Modeling a Head

3DTotal

Well-Known Member
سلام

بیس مدل زیر توسط برنامه 3Ds Max و Sculpt توسط برنامه ZBrush . هنوز جای کار داره برای همین خاطر هم داخل بخش WIP قرار دادم . مدل هم به صورت کامل زده می شه ( Texturing-Hair-Rigging ) .
خوشحال می شم نظرتون را در مورد این کار بدهید .

با تشکر :wink:
 

پیوست ها

  • Base.jpg
    Base.jpg
    314.8 کیلوبایت · بازدیدها: 15
  • Left.jpg
    Left.jpg
    266.5 کیلوبایت · بازدیدها: 10
  • p.jpg
    p.jpg
    254.4 کیلوبایت · بازدیدها: 10
  • UV.jpg
    UV.jpg
    334.6 کیلوبایت · بازدیدها: 7
آخرین ویرایش:

sharin

Member
سلام.
اين ادامه ي مدل همون بدنه هست ؟؟
خوب كار كردي اما يه اشكالاتي داره.
1- فاصله ي چشم ها از هم زياد هست. ( معمولا فاصله ي بين دو چشم رو به اندازه ي طول يك چشم مي گيرن ، يعني شما بايد 3 چشم جفت شده را روي مدل تجسم كنيد. مي تونيد طول چشم ها رو بيشتر كنيد يا به هم نزديكشون كنيد.

2- دماغ اش خيلي يه جوريه !! اون مرز اش با صورت رو بايد محو تر كنيد.

3- لبش هم يه حالت ... داره!!! ( خوبه اما اگه اينطوري نباشه بهتره )

4- فكش هم جلو هست كه البته اين جزئ ايراد ها به حساب نمي ياد اما مي تونيد نرمال اش كنيد كه جلوه ي بهتري داشته باشه.

در كل مثل كار قبلي حتما كار جالبي خواهد شد.
منتظر آخر كار هستيم.

موفق باشي.
يا علي.
 

3DTotal

Well-Known Member
خیلی خوبه اما واقعا goood

ممون آقا مصطفی .

سلام.
اين ادامه ي مدل همون بدنه هست ؟؟
خوب كار كردي اما يه اشكالاتي داره.
1- فاصله ي چشم ها از هم زياد هست. ( معمولا فاصله ي بين دو چشم رو به اندازه ي طول يك چشم مي گيرن ، يعني شما بايد 3 چشم جفت شده را روي مدل تجسم كنيد. مي تونيد طول چشم ها رو بيشتر كنيد يا به هم نزديكشون كنيد.

2- دماغ اش خيلي يه جوريه !! اون مرز اش با صورت رو بايد محو تر كنيد.

3- لبش هم يه حالت ... داره!!! ( خوبه اما اگه اينطوري نباشه بهتره )

4- فكش هم جلو هست كه البته اين جزئ ايراد ها به حساب نمي ياد اما مي تونيد نرمال اش كنيد كه جلوه ي بهتري داشته باشه.

در كل مثل كار قبلي حتما كار جالبي خواهد شد.
منتظر آخر كار هستيم.

موفق باشي.
يا علي.

سلام

ممنون از نظرتون . البته همون طور که گفتی ادامه کار قبلی هست که تقریبا مدل سازی اش تمام شده و باید روی بافت اش کار کنم و بعد هم بقیه کار .

حتما نکاتی را که گفتی روی مدل پیاده می کنم .

موفق باشید .
 

HOMAYOON.F

Member
خوبه اما مواردی هست که باید بهش توجه کرد:
بیس مدل از نظر توپولوژی باید بهتر باشه!
تو زیبراش هم، سعی کن با دیواید کم شروع کنی و کلیات رو در بیاری و بعد کم کم دیواید اضافه کنی و جزئیات بدی.
همینطور سعی کن از رو رفرنس کار کنی. الان از نظر تناسبات و فرم صحیحِ صورت، مشکلاتی داره که باید برطرف بشن.
حتما چند تا عکس صورت واقعی کنار خودت داشته باش و با دقت به اونها نگاه کن و با مدل خودت مقایسه کن. میتونی با یه آیینه، صورت خودت رو هم نگاه کنی که خیلی تاثیر داره!
منتظر ادامش هستم...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا