salam

YTERROR

Active Member
به انجمنهای هک سر بزنید اگه در مورد یاهو می خوایی برو سایت یاهوترور قسمت انگلیسی بیشتر از چند زار تا برنامه برای دانلود داره
 

Parham

Well-Known Member
دوست عزیز قبل از ارسال در سایت بهتر بود قوانین سایت را یک نگاهی‌ میکردید - گرچه قبل از ثبت نام به ظاهر با آنها موافقت کرده بودید - ...

قانون شماره 3) کاربران می بایست در هنگام ارسال سوالات و مشکلات و پیغامهای خود از یک موضوع مناسب استفاده نمایند. این موضوع می بایست در رابطه با سوال ، مشکل و یا پیغام ایشان باشد. در غیر اینصورت در حالتی که کاربر جدید باشد به او اخطار داده خواهد شد. در صورت تکرار مکرر این موضوع توسط کاربران چه جدید و چه قدیم ، برخورد جدی خواهد شد.
از انتخاب عناويني از جمله كمك ، تورو خدا كمكم كنيد ، خيلي مهم ، هر كي ميتونه جواب بده ، نياز به پاسخ فوري ، يك برنامه ، جطوري ميتونم ، كرك برنامه و جملاتي شبيه به اين پيغامها جدا خودداري نماييد كه طبق قوانين با شما بر خورد خواهد شد.
راهنمايي در اين زمينه :‌براي انتخاب موضوع ميتوانيد از كلمات كليدي سوال خود استفاده كنيد.

قانون شماره 9) مباحث مربوط به Hack (از ديد منفي) و مسائلی که باعث آزار و اذیت دیگران شود اکیداً در سایت ممنوع می باشد. فقط موارد مثبت مانند Crack برنامه ها و آموزش موارد امنیتی سیستم و مقابله با هكران و مشابه که برای کاربران مفید واقع شود، مجاز است. در صورتی که غیر از این عمل شود آن اكانت در اولین فرصت حذف خواهد شد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا