سلام.سلام
ایده خوبه
روش جالبه
کاراکتر بیشتر جا داره
بافت ها بیشتر جا داره
نورپردازی خوبه اما بیشتر
میتونه حجمی تر بشه
میتونه ربطش بیشتر بشه مثلا کاراکترها رو عوض کنی و ابزار و وسایل هنری بگذاری
در باره نور میشه اتاقها و دالانهای مارپیچ با نور موضعی و محو شونده گذاشت در حالت پلان
کل کار رو میشه زاویه داد تا کمی به عمق بره
دوست دارم بیشتر روش کار کنی نتیجه رو ببینم.
از کارت خوشم اومد
یا علی
Render اش رو در 20 ثانیه انجام دادم.سلام
خوبه ولی به نظرم نور پردازی یکم مشکل داره
سلام.ایده ی خوبی داره ولی اجراش هنوز جای کار داره
طرح یکم تیره شده، میتونستی روی رنگ ها ، بافت ها و نور بیشتر کار کنی
موفقیتـ
ممنون.بسیار جالب شدهــ ولی باید دقت کرد تا بفهمی تایپو چیه...
موفق باشی
سلامجدد
یه ایده دیگه هم به نظرم اومد... از دور تامبنیل کارتو که دیدم خیال کردم یه شبکه فلزی هست برای چیدمان هم فک کنم از بالا به پایینش کنی خیلی بهتره برای نظم خوندن. هنوز در مورد ایده کار به نظرم میشه روش بیشتر از حد داستان ماریو کار کرد... اگه سوپرماریو نوشته بودی مناسب شازده و پرنسس بود اما یه ایده خوب که خودت میتونی پیدا کنی خیلی میتونه انتخاب سبکت رو توجیه و تقویت کنه. چند تا ایدک سرنخک: جاده رنگ پاشی شده ... بازی نگاتیو و رسوخ شب و روز به هم ... استفاده از پالتهای فتوشاپ برای دیوارها ... استفاده از آیکن ابزارها به صورت بزرگتر و پیکسلارت ...
یا علی
مرسی. اوکی.ایده قشنگیه + نظرات دوستان درباره نورپردازی
تبریک![]()
ممنون از اینکه سر زدی.خیلی بهتر شدهــــ
موفق باشی
مرسی متشکر.جالب شده
ايده ي خوبي داره
موفق باشي
خیلی ممنون.دوست من ایده جذابی بود... مرسی...
طرح روشن بهتر شده...
موفق باشی
سلام.سلام
طرح روشن کنتراست خوبی داره اما چیزهایی که تو طرح تیره بود خیلی میتونست قوی تر کنه کارو. روشنی به شادابی و ایده بازی کمک میکنه ولی یه طرح که 90 درصد تیره باشه ولی 10 درصد روشن و قدرتمندی داشته باشه به نظر من کشش و امتیاز بااتری داره. من هنوز پیشنهادم اینه که نقطه حرکت رو از همون تیره بگذاری.
با عرض احترام به تمامی اساتید
یا علی