بی بی کد road in rain...

yasmax

کاربر متخصص شبیه سازی معماری
:rose:سلام دوستای عزیز
امیدوارم خوب باشین...
کار آخر من هست امیدوارم خوب شده باشه...
software used: 3dmax 2011 - vray 2.2-postproduction : ps-after effect(looks)
 

پیوست ها

  • ae1.jpg
    ae1.jpg
    1.4 مگایابت · بازدیدها: 259

sallarmelli

Active Member
به نظر میاد باید رفلکت این درخت های جلویی خیلی بیشتر باشه روی چتر اون خانمه هم نیاز به بارون داره ...
 

yasmax

کاربر متخصص شبیه سازی معماری
ممنون فرشید جان...شما همخسته نباشی با اون کارای توووپت... حالا حالاها مونده ما به شما برسیم :)
 

yasmax

کاربر متخصص شبیه سازی معماری
sallarmelli : راستش من خودم تا ونجا که میدونم رو درخت کاج آب نمیشینه و رفلکت نمیگیره... ولی شاید خوب دقت نکردم :)
 

sallarmelli

Active Member
این درخت جلویی شما انگار اصلا روش بارون نیومده یه همچین حسی داره شاید من که توی یه شهری هستم که بیشتر درختانش برگ های سوزنی دارن اشتباه می کنم شاید شاید نیاز داشت تا قطرات بارونی یا شبنمی روی همین برگ های سوزنی باشه تا بهتر اون حس رو برسونه
 

*farshid*

کاربر VIP
این درخت جلویی شما انگار اصلا روش بارون نیومده یه همچین حسی داره شاید من که توی یه شهری هستم که بیشتر درختانش برگ های سوزنی دارن اشتباه می کنم شاید شاید نیاز داشت تا قطرات بارونی یا شبنمی روی همین برگ های سوزنی باشه تا بهتر اون حس رو برسونه
سالار ایراد بنی اسرائیلی نگیر ... شما خودت تا حالا شبنم مدل کردی واسه درختای کارت؟
رندر کلوز آپ نیست که در این حد بشه رو جزئیات تاکید کرد.
به نظرت بهتر نیست به جای این جور ایراد گرفتن دو سه تا سوال بپرسی؟
 

yasmax

کاربر متخصص شبیه سازی معماری
سالار ایراد بنی اسرائیلی نگیر ... شما خودت تا حالا شبنم مدل کردی واسه درختای کارت؟
رندر کلوز آپ نیست که در این حد بشه رو جزئیات تاکید کرد.
به نظرت بهتر نیست به جای این جور ایراد گرفتن دو سه تا سوال بپرسی؟
ینی من موندم چطوری شبنم رو برگ سوزنی بسازم!! :shock:
 

sallarmelli

Active Member
سالار ایراد بنی اسرائیلی نگیر ... شما خودت تا حالا شبنم مدل کردی واسه درختای کارت؟
رندر کلوز آپ نیست که در این حد بشه رو جزئیات تاکید کرد.
به نظرت بهتر نیست به جای این جور ایراد گرفتن دو سه تا سوال بپرسی؟

من گفتم مشکلات کار رو بگم تا کار دوستمون بهتر بشه بله رندر کلوز آپ نیست ولی این درخته خیلی تو چشمه همین
سوال بپرسم جواب می دی؟ :shock:

ینی من موندم چطوری شبنم رو برگ سوزنی بسازم!!


من گفتم شاید بشه یه همچین کاری کرد کار بهزاده .:BeHzAd:. حالا اگه انتظارم از شما زیاد بوده که هیچی
موفق باشید

PEPSI&COCA DEPTH.jpg
 

akherat

مدیر انجمن
گالری جایی هست که یه بنده خدایی میاد کارشو میزاره و دیگران نظر میدن
یکی میگه ایراد داره و یکی میگه نه
اینجا واسه نظر سنجیه
پس هر نظری میتونید بدید

sallarmelli تو بهترین کار رو کردی


---------------------
yasmax کار قشنگی شده - آفرین
 

mzmz1

Member
سلام .
اول از همه باید بگم خدا قوت داره کارتون ، لذت بردم
بعدش دو تا سوال دارم
-خیسی کف پیاده رو و خیابون فقط با blend بوده ؟ اگه نه اشاره کنی ممنون میشم؟کف سازی پیاده رو اون قسمت هایی که انگار آب شده برام جالبه
-آدما آبجکتن ؟ چون سایشون خیلی خوب دراومده . من تا حالا نتونستم برای rpc سایه ایجاد کنم
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.سعید جان زیبا شده.کف زمین عکس شده.درخت جلو کار کم دیتیل هست.از آرچ مدل 113 استفاده کردی؟
به نظرم این عوض بشه کار بی عیب هست و نمره کامل برای تاپ گالری رو میگیره
احتمالا سعید سرش شلوغه.
برای کف کافی هست با floor generator بسازی کفش رو.خیلی سادست.بعد یه پلان صاف و ساده بکش.چون فلور جنراتو بالا پائین میشه تو صفحه رو بالا پائین بکن.خود به خود بوجود میاد.بعد یه متریال رفلکت بده.تمام.
در مورد بحث سالار خب باید بگم انتقاد خوبه.اما خب میشه اینجوری هم گفت
کار خوبی شده.این نقات قوت رو داره.... حالا چند تا پیشنهاد دارم ..... چند تا ایراد هم داره ....
دقیقا مثل گفتن بفرما بشین بتمرگ هست. حرف فرشید اینه که متعادل باشیم.مثبت و منفی با هم باشه. خیر الامور باوسطها


 
آخرین ویرایش:

yasmax

کاربر متخصص شبیه سازی معماری
سلام بچه ها
والا اگه بلد بودم بلور بسازم حتما تو این کار استفاده میکردم...
درختا آبجکت هستن- آدما png هستن که با opacity کار شده - کف رو خیلی ساده ساختم با فلور جنریتور نیست !
یه پلان کشیدم سگمنت دادم بهش و edge هاشو extrude کردم و ورتکس هاشو دونه دونه جابه جه کردم و بالا پایین کردم تا طبیعی تر به نظر بیاد.
الان از متریال کف یه tutorial میزارم.
اگه باز سوالی هست در خدمتم دوستای گل :rose:
 

Mehran coyote

Well-Known Member
سلام یاس مکس
کارت خیلی خیلی خیلی عالی شده خسته نباشی
این تابلو ها که پشت گارد ریل گذاشتی همین دست خیابون از دیده راننده ها پیدا نیستا :دی
یه سوال
تو این همه درختو تیر.... رو گذاشتی؟ و جاده به این طولانی را ساختی؟
یه عکس از ویو پرت مکس طوری که همه چیز به خوبی پیدا باشه واسم میزاری تا ابهاماتم برطرف بشه؟
 

elya3

Well-Known Member
سلام و خسته نباشین
آقا منم تو یه پست دیگه یه انتقاد کردم ......طرف سریع جبهه گرفت!
اگه انتقاد روی ظریف کاریا نباشه که کارا روز به روز بهتر نمیشه!
و به نظرم اگه کسی از عیبای ریز کارت بگه....... یعنی این که کارت اونقد ظریفو قشنگ شده که ......طرف از کلیات که دیده عالی شده اومده به جزئیات ایراد گرفته
من کسی نیستم که کار قابل قبولی توی گالری ارائه داده باشم............ اما آدم بعضی وقتا اونقد خودش درگیره که عیبای کارشو نمیبینه و تند خویی با منتقد هم باعث میشه که دیگه کسی نظر نده
کار بسیار زیبایی شده من واییرش رو هم save کردم با اجازتون که بتونم به عنوان یه آموزش ازش استفاده کنم
حق یارتون
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
سلام دوست عزیز
کار قشنگ و زیبایی شده روی جزییات خوب کار کردید
خیلی دوست داشتم وایر کارو ببینم
مطلب دیگه این که چرا بعضی از کارا مثل کار شما رندر ها رو عمدا بی کیفیت میکنن! با این کار حس طبیعی بودن رو میخوایین برسوننین؟ ولی فکر کنم با بی ارزش شدن پیکسل ها از جزییات کارتون کم میشه
من حس میکنم قبل پست پروداکشن دیتیل بیشتری داشت رندرتون
نه دوست عزیز؟
همش حس میکنم کیفیت نداره...
خواهشن یک مقدار توضیح در مورد پست پروداکشن بگید شاید من اشتباه میکنم.
ممنون :rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.خب شاید به خاطر lens corection فتوشاپ باشه.ببین تعریف ما از عکس چیه؟ منظورم با دوربین دیجیتال... یه صحنه رو میگیرم.عمدتا بعضی جاها بلور میشه بعضی جاها کرومیک میشه ( دور نقاط اوربرایت سبز و قرمز میشن ) بعضی اوقات فوکوس بد میشه و ...
رندر چی هست؟ تمیز بی عیب شسته رفته.وقتی ما خطاهای عکاسی رو توی رندر بیاریم باعث طبیعی تر شدن اثر میشه.البته بعضی اوقات هم افراط و تفریط کارو خراب میکنه.
مشکل این کار از دید من درحتی که جلو تصویر هست Low poly هست.دوردست Low poly خیلی خوبه اما جلو دوربین کارو بد میکنه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا