removeEventListener

droprain

Member
مرسی از پاسختون، من که چیزی پیدا نکردم، در مورد addEventListener بود ، اما اینکه چرا باید از removeEventListener استفاده کنیم چیزی پیدا نکردم. کسی هست کمکم کنه؟
 

arman_p

Member
درودخوب برای اینه که شنونده های رویداد حذف بشن دیگه!!! مگه غیر از اینه؟؟؟آقا amird شما که اکشن اسکریپت بلد نبودید. ما رو گذاشتی سرکار؟؟؟سپاس
 

droprain

Member
بله به ظاهر این طور می یاد ،[LTR] remote_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, dragRemote);

function dragRemote(event:MouseEvent):void
{
remote_mc.startDrag();

remote_mc.removeEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, dragRemote);
}

function dropRemote(event:MouseEvent):void
{
remote_mc.stopDrag();
remote_mc.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_DOWN, dragRemote);
remote_mc.removeEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, dropRemote);
}[/LTR]



اما اگه REMOVEEVENTLISTENER ها رو ننویسم هم مشکلی پیشنمی یاد، شنیده بودم واسه اینه که بشه از تابع در چند EVENTLISTENER استفاده کرد اما اونم امنحان کردم اگه ننویسم باز هم می شه این کارو کرد، پس به چه دردی می خوره؟
 

amird

خبرگان انجمن فلش
درودخوب برای اینه که شنونده های رویداد حذف بشن دیگه!!! مگه غیر از اینه؟؟؟آقا amird شما که اکشن اسکریپت بلد نبودید. ما رو گذاشتی سرکار؟؟؟سپاس

من دارم تازه با همین آموزش های sizanjavad یاد می گیرم :)
در ضمت دوست عزیز یه خورده بیشتر بگرد می بینی
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=113351&page=5
خودت که نگشتی ولی اینو ببین :rose:
 

++Hadi++

Active Member
سلام دوست عزیز
وقتی شما به شی خاص رویدادی خاص رو اختصاص می دین و می گین که در هنگام اتفاق افتادن فلان رویداد ، فلان تابع رو اجرا کنه ، با استفاده از دستور removeEventListener می تونین اون شنونده و اون حالت رو cancle کنید .یعنی اون شنونده رو قطع می کنید .
مثلا وقتی تابعی از نوع ENTER_FRAME در هر ثانیه به تعداد فریم ریت ها اجرا می شه ، با نوشتن دستورهمون بصورت removeEventListener اجرای اونو در این حالت قطع می کنید.
همچنین اگه مثلا به شی خاص با دستور addEventListener و در حالت مثلا کلیک موس اجرای تابع خاصی رو اختصاص دادین ، خواهید دید که هر بار که روی اون شی کلیک شد ، تابع مد نظر اجرا می شه . با دستور removeEventListener در هر جایی از کد نویسیتون ، می تونین این حالت رو cancle کنید .فرض کنین با دستور زیر ، در جایی از کد هاتون به دکمه مد نظر در حالت کلیک موس ، اجرای تابع مد نظر رو دادین .
PHP:
myButton.addEventListener(MouseEvent.CLICK,myFunction)
با دستور زیر در جای دیگه ای از کدتون ، می تونین اجرای شنونده بالا رو کنسل کنین یعنی بعد از اجرای کد زیر ، دیگه در حالت کلیک بر روی دکمه مد نظر ، دیگه اون حالت اجرا نخواهد شد .
PHP:
myButton.removeEventListener(MouseEvent.CLICK,myFunction)

 

جدیدترین ارسال ها

بالا