پشتیبانی The Lonesom Lonely Alone

امین تری دی

Active Member
سلام
کار خیلی خوب بود امین جان
بهت به شدت تبریک میگم
کاش اسامی و تعداد افراد دیگه ای هم که تو این کار بخشی رو به عهده داشتن بیان میگردی.

چون گفتی آرنولد سوال میکنم، مشکلی باهاش نداشتین؟ حالا تو که میگی ریگ کار رو داشتی ولی در مورد رندر اگه اطلاعات کار رو داری بگی ممنون میشم، سرعت و کیفیت نصبت به metal و Vray تو مایا بهتر بود؟ ( البت این موتور هایی که کرکشون راحته رو گفتم) در مورد کیفیت زمان رندر، پشتیبانی shader ـها و شبکه رندر کردن اگه اطلاعاتی از کار داری ممنون میشم عزیز.

shader کار که خیلی خوبه، compose کار هم که مشکلی توش نبود و خوب بود.
کار برای کجا و به چه منظور ساخته شده؟ گروه خاصی و با نام خاصی ساختن؟ ممنون میشم اینها رو بگی عزیز
منظورم از این سوال های فقط کسب اطلاع هستا ، فکر نکنی فکر بدی میکنم عزیز

و در آخر یا همون اول باید بگم که خوشحالم با این که کار مدرن و خاص هست اون تایتل یا فاطمه زهرا رو داره، چون بودم بین تیز کارها و دیدم نوع رفتار و تفکرشون که من رو به شخصه آزار میده و نمیذاره تو اون فضا کار کنیم ولی تو این کار نه، بچه های کار اعتقاداتشون رو نگه داشتن و فکر کار بین المللی رو نکردن.

رفت تاپ گالری ورنه من هم همین نظر رو داشتم رفیق.

حق پشت و پناهت

سلام مرسی دوست عزیز بابت نظرت

اسامی دوستانی که توی این کار دست داشتن فکر کنم حدودا 7 الی 8 نفر بود الان متاسفانه اسم همه رو خاطرم نیست
ولی سوپر وایز تیم جناب آقا رضا طیبی و سر پرست اقا جواد مطوری هستن
این شات مربوط به یک فیلم به اسم رنجرو است که در جشنواره فجر هم اکران شد


موفق باشی :)
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
ممنون امین جان

اتفاقا نوشته بودین تنهای تنهای تنها گفتم چرا این اسم شبیه به اسم اون فیلم اولی تو جشنواره بود که گفته بودن فیلم خوبی هم بوده ولی الان که خودت گفتی مال اونه برام خیلـــــــی عجیبه که این کجای فیلم بوده.
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
ای ول..
من از آقای رضا طیبی شنیدم... کاراشونم دیدم.
حرفه ای کار میکنن.

قبلا هم نظرمو گفتم که خیلی خوب شده.
امین جان شما کلا ریگ های پروداکشن رو توی مایا میزنی؟
فکر کنم واسه ریگ کاراکتر های بازی ار سافت ایمایج استفاده کنی؟درسته؟

بعدشم جناب bubo3d :
به نظرم اصلا اشکالی نداره آدم کارای بین المللی بزنه.اتفاقا کسی که به فکر کارای بین المللی باشه حداکثر تلاششو میکنه که اگر در حد بین الملل هم نرسید لااقل در حد مطلوبی باشه.
به نظرم گام بلند برداشتن خوبه.یا به هدفت میرسی یا نزدیکش میشی.
آدم میتونه با نگه داشتن اصالت و اعتقادات خودش و کشورش کار بین المللی خیلی خوبی بزنه.خیلی خووب...


 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
بعدشم جناب
bubo3d :
به نظرم اصلا اشکالی نداره آدم کارای بین المللی بزنه.اتفاقا کسی که به فکر کارای بین المللی باشه حداکثر تلاششو میکنه که اگر در حد بین الملل هم نرسید لااقل در حد مطلوبی باشه.
به نظرم گام بلند برداشتن خوبه.یا به هدفت میرسی یا نزدیکش میشی.
آدم میتونه با نگه داشتن اصالت و اعتقادات خودش و کشورش کار بین المللی خیلی خوبی بزنه.خیلی خووب...

خوب دقیقا منظور من هم همین بود دیگه دوست عزیز، من که ایراد نگرفت، تعریف کردم.
 

امین تری دی

Active Member
ای ول..
من از آقای رضا طیبی شنیدم... کاراشونم دیدم.
حرفه ای کار میکنن.

قبلا هم نظرمو گفتم که خیلی خوب شده.
امین جان شما کلا ریگ های پروداکشن رو توی مایا میزنی؟
فکر کنم واسه ریگ کاراکتر های بازی ار سافت ایمایج استفاده کنی؟درسته؟

[/COLOR][/B]

سلام
ممنون بابت نظرت
در مورد ریگ باید خدمت شما عرض کنم من توی مایا و سافت ایمیج ریگ میزنم _ ب بهتر بگم با جفتش هم برای پرداکشن و هم برای گیم ریگ میزنم :)
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام
ممنون بابت نظرت
در مورد ریگ باید خدمت شما عرض کنم من توی مایا و سافت ایمیج ریگ میزنم _ ب بهتر بگم با جفتش هم برای پرداکشن و هم برای گیم ریگ میزنم :)

سلام امین جان
اقا این ریگ هایی که میزنی چجوری اکسپورت میشه به گیم ؟
 

Shahryar Mirbozorgi

Well-Known Member
امین جان کار خیلی حرفه ای بود،به تو و گروهتون تبریک میگم

امیدوارم همه ی دوستانی که تو این راه زحمت میکشن به هدفشون برسن،اگه فرهنگ کار گروهی بین ایرانی ها جا بیوفته بیشتر از این دست کارهای با کیفیت خواهیم دید
 

امین تری دی

Active Member
سلام
مرسی

بله متاسفانه خیلی از افراد نمی تونن زیاد توی گروه دوام بیارن
دلیل اصلیش اینه که این افراد با این ذهنیت به گروه میان که فکر می کنن خدا هستن و بقیه رو
کمتر و پایین تر از خودشون میبین .
 

ssdsajad

Active Member
این که فوق العاده بود شکی توش نیست

اما من میخوام برعکس سایر دوستان یه کم ایراد بگیرم

البته
ایراد نه به معنی اشتباه بودنا
به معنی اینکه اگر اینکارو میکردید عالی تر می شد ( به نظر من) الان عالی هست

حرکت دوربین رو طبیعی میکردید ..مثل دوربین روی دست که میتونستید حرکت یه دوربین رو آنالیز کنید و روی اون دوربین بعضی صحنه هارو رندر میکردید
میدونید چرا این سلیقه را دارم چون هوا ی شلوغیه و بادیه یه کم حس لرزش اندک و طبیعی کننده ی دوربین عالی میشه نه؟؟


وقتی که کارکتر دستشو از بالا میاره پایین زیاد طبیعی نیست . ثانیه 32 ( اتفاقا اینجا حرکت لرزشی دوربین یا دوربین روی دست میتونست حس بیشتری بده)

. .. و وقتی گردنشو میچرخونه هم یه کم طبیعی نیست

اینارو بیشتر کار میکردید .. حالا نمیدونم امکاناتشو دارید یا نه

اینو هم بگم وقتی اشکش دراومد بد جور غمگین شدم خیلی حسه خوبی منتقل کرد بهم ..

بینیش هم وقتی که میکشه بالا تو ثانیه ی 46 ...
یه جوریه انگار یه قسمت خاصی از بینیش مشخص شده فقط ..
البته ایراد که نیست این موجود فضاییه و بینیش اینجوریه دیگه :)

به نظر من کیفیت جلوه های ویژه اش
و کیفیت رندر
و ریگ صورت و کارکتر عالی بوده و این بخش هایی که اشاره کردم زیر این قسمت های عالی مخفی مونده



:rose:
 
آخرین ویرایش:

Aliɾeza

Member
دوست عزیز من اطلاعات زیادی در رابطه با انیمیشن و مدلینگ ندارم ولی در یک کلام میتونم بگم ... عــالی کار شده | موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا