poriaabaci
Member
.
آخرین ویرایش:
آفرین آفرین...کار خووووووب
کم گیر میآد این روزا آقا کم.....ببین مدلینگت خوب حرفی نیست ...و کار کردن واسه اون سایتی که گفتی هم نشون میده افق فکری خوبی داری....روحیتم تمبل نیست و از دیتیله کار کردنت اینم معلومه.دست رو کار ژورنالی گزاشتی که اینم خعلی خوبه مرد
1.شیدر پردازی فلز ها خوبن ولی چوب ها به همون اندازه بدن
2.نویز زیادی تو کارت هست.یکم نویز واسه کار لازمه طبیعیش میکنه ولی نه دیگه این قدر
3.تو تمام کارات اولویت اولت مبلت بوده دیگه ولی به نظرت واقعا تو همشون کار اختصاصا مال مبل؟؟؟؟؟؟
4.بهترین کارت از نظر کمپزوسیون کار دست راستی یه ولی بقیه کادرشون جا کار داره
5.نور پردازی واسه رفلکتات خوب کار میکنه ولی خوب سایه نگرفتی از کارت
6.از فاز اتفاقات فیزیکال بیا بیرون خوووووب .با همه چی استودیو ای برخورد کن ok??? تو نور و رنگ و سایه اقراق کن
7.بیا متفاوت نگاه کنیم ...ببین به نظرت سایه یایه مبلت از خود اون قوی تر نیست...میشد تو یه رندر واسه نمایش کارت فقط از سایش استفاده کنی
8.یه پیشنهاد ببین افکت های موجود رو تو MB photo looks تست کن ولی ببین این کارا رو تو فوتو شاپ کن .مجیک بولت تاثیر مشخصی رو کار میزاره که طول میکشه تا دستت بیاد
اشتباه نشه اینا فقط پیشنهاد .من در حدی نیسم که اراد کار کسی رو بگیرم
سپاس از نظر لطف دوستان
توضیحاتی در مورد کار :
نور پردازی عکس اول مهمترین نکته هست چون بدون استفاده از bf به این سابه ها رسیدم اگر بقیه دوستان دقت کردن باشن شبیه سازی نور روز وارد شده از پنجره کاری بسیار بسیار سخته دلیلش هم اینه که فرض کنید سایز نور شما بسیار بزرگ هست از این نور میخواهید سایه های شارپ داشته باشید !
توی کار close up نکته اصلی متریال هست که متریال blend استفاده شده با مپ خش داری که خودم ساختم مقدار تاثیر متریال ها روی هم تعیین شده
در عکس سوم هم پارچه یکی از تست های برنامه marvelous یا clo3d هست که واقعا برنامه فوق العاده ای هست برای پارچه . یک بررسی کامل تو سایتش داره و آموزش هاش رو