The Classroom - lighting study

amirv3d

Member
سلام دوست عزیز
واقعا بهت تبریک میگم خداییش بامنتال ری کار کردن سخت
راستی یه خواهش داشتم
امکانش هست لینک این سن و بهم بدی میخوام با وی ری یه تستی بزنم ممنون میشم .:rose:
 

Borhan72

خسته‌ی خسته...
آفرين داداش حميد...
با اينكه ديده بودم ولی خيلی حال كردم....

آفرين...
يه سؤال...
Ao چيه؟؟؟ ( اگه لطف كنی جوابمو تو پی سی بدی بهتره... )
 

hrgh

Member
اگه اشتباه نکنم منظور عارف این بود که "با یه نورپردازی ساده " میشه به همچین چیزی رسید.
اما وقتی متریال ها ، رفلکشن ها و رنگ ها تغییر کنن خیلی وقتها با قسمت های تاریک یا OverExpose شده برخورد میکنین .
شما هر چقدر هم قبل از ماده دهی نورتون رو تنظیم کنید باز هم بعد از اون به مشکل بر میخورید و مجبورید خیلی از تنظیمات رو عوض کنید .


موفق باشی.

ممنون علی جان از نظرتون:rose:
ولی بازم فکر میکنم اگه نور ردیف باشه متریال رو که توی اینجور کارهای real اضاف کنی نیاز به تغییر وسیع و کلی در نور و تنظیمات رندر نیست:-?
نمیدونم شاید بعدا امتحانش کنم این مسئله رو
اگه این پروژه مدلاش از خودم بود حتما متریلا هم میدادم بهش:wink:
:rose:

سلام دوست عزیز
واقعا بهت تبریک میگم خداییش بامنتال ری کار کردن سخت
راستی یه خواهش داشتم
امکانش هست لینک این سن و بهم بدی میخوام با وی ری یه تستی بزنم ممنون میشم .:rose:

مرسی امیر جان:rose:
آره منتال کلا یکم سخت میزنه اما اگه خوب کار شه نتیجه نهاییش بی نظیره
لینک این scene خدمت شما ببینم با وی ری چهجور میشه:cool:
کد:
http://www.4shared.com/file/200164463/f9376724/Classroom.html

:oops:
 

hrgh

Member
آفرين داداش حميد...
با اينكه ديده بودم ولی خيلی حال كردم....

آفرين...
يه سؤال...
Ao چيه؟؟؟ ( اگه لطف كنی جوابمو تو پی سی بدی بهتره... )

ممنون داداش برهان جونم:rose:
AO که مخفف Ambient Occlusion یک شیدر هست که تاثیرش واقع گرایانه تر کردن رندرها هست به این شکل که با یه نور global مناطق روشن و تیره رو تفکیک میکنه و رندر و به واقعیت نزدیکتر میکنه
مثلا نقاطی رو که بی دلیل روشن شدند کنترل میکنه
ضمنا یکی از ویژگیهای mentalRay هم که اونو با موتورهای دیگه متفاوت میکنه همین شید AO بی نظیرش هست

EF_Demon_D.jpg


+

EF_Demon_AO.jpg


=

EF_Demon_C.jpg


این شیدر به صورت یه المنت جداگانه رندر میشه و در فتوشاب با لایه Multipy روی کار کشیده میشه
راستی متریال A&D هم این شیدر رو در خودش داره و میتونه اونو مستقیما در رندر ایجاد کنه .

اینم یه tutorial خوب در این مورد :

کد:
http://www.everflow.com/support/tutorials/AO/Everflow_AmbientOcclusion1.html
 

Borhan72

خسته‌ی خسته...
آهان....
ممنون داداش حميد...

كار باهاشو بلدم...
ولی اسمشو نميدونستم...
ممنون از كمكت.... :rose::oops:

 

جدیدترین ارسال ها

بالا