قالب MyBox

shirani

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
خوب یک چند وقتی بود میخواستم هدر سایت عوض کنم ولی خوب حسش نبود :green:
دیروز یک ایده یکهویی خورد تا اومدم درستش کنم رندر اینا امروز تموم شد :green:( خسته نباشم واقعاً دیروز دیگه بیکاریمون بود یعنی )

تری دی مکس - وی ری - فوتوشاپ
دیگه همین :rose:

از نظر خودم نویز زیاد داره ولی وقتی z depth میدم اینجوری میشه( دیگه بیشتر از نتوستم تو رندر پیشرفت کنم :green:)
 

پیوست ها

  • mybox-final.jpg
    mybox-final.jpg
    593.5 کیلوبایت · بازدیدها: 57
  • wire.jpg
    wire.jpg
    125.6 کیلوبایت · بازدیدها: 33
خوب شده فقط بعضی از این آرت هات یعنی این توپ ها روی هوا احساس میشه که کمی اذیت میکنه :rose:
 

shirani

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
من میخواستم اینا یعنی شبیه این فیبر ها و یونولیت ها بشه ولی خوب شکل توپ شدند بعد با پارتیکال هم ساختم یکمش رو هوا فکر کنم فریم درست انتخاب نکردم
 

Sawper

Active Member
سلام shirani جان
خوب شده .مرسی.یه چند تا نکته واسه بهبود و performance کار D:
به نظر می یاد که باید صفحه و جعبه روببرین بالاتر تا با توپ ها همتراز بشن.
اگه از راکتور استفاده کنین دقیق تر در میاد .اگراستفاده کردین تنظیماتش درست نیست. ولی کلا physx خیلی راهتره و بهتر و سریعتر.واسه این مورد particle flow هم خوب جواب میده 1.ترسیم یه توپ 2-یه PF با وforce ,keepApart, Collision ,Udeflector , gravity و 3- play
صفحه برخورد چوب زیر میخ ها تار و متفاوت شدند.بیشتر موتور های رندر قابلیت رندر برخورد 2 تا صفحه دقیقا روی هم رو ندارند پس یا مدل باید صحیح باشه یا اینکه زیاد دقت به خرج ندیم!
واسه رندر هم قشنگتر اینجا اینه که یه نور از یه جهت داشته باشیم به جز روشنایی کل محیط
واسه zdepth هم بهتره که با یه map و با AE درست بشه.subdivide رو هم ببرین بالا بهتر میشه.
واسه تخته ها هم اگه یه bump بدین بهتر میشه.
کوچیک شما.
 

Mj

Well-Known Member
سلام ایمان
کار قشنگی شده ولی یه مقدار نویز داره
خسته نباشی:paint:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا