بی بی کد sleep room

dipperman

Member
max 2011
vray 2
photoshop cs5
البته باید اضافه کنم کار فاینال نشده . این تست رندر و گرفتم تا دوستان لطف کنند و برای بهتر شدن کار نهایی راهنمایی کنند
ممنون
 

پیوست ها

  • 10.jpg
    10.jpg
    724.7 کیلوبایت · بازدیدها: 41
آخرین ویرایش:
سلام
بهتر نبود کارو در wip میزاشتید چون عنوان کردید کار هنوز تسته !
به هر حال نور محیطی عالی شده فعلا
پارکت کف هم تقسیم بندیش خیلی سایز بزرگ گرفتی جای کار داره تا بعد
 

madmaster_3d

Well-Known Member
کاره قشنگی شده. اگر دوستان هم ایراد میگیرن ( البته بعضی موقع ها گیر الکی هم میدن منظورم این دوستمون نیست ) به خاطر پیشرفت خودتونه. در کناره حرف دوستمون این رو من اضافه کنم دوشکه یکمی کلف نشده؟!
 

aroen

Well-Known Member
منم با دوستان موافقم هم از این نظر که کاره خوبی شده هم باید میذاشتی wip و هم اندازه پارکتا بزرگ شده، از طرفی مقدار شیار موجود بین پارکتا خیلی زیاده! بامپشو یا اگه مدل شده فاصله بینشونو کم کن تا رئال تر بشه ولی با دوربین بیشتر حال کردم :rose:
 

Mehran coyote

Well-Known Member
سلام از معماری کار چیزی نمی گم و اطلاعی هم ندارم فقط کارتون شارپ شده یا این حالت Zdepth که استفاده کردی اینجوری شده
لان درختا نگاه کن بریده بریده شده

دیگه باقیش خوبه
خسته نباشی
 

ALI_TAKHTI

Active Member
خسته نباشی.
کار جاش تو wip هست البته نه اینجا
به نظرم oir شیشه رو درست انتخاب نکردی.ببین تصویر پشت چی شده.
تشک خیییییییلی کلفته
بلور کردن پشت تصویر خیلی زیاد شده و سقف رو خراب کرده.
کف رو خیلی خوب در آوردی.
در مورد معماری کار نظر نمیدم چون نمیدونم اجرائی کار یا نه
در کل خوشم اومد احسنت.
 

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
اگه کارتون نهایی نشده در قسمت کارهای درحال انجام Wip قرار بدین کارتون رو
 

dipperman

Member
واقعا تبریک بابت اینهمه توجه به نظم گالری . آقایون از اونجایی که این پست به روز نخواهد شد و در صورتی که نماهای دیگری آماده شود با توجه به تذکرات پی در پی دوستان یکجا ودر زمان تکمیل پروژه در پست مجزا (البته با حذف این نما در جهت جبران نوشته ها ی پست اول) ارایه خواهد شد . دیگر نیازی به جابجایی نخواهد بود.
امیدوارم از این پست به بعد دوستان به مسایل تکنیکی کار هم هم توجه نمایند!!!!
 
آخرین ویرایش:

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
شما قوانین بخشی که توش داری فعالیت میکنین رو رعایت کنی توجه بیشتر به کارتون میشه
موفق باشید
 

sallarmelli

Active Member
خوب شده
ولی متریالها چوب به نظرم رفلکتشون کم هست انعکاس شیشه هم همین طور از پشت درخت هاله ای از نور احتیاج هست با توجه به اینکه آسمونت خیلی روشن + به اضافه نظرات بقیه دوستان الخصوص علی تختی.
 

dipperman

Member
سلام. با تشکر از نظرات ارزشمند شما
انعکاس متریال چوب اصلاح شد و همچنین تقسیمات کف افزایش یافت.
در مورد متربال شیشه با سالار موافق نیستم .مشکل از ماسک بی کیفیت درخته و بریده بریده شدن نور هیج ربطی به زی دف و متریال شیشه نداره.
اضافه شدن بلور بک با استفاده از لایه زی دف در فتوشاپ انچام شده احساس کردم کمتر از این حق مطلب ادا نمیشه:)
از دوستانی هم که ابراز لطف کردن و راهنمایی نمودن تشکر میکنم:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا