بی بی کد the beautiful home

Meiti

Member
سلام دوست من
کار خیلی خوبیه
در حدی نیستم بتون ایراد بگیرم اما اگه بگید چه نرم افزارهایی استفاده کردید
مدت زمان رندر چقدر بوده
چه قسمتی از مدلها اماده بوده
خیلی بهتره
 
خیلی ممنون.
با 3dsmax , vray
با after effects , photoshop هم روی تنظیم نور ها و رنگ کار کردم.
از اونجایی که بیشتر به لایتینگ و رندرینگ علاقه مندم و بیشتر سعی دارم که توی این شاخه رشد کنم، از مدل های آماده یا مدل های پبیسیک پایه ای استفاده می کنم.
 

madmaster_3d

Well-Known Member
اول از همه ورودت رو به این سایت خوش آمد میگم مهدی جان. یک چایی هم با اون قوریت بریز بخوریم دوره همیم :lol:
شوخی بسه.
کارت قشنگ شده یعنی از این افکتی که روی کارت گزاشتی خیلی خوشم اومد. الان مخ به خاطر امتحانا بعطیله نمی دونم بهش چی میگن اون لوزی های نور خورشید رو.
ایرادی که میشه به کارت گرفت این هستش که روی متریال ها باید کار کنی. به نظرم یک نویزی چیزی به عنوان بامپ به مبلت بده که از این حالت صاف بودن دربیاد.
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام/اول خیر مقدم میگم خدمتتون به این خانواده بزرگ.
کار خوبی شده.صحنه حس خوبی به آدم میده.حس طراوت.
نکاتش هم این ها هست
برای فوکوس بهتر هست از خود نرم افزار استفاده بشه.از فتوشاپ نمیشه هیچ وقت عالی از آب در بیاد
مشکل دیگه کار بحث تناقض هست.هیچ وقت خورشید اینجوری توی چشم نمیادمگر قطب شمال جنوب. یحث دیگه اینه که توی روز حتی زمستون خورشید تا 45 درجه آخرش میاد پائین و وقتی پائین بیاد هوا دمه غروب میشه و باید این قضیه توی آسمون حس بشه.
ضعف دیگه اینه خورشید جای الکی هست.چون هیچ نوری وارد صحنه نشده.
نویز کارم زیاد شده.باید مهارش کنی.
موفق باشی
 

abbasi_0912

Active Member
سلام
فکر میکنم همه موارد رو بچه ها گفتند، اما به نظر من کارت اصلا ambient occlusion نداره

موفق باشی
 
اول از همه ورودت رو به این سایت خوش آمد میگم مهدی جان. یک چایی هم با اون قوریت بریز بخوریم دوره همیم :lol:
شوخی بسه.
کارت قشنگ شده یعنی از این افکتی که روی کارت گزاشتی خیلی خوشم اومد. الان مخ به خاطر امتحانا بعطیله نمی دونم بهش چی میگن اون لوزی های نور خورشید رو.
ایرادی که میشه به کارت گرفت این هستش که روی متریال ها باید کار کنی. به نظرم یک نویزی چیزی به عنوان بامپ به مبلت بده که از این حالت صاف بودن دربیاد.


با تشکر از نظر سازنده شما
درسته روی متریال مبل ها نیاز به یه بامپ کوچیک داره.
 
آخرین ویرایش:
سلام/اول خیر مقدم میگم خدمتتون به این خانواده بزرگ.
کار خوبی شده.صحنه حس خوبی به آدم میده.حس طراوت.
نکاتش هم این ها هست
برای فوکوس بهتر هست از خود نرم افزار استفاده بشه.از فتوشاپ نمیشه هیچ وقت عالی از آب در بیاد
مشکل دیگه کار بحث تناقض هست.هیچ وقت خورشید اینجوری توی چشم نمیادمگر قطب شمال جنوب. یحث دیگه اینه که توی روز حتی زمستون خورشید تا 45 درجه آخرش میاد پائین و وقتی پائین بیاد هوا دمه غروب میشه و باید این قضیه توی آسمون حس بشه.
ضعف دیگه اینه خورشید جای الکی هست.چون هیچ نوری وارد صحنه نشده.
نویز کارم زیاد شده.باید مهارش کنی.
موفق باشی

ممنونم.
می خواستم با vray zdepth فوکوس کنم اما نیاز به سورس آموزشی داشتم.اگه بتونید معرفی کنید ممنون می شم.
باز از اینکه کارو دیدین تشکر می کنم.
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
یکی از بهترین چیزهایی که میتونه یه رندر رو واقعی کنه بحث فوکوس هست.می تونین از vray z dep استفاده بکنین.

بعد از اینکه رندر گرفتین

این تصویر رو به شما تحویل میده


حالا باید توی فتوشاپ رندر رو باز کنین
بعد از لایه یه کپی بگیرین.

بعد بهش یه ماسک رو نسبت بدین.

به لایه کانال ها برین و لایه ماسک رو اکتیو کنین

حالا تصویر رندر سفید مخصوص فوکوس رو توش paste کنین

بعد از اعمال میبین که انگار پشتش یه جورایی محو شده

لایه اصلی رو خاموش کنین
توی فیلتر ها به بخش Blur زیر شاخه Lens Blur برین.


با دیدن عکس های زیر کلا همه چی دستتون میاد.
روی هر نقطه ای که کلیک کنین دوربین بر اساس اون فوکوس میکنه.
خوبیش اینه دیگه لازم نیست اگه فوکوس بد باشه مجبور شین دوباره رندر بگیرین!

بعد از تعیین فوکوس ok کنین.
حالا برین لایه ماسک رو از بین ببرین و تا افکت که دادیم کاملا واضح بشه.

بعد از اتمام کار می تونین با پلاگین nik color EFX کارتون رو پست پروداکشن کنین.خیلی آسونه و سریع کار میکنه.



با چند تا لایه پست پروداکشن روی هم آخر کار این رو به ما میده
!
po-3.jpg
__________________
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا