Skin modify in 3dsmax 2013

Ali3dking

New Member
سلام خدمت دوستان . چند تا سوال داشتم . اوليش راجع به موضوع تاپيک هست یعنی اصلاحگر اسکين .
مشکل اینجاست که وقتی من کاراکترم رو ریگ میکنم و اسکين بهش میدم نتیجه کار خیلی بد میشه . به عبارتی اصلاحگر اسکین با خطای فوق العاده زیادی وزن نقاط رو بین استخوان ها تنظيم میکنه . مثلا اگه اسکين وزن نقطه مربوط به انگشتاي پا رو به استخوان های پای مجاور خود اعمال کند این خطا قابل چشم پوشيه ولی بدبختی آینه که این وزن رو بخشيش رو میاد به استخوان ستون فقرات میده که هیچ سنخیتی با هم ندارند . برا همین من مجبورم بعد از دادن اسکين دوباره وزن نقاط رو تقریبا از صفر اعمال کنم در حالی که من تو فيلم های آموزشی میبینم طرف تا استخوان ها رو به اسکين معرفی میکنه کاراکترش در حد بنز درست کار میکنه و فقط یه سری ایرادات جزئی وجود داره . ایراد کجاست ?
سوال دومم هم مربوط به ريگينگه . من چون تو این بحث یه ذره تازه کارم با این کتف کاراکتر مشکل دارم . مهم نیست چقدر وزن نقاط رو بین استخوان ها ی بازو تنظيم کنم ولی باز وقتی دست کاراکتر رو میارم بالا از ناحیه کتف دچار شکستگی میشه .چیکار کنم?
 

جدیدترین ارسال ها

بالا