sub 7

SAMIAR

New Member
سلام .

کسی ساب 7 رو داره ؟

اگه داره بده ممنونش میشیم .

با تشکر .
 

EMIRATES

Active Member
بفرمائید:
را كه براي ساختن برنامه (Server) يعني فايلي را كه مي خواهيد براي كسي بفرستيد و وارد كامپيوتر آن شويد را اجرا كنيد.وقتي اين برنامه اجراء مي‌شود 2 گزينه روي صفحه مي آيد. Run is a advanced Mode Run is a normal
Mode گزينه Run is a normal Mode را انتخاب كنيد. یک صفحه باز مي‌شود اين صفحه چند گزينه دارد.=> که اولی آنها SERVER SETTINGS است. در قسمته سمته چپ و بالا، SERVER SETTINGS را انتخاب کنید که خودش هم رو همون هست. يك صفحه باز مي شود كه چند گزينه دارد.كه اولي آنها در بالاي صفحهPort مىباشد.به نظر من بهتر است آن را اصلا تغیر ندهید.

زیره کلمه پورت Port نوشته است => ______ password ______ re_enter password ______ victim namel ______ protect passwordl ______ re_inter

password
شما در قسمت password می توانید رمزی بگذارید که با این کار پس از بدست آوردن آپی و پورت و نفوذ در comuter قربانی، فقط شما می توانید به comuter آن نفوذ کنید و دسته دیگر نفوذ گران از آن کوتاه می شود.من توصیه می‌کنم که اگر شما ابتدایی هستید این کار لازم نیست. در قسمت victim name که خوده برنامه اسمی به نامه=> 2.2.srv است که این هم ضرورتی ندارد تغییرش دهید.

حالا می رسیم به آن طرف صفحه که چند گزینه دارد . 1:use rabdom port 2:melt server after installation 3:wait for reboot ..server filename.. 4:random filename 5:spectify که شماره ۵ با اسمه (srv32.exe) آمده است.

خوب شما اصلا هیچ گونه تغییری در آن ۵ گزینه ی بالا انجام ندهید.(البته اگر وارد نیستید) خوب حالا قسمت دوم بحثمون اینه که باید شما بروید روی گزینه (STARTUP METHODS) که در سمت چپ و زیره همون گزینه SERVER SETTINGS قرار دارد. وقتی که شما( STARTUP METHODS) را باز کردید یک صفحه باز می شود که ۷ گزینه دارد و خوده برنامه رویه گزینه ۲ و گزینه آخر ( ۷ ) کلیک کرده است.

شما هم می‌توانید دستش نزنید و هم می‌توانید برای پیشرفته کردن سرور خود روی گزینه ( ۳ ) و(4) نیز کلیک کنید. بعد از اتمام عملیات بالا باز به سمت چپ یک نگاه خشمگینانه میندازین و با سرعت به طرف گزینه (NOTIFICATIONS) که در زیر همون گزینه STARTUP METHODS قرار دارد می روید. خوب حالا که ( NOTIFICATIONS ) را باز کردید.

اگر که آدرس e_mail شما در ICQ است شما روی گزینه اولی که (add ICQ notify) است کلیک کنید و در صفحه‌ای که باز می شود آدرس را بنویسید. حالا اگر آدرس e_mail شما در یاهو باشد شما باید روی گزینه add e_mail notify کلیک کنید و آدرسه e_mail یاهوی خود را بنویسید در آن قسمت.

بعد از آن شما باز هم از اون نگاههای ترسناک به سمته چپ صفحه می اندازید و روی گزینه ی BINDED FILES کلیک کنید. شما باید بعد از انجام عملیات قبلی روی گزینه PLUGINS در سمت چپ صفحه زیر همون گزینه ی BINDED FILES کلیک کنید. بعد از کلیک کردن گزینه PLUGINS که در حقیقت مهمترین بخش برای هک و هکر می باشد یک صفحه باز می شود.
در این صفحه مي‌توانيد چند فايل را انتخاب کنيد تا امکانات بيشتري براي هک کردن داشته باشيد و حالا کاری که شما باید انجام بدید این است که بروید در همان صفحه‌ای که برای شما باز شده روی گزینه add binded plugin کلیک کنید و در همان صفحه کوچکی که باز می‌شود بروید درشاخه یا درایوی که برنامه sub7 را در آنجا کپی کرده‌اید. بعد از پیدا کردن sub7 بروید بر روی آن کلیک کنید و آن را باز کنید و روی گزینه plugin که در همان پوشه است کلیک کنید.

بعد از باز کردنplugins شما بايد به دنبال گزینه‌ای به اسم s7moreinfo.dll بگردید و روی آن کلیک کنید و دکمه open را بفشارید. فقط توجه داشته باشید که اگر شما از plugins های بیشتری استفاده کنید اصلا مفید نیست چون باعث می شود که سرعت شما در هنگام onlineشدن دچار مشکل شويد.

خوب حالا شما باید باز هم نگاهی به سمت چپ بندازید و روی گزینه RESTRICTIONS که زیر همان گزینه ی plugin قرار دارد کلیک کنید. بعد از باز شدن RESTRICTIONS یک صفحه باز می شود که در این صفحه شما می توانیداز یک فیلتر استفاده کنید.

منظور من از فیلتر این است که شما می‌توانید چندین گزینه را انتخاب کنید که مهمتر از بقیه هستند. و کاربرد مهمتری دارند نسبت به بقیه. شما برای استفاده از این امکانات باید بر روی گزینه ی :enable filter.allowed features کلیک کنید که اون جای خالی کنار آن تیک بخورد. حالا شما بروید روی گزینه ی ...add allowed feature کلیک کنید و بعد از باز شدن آن صفحه و انتخاب آن گزینه‌های دلخواه روی گزینه [add selected features] کلیک کنید. و هر کدام هم که دوستشون نداشتید می توانید delete کنید.

بعد از انجام عملیات بالا این دفعه نگاهی با لطافت به سمت چپ بندازید و روی گزینه e_mail کلیک کنید و بعد از باز شدن صفحه‌ای که در آن 3 گزینه وجود دارد شما باید در هر 3 جای خالی آدرس e_mail خود را که در یاهو است را بدهید البته اگر دوست دارید پسورد و بقیه اطلاعات نازنین و خوشحال کننده برای شما بیاید. تيک جفتشون يادتون نره. خوب حالا باز هم سمت چپ رو با آرامش نگاه کنید و روی گزینه EXE ICON / OTHER که زیر همان گزینه e_mail قرار دارد کلیک کنید.

بعد از کلیک کردن روی آن و باز شدن صفحه EXE ICON / OTHER که در آن صفحه 2 گزینه وجود دارد که یکی از آن ها بالای صفحه است که آن برای فعال کردن یکerror نمایشی است که با اسم enable fake error message در بالای صفحه آمده است که شما با کلیک کردن بر روی آن و فشردن دکمه رو به روی آن که با اسم configure error message آمده است می توانید در این مکان error خود را بنویسید و بعد از اتمام کار و بستن آن پنجره بروید روی گزینه ی پایین صفحه که با اسم change server icon آمده است کلیک کنید تا گزینه کنار آن فعال شود در آن قسمت پایین بگردید به دنبال آیکن(icon) مورد دلخواه خود که با کلیک کردن روی آن و انتخاب هر کدام شما سرور خود را به پایان می رسانید البته هنوز خوشحال نشوید چون باید بروید به پایین صفحه در سمت چپ بروید و روی گزینه ی ...save as کلیک کنید.

بعد از کلیک کردن روی آن یک صفحه با لطافت خاصی برای شما باز می شود که شما باید اول مسیر ذخیره ی سرور را انتخاب کنید و بعد از آن سرور خود را با هر اسمی که دوست دارید و پسوند EXE در همان محل save کنید.

ببینید بچه ها یک مطلب مهمی که دراینجا لازم به ذکر است این است که پسوند سرور شما حتما باید باEXE باشد و گر نه سرور شما کامل نخواهد بود. مثلا شما به این شکل توجه کنید:==>exe. ... که شما می توانید به جای 3 نقطه چین اول هر اسم مورد دلخواهی بنویسید و بعد آن را save کنید. خوب دیگه دوستان فکر می کنم تمام شد. حالا فقط تنها کاری که شما باید بکنید این است که آن سرور را برای شخص قربانی بفرستید. و آن شخص با کلیک کردن بر روی آن و مواجه شدن با پیغام خطا آن ip , port سیستم شخص برای شما می آید.

اما عجله نکنید چون شما باید منتظر online شدن بعدی شخص باشید. و مطمئن باشید که اگر شخص قربانی روی آن کلیک کرده باشد آن اطلاعات به e_mail شما فرستاده می شود. و شما بعد از گرفتن آن e_mail باید برنامه sub7 را اجرا کنید و در بالای صفحه ip , port را وارد کنید و بعد connect را بزنید و صبر کنید تا وارد سیستم شخص شوید.


دانلود
 

جدیدترین ارسال ها

بالا