modeling

Saeed777

Member
سلام به همه بر و بچه های گل مجیدآنلاین . پیشاپیش عید همگی مبارک.:rose:
برای اینکه مدلینگ انجام بدیم، ( هم مدلینگ کاراکتر و هم ماشین) قبل از شروع کار سه تا عکس از نماهای front , left , top گذاشته میشه توی صحنه، که توی نمای پرسپکتیو هم قابل مشاهده هستند.
ممنون می شم اگه بهم بگین که این عکسها رو چیجوری باید بیارم توی صحنه.:-?
 

donkhowan

Active Member
فک کنم دو تا راه داشته باشه !
1- views/viewport background
2- یه plane درست کنی و به متریالش بیت مپ اضافه کنی
روش دومی رو بیشتر استفاده می کنن
 

arash7464

Member
سعید جان ، یه plan، توی نمای front بکش و تقسیم بندی هاشم (segment)کم کن و بذار روی یک، سایزشم از روی عکسی که داری بذار ، سایز عکستم می تونی از توی فوتوشاپ به دست بیاری، بعد همین plan رو 90 درجه تو دو محور دیگه بچرخون و همزمان کپی کن با نگه داشتن کلید shift، و سایز این دو plan را هم وارد کن ، بعد با استفاده از کلید M که متریال ادیتور را باز می کنه ، روی هر کدوم از slot های خالی متریال ادیتور کلیک کن و در کنار diffuse یه دکمه هست روی اون کلیک کن و در پنجره باز شده روی bitmap کلیک کن و مسیر فایل عکستو بهش بده ، سه تا slot متریال ادیتور را به همین ترتیب با سه تا تصویرت پر کن و بعد متریالها رو به تک تک plan هات نسبت بده و یادت نره که باید روی دکمه show material in viewport هم در متریال ادیتور کلیک کنی تا متریالهاتو توی صحنه نمایش بده ،
با ارزوی موفقیت برای تو دوست عزیز:)
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
اسکریپت Blueprint Manager کارش همینه و به راحتی براتون این کارو میکنه، فکر کنم دوستمون همین رو گذاشته باشن.
 

Saeed777

Member
[h=2][/h][h=2]donkhowan و آرش عزیز از راهنمایی تون ممنونم، ولی منظور من اسکریپتی که دوستمون گفتن.[/h]راستی اسکریپت رو چیجوری باید ازش استفاده کنیم؟ چیجوری کار میکنه؟
 

mehralex

Member
[h=2][/h][h=2]donkhowan و آرش عزیز از راهنمایی تون ممنونم، ولی منظور من اسکریپتی که دوستمون گفتن.[/h]راستی اسکریپت رو چیجوری باید ازش استفاده کنیم؟ چیجوری کار میکنه؟
از منوی بالا Max Script و بعد Run Script رو انتخاب کن و در آخر اسکریپت مورد نظرتو انتخاب کن
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
راه آسون ترش اینه که اسکریپت رو درگ کنی توی صفحه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا