیاد داره و دردسر میشه تو مکس! :snap:
 

پیوست ها

  • 1.jpg
    1.jpg
    73.3 کیلوبایت · بازدیدها: 32

Gryphon

Member

خیر اصلا پیشنهاد نمیشه به خاطر همین سوراخ سمبه ها! باز خودت میدونی ولی من تو زبراش در این مورد (منظورم سوراخ هست!!:green:) مشکل دارم مخصوصا از این نوعش.
موفق باشی:rose::rose:
 

Ali_CG

Well-Known Member
مرسی :rose:
ولی به نظرم تو زیبراش با Mask کردن راحت بشه سوراخها رو درست کرد!
واسه من که زیاد از مخم کار نمیکشم ساختش تو مکس بد قلقه! :green: اگه بخوام صلواتی مدل کنم آخرش خوب نمیشه!
ولی در هر صورت فعلا همینجوری ادامه میدم تا ببینم چی میشه . . .
 

Ali_CG

Well-Known Member
یه ساعت دیگه و پایان بیس! :shock:
خوب شده؟!
یعنی ببرم زیبراش؟!!!! :?:
 

پیوست ها

  • 3.jpg
    3.jpg
    80.7 کیلوبایت · بازدیدها: 14
  • Finished Base.jpg
    Finished Base.jpg
    34.6 کیلوبایت · بازدیدها: 14

Gryphon

Member
نه نبرش!!!!!!!!!!!!!:lol:
داخل چشم به نظرت تعداد poly ها کم نیست؟ حداقل یه سگمنت دیگه بهش اضافه کن،
poly های داخل چشم یه حالت سه ضلعی پیدا کردن تو زبراش ممکنه اذیت بشی.
نمیخوای دندونای بالایی رو از پایینی جدا کنی؟
چرا سرش اینقدر شلوغه! (بالای کله) ، یه نگاهی به توپولوژی سر انسان بنداز شاید کمکت کنه
البته شما استاد مایی ببخشد جسارت کردیم:snap:

ساعت 2:30 شد الانه که بابام بیاد پسی رو بزنه پس فعلا.:rose::rose:
 
آخرین ویرایش:

Ali_CG

Well-Known Member
نه نبرش!!!!!!!!!!!!!:lol:
داخل چشم به نظرت تعداد poly ها کم نیست؟ حداقل یه سگمنت دیگه بهش اضافه کن،
poly های داخل چشم یه حالت سه ضلعی پیدا کردن تو زبراش ممکنه اذیت بشی.
نمیخوای دندونای بالایی رو از پایینی جدا کنی؟
چرا سرش اینقدر شلوغه! (بالای کله) ، یه نگاهی به توپولوژی سر انسان بنداز شاید کمکت کنه
البته شما استاد مایی ببخشد جسارت کردیم:snap:

ساعت 2:30 شد الانه که بابام بیاد پسی رو بزنه پس فعلا.:rose::rose:

مرسی :rose:
چشم به بخاطر شما یه سگمنت دیگه هم اضافه میکنم! :wink:
پلی های داخل چشم که 4 ضلعی هستن! :-? به خاطر نحوه چیدمانشون میگی؟! تا حالا تو زیبراش امتحان نکردم! شایدم مشکل ایجاد بشه! :sad:
سرشم دیگه نمیدونستم چیکارش کنم! راهی به ذهن کسی میرسی واسه کم کردن پلی ها؟!
دندونها رو هم تو زیبراش یه بلایی سرش میارم! :wink:
مرسی استاد :rose:
 
آخرین ویرایش:

hamed.f

Well-Known Member
علی جان توی مکس edge هات رو اديت کن ploy هات بهتره يک اندازه داشته باشن،يعنی يکيش بزرگ يا کوچيک نباشه...
البته بعضی جاها لازمه و نيميشه کاريش کرد،مثل قسمت بينيش،ولی بعضی جاهاش اصلاً لازم نيست که ploy های کوچيکی داشته باشه
مثل قسمت بالای کاسه ی جمجمه...به هر حال هرچقدر که ميتونی اندازه ی ploy هات رو يکدست کن...
آفرين ادامه بده...:oops:
 

Ali_CG

Well-Known Member
مرسی حامد جان
بالای جمجمه رو دیگه بیشتر از این زورم نرسید که یکدستش کنم!
ما رو بگو که میخواستیم با یه کره تو زیبراش شروع کنیم!:green:
بیسش زیاد مهم نیست، خوب و بدش رو به زیبراش میسپاریم!

یه تغییر کوچیک به بیس دادم . . .
 

پیوست ها

  • 4.jpg
    4.jpg
    114.2 کیلوبایت · بازدیدها: 14

Ali_CG

Well-Known Member
مرسی سینا جان :rose:
آخرش بردم زیبراش!
بار اول نیم ساعت روش کار کردم که خیلی خیلی شبیهش شد، ولی ذخیره نکرده یه دفعه از زیبراش پرید بیرون!
دفعه بعد یه ساعت کار کردش ولی مثل دفعه اول نشد!
خلاصه داغش به دلم میمونه !
ادامه . . .

 

Ali_CG

Well-Known Member
امان از دست این زیبراش!
چند بار با حوصله کار میکردم ولی ذخیره نکرده میپرید بیرون!
دیگه حالم گرفته شد و زود تمومش کردم!
یکم نسبت به رفرنس دستکاریش کردم، متاسفانه رفرنس هم یکم با جمجمه واقعی انسان تفاوت داشت . . .
دندوناش هم یه خورده مشکل دارن! :green:
دوستان نظر بدین، به نظرتون بزارمش تو گالری؟!
 

پیوست ها

  • 1.jpg
    1.jpg
    148.8 کیلوبایت · بازدیدها: 9
  • 2.jpg
    2.jpg
    135.5 کیلوبایت · بازدیدها: 10
  • 3.jpg
    3.jpg
    158.1 کیلوبایت · بازدیدها: 8

SinaTR

Well-Known Member
سلام، با اجازه من نظر خودمو بدم

به نظر من يکم از اين براق بودن در بياری و بين دندوناش يه قاصله بدی بهتر می شه

اگه بتونی يه رندر بگيری که مثلا اين تو يه موزه هست يا يه زير زمينی جايی (مثلا چشش هر تار عنکبوت بسته!) به نظرم جالب تر می شه
 

Ali_CG

Well-Known Member
مرسی،نظرت درسته
متریالش به نظرم قشنگ اومد منم بهش دادمش!
دندوناش رو هم شبیه رفرنس سعی کردم درست کنم!
رندر هم که به گروه خونی من نمیخوره!
واسه رندر هم باید بامپ و . . . بسازی که من فعلا سر در نمیارم
هدف تمرین مدلینگ و آناتمی فعلا
مرسی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا