قالب Peugeot Pars , New Renders

HR3D

کاربر فعال
با سلام دوباره به دوستان ، قرار بود وقتی رندر های جدید این ماشین رو بگیرم توی همون تاپیک درج کنم ولی اون تاپیک رفت زیر خاک ! و گفتم اگه با یه پست بیارمش بالا همه سر نمیزنن ، برای همین دوباره بازش کردم
رندر های جدید این کار خدمت شما
و باز هم از سینا جان در مورد کمک هاش و مدلش تشکر میکنم

امیدورام لذت ببرید
:rose:

Max - Vray - PS

زمان میانگین رندر های استودیویی بین 10 تا 20 دقیقه بوده :


dbg8m9nby3vnn490pdaw.jpg



زمان این رندر هم حدود 6 ساعت :


5svgt2iu18r1h7czr43t.jpg






یاعلی :rose:


 

پیوست ها

  • 1-J.jpg
    1-J.jpg
    1.1 مگایابت · بازدیدها: 18
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام حمیدرضا جان. آفرین درود بر تو تمام رندرها خوب شده
اینی که توی فضای سبز هست خیلی بهتر میشد آسمون جذاب تر پر رنگ تر و روشن تر باشه
عمق میدان برای علف های جلو دوربین کارو خیلی جالب کرده آفرین
درود بر تو و سینا عزیز
 

rezazarasvand

کاربر فعال
سلام حمید جان ، کار بسیار خوبی شده خسته نباشی،مدلینگش عالیه ، چند نکته رو عرض میکنم، در رندر استدیویی چرا کف زمین رفلکت داره؟ ، یکم روی وایت بالانس رندر استدیویی کار بکن ، در مورد آخری رفلکت شیشه و لاستیک خوب نشده ، پس زمینه درخت ها خوب نیست، برای رفلکت بهتر از HDRI استفاده کن و با تنظیم گاما معکوس رفلکت رو روی اشیاء رو کنترل کن. در مورد DOF ( عمق میدان ) اصلا کی گفته عمق میدان به این صورته؟! یعنی دور کادرمون رو بلور کنیم تمام شد؟! عمق میدان(DOF) شامل یک صفحه با ضخامت قابل تنظیم با f دوربین که در این صفحه تمام المان ها فوکوس(FOCUS) شده و باقی المان ها که در ناحیه دور تر یا نزدیک تر هستند فلو (FOLLOW) می باشند.پس اگر یک نقطه فلو باشه تمام نقاطی که از دوربین به همان فاصله هستند باید فلو باشند و همین موضوع برای فوکوس. زمان رندر زیاد شده میتونه خیلی کمتر باشه، اصلا چرا جایی که توی کادر نیس آبجکت با مش بالا استفاده کردی؟ ( پشت دوربین!) . موفق باشی عزیزم.
 
آخرین ویرایش:

HR3D

کاربر فعال
سلام
ممنون رضا جان از نکته بینیتون ،
1- در رندر استودیوی سعی کردم طبق رفرنس های استودیویی ماشین ها رفلکت بدم و بیشتر کار های تاپ دارای رفلکت هستند ، بنابراین مشکلی در رفلکت دادن نمیبینم بلکه کار رو به نظرم زیباتر کرده البته این نکته رو باید داشته باشیم استودیوهای واقعی دارای رفلکت نیستند
2- مشکل وایت بالانس رو با فتوشاب میشد حل کرد ولی کل کار سفید خالص میشد که ماشین با محیط مچ نمیشد و کار رو از حالت طبیعی خارج میکرد
3- بله رفلکت شیشه و متریال لاستیک جای کار داشت به نظرم اصلا کار درستی نیست که برای محیط استودیویی از HDRI استفاده بشه ، اگر منظورتون محیط جنگل هست ، نورپردازیش تماما HDRI هست
4- منظورتون رو از بخش DOF متوجه نشدم ، برای عمق میدان به غیر از بلور توی فتوشاپ ، از DOF خود دوربین با Subdive تغریبا بالا ( که تایم رندر رو از 1الی2 ساعت برد رو 6 ساعت ) استفاده کردم ، تارگت رو گذاشتم روی ماشین و دوربین رو بردم پشت چمن ، مقداری هم اگر روی تصویر زوم کنید متوجه میشد که روی درخت های پشتی مقداری اثر گذاشته ...
5- پشت دوربین اصلا از درخت و چمن استفاده نشده ! سه درخت مرجعم که با Forest Pack پخش شدند رو پشت دوربین گذاشتم تا حس یک محیط خالی پشت دوربین نباشه توی صحنه و فقط سه درخت برای رفلکت ماشین اون پشت در نظر گرفتم و دیگر هیچ ... ! ، من این مورد رو به عنوان تکنیک بجا میارم تا مشکل !
 

rezazarasvand

کاربر فعال
در هر صورت علت فاصله از یک کار خوب رو من خدمت شما عرض کردم.وایت بالانس صحیح یعنی اینکه رنگ سفید رو دقیقا سفید ببینیم ! دیگه علت و اگر و اما نداره اگر دوست داری بکگراند سفید نباشه رنگشو تغییر بده یا نور پردازیتو رنگی کن! . اگر از hdr استفاده میکنید خوب بگذارید در بکگراند دیده بشه، نور پردازی hdr خوب انجام نشده، در مورد dof هم که حرفی ندارم کامل توضیح دادم کمی به مبحث عکاسی مربوط میشه. منظور من استفاده از تکسچر در بکگراند کار هست علت اینکه گفتم مش بالا بخاطر بالا بودن زمان رندر عرض کردم. در هر صورت اگر نکته ای میگم دوست دارم پیشرفت شما رو ببینم. موفق باشی
 

mgh-max

کاربر فعال
اکثر چیزایی که من می خواستم بگم بچه ها گفتن مخصوصا در مورد dof فیک که من همیشه تو فاروم میگم که بهش اعتقاد ندارم ولی به عنوان یکی از روشهای تزئین عکس تو پست پرو قبولش کردم ولی به عنوان واقعی کردن عکس نه.
چیزی که خودم میخوام بگم اینه که تو طراحی صنعتی توی رندر برای چی از افکت فریم قدیمی روی عکس استفاده کردین؟ از نظر مفهوم تو این سبک دلیل خاصی نداره از این افکت استفاده بشه معمولا تو رنداری هنری به کار میره. ولی رندر فضای باز قابل قبول شده
 

SinaTR

Well-Known Member
سلام
متاسفانه بايد بگم از اصل موضوع يعنی خود ماشين و نقاط قوت کار و رندر بحث به نقاط ضعف و تخريب کار کشيده شده و در آخر هم گفته می شه اين انتقادها واسه پيشرفت کاره!
اگر يه نقدی می شه بايد نقاط ضعف و قوت کار با هم گفته بشه و اينکه اون نقد سليقه ای نباشه.
به هر حال ما که ديگه عادت کرديم به اين جور برخوردها!
500 تا مشاهده اين تاپيک خودش نشون دهنده قدرت کاره و همين برای منو حميد کافيه، اگر کسی هم بخواد يک طرفه بره کلا به نظرش اهميت نمی دم و بس.
ممنون.
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.حمید و سینا عزیز بسیار واضیح هست که رضا نقد تکنینکال و حرفه ای کردن و اصلا توهین و انتقاد بی خودی نبوده. راستش رو بخواین رضا آدمی نیست که کل کل بکنه یا انتقاد الکی.ایشون حرفه ای هستن در سطح بالا و اینکه درخت پر بار تر افتاده تر توی بحث های کلی ایشون دیده میشه پس جناه نگیرین. با هم دوست باشین :green:
رضا جان من از شما ممنونم.چند نکته جالب در مورد عکاسی همین الان از شما یاد گرفتم.ممنون
 

HR3D

کاربر فعال
اگه سو تفاهمی بوده من از رضا جان معذرت میخوام ، مشکل اصلیم این بخشی که به قسمت Dof که اشاره کردن بود که من متوجه نشدم منظورشون چیه و منظور از
یعنی دور کادرمون رو بلور کنیم تمام شد؟! عمق دید خود صحنه است یا اضافه کردنش توی پست پرو ؟
و باز هنوز هم مسئله برام روشن نشده
 

rezazarasvand

کاربر فعال
سلام و درود بر عارف عزیزم، نظر لطف شماست فکر نمی کنم لیاقت این تعاریف رو داشته باشم. همه ی شما عزیز دل منید. به زودی حتما یه توضیح مفصل در مورد dof در دنیای واقعی با دوربین واقعی و مقایسه با دنیای مجازی واستون خواهم داد. آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان دارم.
 

HR3D

کاربر فعال
ممنون رضا جان ، من نوکرم ، اینطوری خیلی قشنگ تره با هم صحبت داشته باشیم تا بخوایم همدیگه رو برنجونیم ، من منتظر مقالت هستم :rose:

ببخشید تند رفتار کردم !
 

جدیدترین ارسال ها

بالا