قالب old phone

ssevil

Well-Known Member
سلام
این کار مربوط می شه به مسابقه ی مدلسازی (majid cg) ازش ممنونم
حتما از همه ی دوستانی که مدلسازی می کنن می خوام حتما شرکت کنن
لینک مسابقه :

http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=165353&page=28

کل مدلسازی با AUTO CAD
رندر با VRAY

عکس دومی رضا (gs-graphic) با فتو شاپ زحمت کشیده زده
ازش یه دنیا ممنونم خیلی محبت داره
مرسیییییییی رضا

از سعید پاکزاد هم ممنونم به خاطر کمکاش و راهنماییاش لطف هاش
یه دنیا ممنونم
مرسیییییییی سعید

عکس سوم کار اقای برهانی ممنونم ازشون
مرسسسییییییی

ممنون
 

پیوست ها

  • 1.jpg
    1.jpg
    194.4 کیلوبایت · بازدیدها: 14
  • 2.jpg
    2.jpg
    123.4 کیلوبایت · بازدیدها: 27
  • 3.jpg
    3.jpg
    217.1 کیلوبایت · بازدیدها: 37
  • 4.jpg
    4.jpg
    245.3 کیلوبایت · بازدیدها: 16
آخرین ویرایش:
وای خدای من چقدر خوشگل خانوم مهندس
با کد خیلی خوبه همچین مدلینگ به این خوبی
رندر خیلی شیک شده مخصوصا اون نور پردازی بهخصوصش
فقط این صفحه شماره گیری اگه بافتای تیتانیومی داشت خیلی عالیی
در کل عاشقش شدم
مامان بزرگم از این فون ها داشت
مرسی بابت تشکرت ویژه
موفق و معید باشین خانوم مهندس
 

::reza::

کاربر VIP
سلام ممنون دوست خوبم:rose:
چه تلفن خوشگلی :). مدلسازی خیلی خوبه مخصوصا اینکه با اتو کد ساختیش. آفرین:rose:. رندر هم خیلی خوب شده. به نظر من هر چی روی رندر استدیویی کارکنی بازم جا داره. نورها خیلی خوب شده. اگه از HDRI هم استفاده میکردی خیلی بهتر هم میشد.

در کل کار زیبایی شده.
مرسی از تشکرت، کاری نکردم وظیفه بود.:rose:
موفق باشیییی
 

ssevil

Well-Known Member

ssevil

Well-Known Member
سلام
m.n1362
ممنون از نظرتون
خیلی لطف کردید
خوشحاتم که خوشتون اومده
مرسییییی
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.به نکته ای رو یاد آور بشم.یکی از قوانین فروم هست که از رنگ ها و فونت های مناسب استفاده بشه.رنگ بنفش و صورتی یه خورده زیاده روی آزار دهنده میشه .
نکات استرونگ زیاد داره.
مدل سازی خوب اونم با اتوکد
انتخاب زاویه مناسب برای رندر
البته استدیو خوب شده اما تا عالی شدن فاصله داره.پیشنهادم مثل همیشه استفاده از Siger Studio هست.
پست پروداکشن هم خوب شده.با تشکر از رضای عزیز( به سبک بابا اتی )
اما شیدر ها راستش خوب نشده.از قرار گیری یو وی ها گرفته تا نوع رفلکت و حتی رنگ و انتخاب نوع تکسچر.این کار پتاسنیل بهتر شدن رو داره.
 

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
به به عجب تلفنه قشنگی واقعا لذت بردم

مدلسازی با این که با کد بوده ولی هنرمندانه انجام شده

خسته نباشی سوین جان
 

Arsham

اینو میخوریم گول نخوریم ♠
به سلام خسته نباشی .
خیلی خیلی باحاله . خسته نباشی .
واقعا زیبا .
تبریک . زیاد و از این هرف ها :دی
 

ssevil

Well-Known Member
سلام
ممنونم
لطف کردی اومدی و نظر دادی
خوشحالم که خوشتون اومد
مرسسیییی
 
سلام استاد
یه جور دیگه نگاه کردم فهمیدم که میتونم نظر بدم.
شاید چون فرصت جدید کمکم کرده و فکر میکنم میتونم ایراد بگیرم...!

چند تا نکته:
اگه با کد مدل کردین خیلی خوبه. من مقایسه نمیتونم بکنم اما خودم هم با برنامه های مختلف دوبعدی نقاشی میکنم اما آخرش برای تنظیم معمولا سر از فتوشاپ در میاره.
یه سری ریزه کاریها شاید تو مکس راحت تر بشه (بمونه که من تسلط تو هیچکدومش ندارم! ) اما فکر میکنم اینطوریه.
یه جاهایی تیز هست مثلا تو پیچها. این همون جای اصلاح داشتن تو مکس هست. با دیواید و دستکاری ورتکس ها فکر کنم بشه به نرمی رسید.
اون قسمت پاهای تلفن که با یه فیس ساختین و لبه های تیز مکعبی بدنه به نظرم با این روش به شدت تاثیر مثبتشو میتونست نشون بده.

توی قطعاتی که اسمبل کردین و تلفونو ساختین خلاقیت و قدرت انطباق دیده میشه. البته حجمها تا حدی فانتزی و ابتدایی هستن. البته به معنی خلوص حجمی نه کم کاری ... شاید اینطوری میخواستین اما شاید اگه فرمها پخته تر میشدئن و از فرمهای یپایه به نفع یه هویت جمعی تغییر شکل میدادن اونوقت شما بیشتر یه دیزاینر خلاق در گذشته و حال به شمار میومدین.( من مثلا طراحی صنعتی خوندم ولی خب جدی نگیرین کلا ناواردم!)
درباره نسبت ها هم بعضی جاها رو شاید بشه به بازی گرفت تا برایند شکیل تری بدن. همون قسمت شماره گیر مثلا کوچیک تر میتونست باشه

توی لبه های تیز توی تاتوریالها دیدم که باید حتما یه پخی به کار داد. این هم توی طراحی صنعتیش لحاظ میشه که آسیب زننده نباشه و هم خراش نده دستو. و هم تو رندر و نمایش متریال باعث میشه نوارهایی بین سطوح داشته باشیم که به زیبایی و نمایش متریال کمک کنه.

درباره سیم تلفن اگه واقعا اینجوری بوده به نظرم خیلی خلاقس اما شاید روکش هم داشته ... خیلی خوب میشه اگه رفرنس خاصی اگه داره بذارین. من از مدلای آنتیک به شدت خوشم میاد.

ساده نگه داشتن قطعات برگ کار رو قدیمی تر نشون میده و این حسن کاره. اما این تختی سطوح میشه با بافت و بامپ مناسب بیشتر تقویت بشه و احساس کم کاری به احساس انتخاب و بهینه سازی تبدیل بشه.

در مورد تکسچر چوبی خب معلومه که تیل هست و شاید با بافتی درشت تر ترکیبش میکردین که تایل توش گم بشه بهتر میشد.

در مورد خشکی کل حجم خب مطمئنا به دیزاین اون دوره ها نزدیک هست اما یه دفرمگی های عمومی مثل باد کردن های کم یا تراز و عمود نبودن های خیلی جزئی یا کمک از دیسپلیس خیلی اپسیلونی در حد خراش رو بدنه قدیمی ترش میکرد. فلز های خیلی براق با رنگای خاص هم ممکنه رد گم کن باشه. من تو خاطات ذهنیم که ممکنه خیلی ناقص باشه این بدنه ها رو یا مسی و یا رنگ زده به یاد میارم!

از پیچ های درشت به شدت خوشم میاد
نورپردازیش خیلی جالبه که من هیچوقت بلد نشدم.

زاویه کار هم متفاوته اما دوربین کج با هر زاویه ای یه بیانی داره. من زاویه کمتر با افق و نمای سه رخ تر رو ترجیح میدم. اون فرم متقارن عمومی و دنباله دسته که تقارن رو میشکنه توی دید افقی ریبایی خاصی داره که با احتیاط شخصا اونا رو عوض میکنم!

رندر خودتون خیلی به هر حال جالبه. پست رضا هم خیلی خوب شده
...

یا علی
 
آخرین ویرایش:

ssevil

Well-Known Member
سلام اقای برهانی
ممنون از وقتی که گذاشتید و نظر دادید
ممنون از لطفتون برای دیدن کار
مرسیییییییییییی لطف کردید
فقط می خواستید با فتو شاب یه کارایی روش انجام بدید
چی شد چرا ویرایش شد ؟ :)
بازم ممنون
به قول اقای برهانی
یا علی
 
سلام

انجام وظیفه بود.
ببخشید که دیر شد
دستگاهم پیوست قبول نمیکرد و دیگه فرصت نشد تا حالا

به زیبایی کار شما و آقا رضا نیست. در حد خودمه دیگه ...
یا علی
 

پیوست ها

  • old phone B.jpg
    old phone B.jpg
    217.1 کیلوبایت · بازدیدها: 14

ssevil

Well-Known Member
وایییییییییی
عالی شده اقای برهانی
زیباست
ممنونم
یه دنیا ممنون لطف کردید
مرسیییییییییی
گذاشتم تو پست اول :)
به قول اقای برهانی
یا علی
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا