Render modeهای فلش ؟

شروع موضوع توسط m1986 ‏12 دسامبر 2016 در انجمن برنامه فلش Flash

  1. m1986

    m1986 New Member

    ارسال‌ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    سلام دوستان .
    یک سوال داشتم . اینکه زمان publish کردن یک اپلیکیشن بوسیله فلش 4گزینه برای render mode ها وجود داره : cpu , gpu , auto و direct .
    کدوماشون گزینه بهتری برای یک اپلیکیشن 2 بعدی هست ؟
    از طرفی من این مشکل رو دارم که وقتی publish میکنم و در دیوایس کار رو میبینم با کندی و کمی تیک کار اجرا میشه .
    ممنون میشم من رو راهنمایی کنین .
     
    نوشته شده توسط m1986 در ‏12 دسامبر 2016
  2. BehrouzPc

    BehrouzPc پــــادشــاه فــلــــش

    ارسال‌ها:
    1,909
    تشکر شده:
    3,510
    امتیاز دستاورد:
    113
    این مورد مربوطه به این هست که فلش برای تحلیل برخی موارد مثل تحلیل گرافیک از چه الگوی استفاده کند.
    مورد direct برای زمانی هست که شما از stage3D استفاده می کنید این مورد نیز طبق الگویی که دارد برای تحلیل تمامی موارد مربوطه به stage3d از GPU استفاده می کند
    مورد CPU طبق الگوی قدیمی فلش همه چیز را به عهده سی پی یو قرار می دهد
    مورد GPU برای موارد تحلیل گرافیکی مثل پخش ویدئو با توجه به سخت افزار کارت گرافیک شما و امکانات آن درصورت ممکن بودن از آن کمک می گیرد
    مورد auto فلش خودش برای این مورد تصمیم می گیرد و به صورت پیش فرض روی CPU قرار می دهد.

    البته توجه داشته باشید وقتی این فایل برای نمایش در وب قرار می گیرد باید در بخش تگ object حتما wmode هم با این مقدارد انتخابی مقدار دهی شود.


    در مورد این که اجرا با کندی هست مربوطه به موارد مختلفی می تواند باشد مثل استفاده از وکتور با خصوصیات زیاد در یک خط اجرایی تایم لاین ، استفاده از enterframe های متعدد استفاده از شی های زیاد و عدم حذف موارد بدون استفاده و... و...

    موفق و پیروز باشید
     
    نوشته شده توسط BehrouzPc در ‏19 دسامبر 2016
    the_king از این پست تشکر کرده است.

به اشتراک بگذارید