Munich consulate

shayanboy

Active Member
آقا داری بازم می ترکونی :D
خیلی عالی شده
تبریک می گم . :paint::rose:
موفق باشید
شایان
 

[SOBHAN]

Active Member
اينترو سايت كه فوق العادست و محشره !

اما نوبت به خود سايت ميرسه كه بايد بگم عاليه :D

بابا آقا شهرام كار هاتون در حد بينالملل هستا ، ماشا الله ، چش نخوري ! :) :lol:



موفق باشيد
محمد حسين
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
یکمی کار بذار وقت کردی!

هر 138971298371923 سال یه بار میاد انجمن 91028390812398 تا کار میذاره و دوباره 18391209830813 سال غیبش میزنه! :مرگ:

جفتشون قشنگ شدن. واقعا قشنگ تونستی اون حس ایرانی و پارسی بودن رو برسونی.

فقط یه سوال برام پیش اومده که چرا توی کارات آسمون آبی نیست؟!

الان توی اون اینترو اگر کل عکس سیاه و سفید بود و فقط آسمون آبی میشد خیلی خوشگل تر میشد.

یا توی هدر سایت آسمون آبی میتونست یه حس خوبی به بیننده بده.

ولی طراحی ها حرف نداره.

موفق باشی.
 
بالا