درسته اینم میشه مشکل حساب کرد اما به نظر من حجم زیاد فایل نهائی از این هم بدتره , حداقل حجم فایل نهائی که بخاهیم روی هر دو سیستم arm,x86 به خوبی و بدون نصب پیش نیازی کار کنه 20 مگ میشه , توی بازار اینکه رو هر معماری سخت افزاری و بدون نصب پیش نیاز برنامه اجرا شه و کمترین حجم با یک پرفرمنس قابل قبول داشته باشه اولین نیازهاست که خوب با روشهائی اینهارو میشه اوکی کرد جز حجم زیاد فایل نهائیوOpenFl یک API هست برای کار با Haxe
Haxe هم یک زبان سطح بالاست که به زبانهای مختلف خروجی میده
مشکل فلش رو اگر مشکل حسابش کنیم به خاطر اینه که روی ماشین مجازی اجرا میشه ولی زبان haxe فقط کد رو به زبانهای دیگه ترجمه میکنه.
منم با این صحبت در مورد Air پلیر موافقم , این همیشه سیاست بزرگان نرم افزار بوده مثل .net یا شبیه jreهمشو به صورت کامل نمیتونه ترجمه کنه
به نظر من اون مشکل نیست و خیلی هم خوبه چون همه جا خروجی یه جور دیده میشه
مثل html نیست که برای هر بروزر باید جدا کد زد