Merge کردن دو Object در مایا

شروع موضوع توسط dust ‏4 آگوست 2013 در انجمن برنامه مایا Maya

کلمات کلیدی:
  1. dust

    dust Member

    ارسال‌ها:
    48
    تشکر شده:
    26
    امتیاز دستاورد:
    18
    سلام به همه اساتید نرم افزار Maya

    راستش میخواستم تویه مایا دو تا Object که Polygon هستن رو به هم Merge کنم یا اینکه یه کاری بشه که این دو Object

    با هم یه تیکه بشن .

    دوستان هر راهی هست رو پیشنهاد کنن ، ممنون میشم هر چه سریعتر راهنمایی فرمایید .
     

    پیوست ها:

    • Capture.JPG
      Capture.JPG
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 29.7
      نمایش ها:
      11
    نوشته شده توسط dust در ‏4 آگوست 2013
  2. rezaoptic

    rezaoptic Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    734
    تشکر شده:
    779
    امتیاز دستاورد:
    93
    face های اون وسط رو پاک کن بعد ورتکس هاشون رو به هم مرج کن.
     
    نوشته شده توسط rezaoptic در ‏4 آگوست 2013
    dust از این پست تشکر کرده است.
  3. reza_rashidi

    reza_rashidi Member

    ارسال‌ها:
    119
    تشکر شده:
    127
    امتیاز دستاورد:
    16
    اگر می خوای این دو جسم رو به یه جسم تبدیل کنی هر دو رو انتخاب کن و به مسیر زیر برو
    mesh==>combine

     
    نوشته شده توسط reza_rashidi در ‏4 آگوست 2013
    dust از این پست تشکر کرده است.
  4. dust

    dust Member

    ارسال‌ها:
    48
    تشکر شده:
    26
    امتیاز دستاورد:
    18
    ممنون از راهنماییتون دوستان

    روش آقای Rashidi خوب بود ولی باز هم از هم جدا هستن ، فقط با هم Transform میشن . روش Rezaoptic هم امتحان کردم ولی نشد

    چون فکرکنم این مال زمانیه که Vertex مال یه Object باشه ، این دو Object از هم جدا هستن ، میخوام که این دوتا با هم یه تیکه بشن و

    به هم بچسبن .

    مانند :

    Capture2.JPG

    این روش رو من برای این Merge کردن این قطعه می خواستم :

    Capture3.JPG
     
    نوشته شده توسط dust در ‏4 آگوست 2013
  5. ehsan_62

    ehsan_62 Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    219
    تشکر شده:
    286
    امتیاز دستاورد:
    63
    اول 2 تا آبجکت را با هم combine کن بعد از اون به حالت vetex mode بورو
    يعنی حالتی که بتونی ورتکس ها را فقط انتخاب کنی
    3 تا راه داری
    سوميش را فعلا بيخيال
    اول اينکه دونه دونه ورتکس هايی که ميخوای مرج بشند را انتخاب کن و از merge to center استفاده کن
    با اين کار هر تعداد ورتکسی را که انتخاب کرده باشی را باهم ديگه در حد وسط با هم مرج ميکنه
    راه دوم اينکه مجددا به حالت vertex mode بورو و از ابزار merge vertex tool استفاده کن
    يکم که باهاش کار کردی متوجه ميشی
     
    نوشته شده توسط ehsan_62 در ‏5 آگوست 2013
    dust از این پست تشکر کرده است.
  6. dust

    dust Member

    ارسال‌ها:
    48
    تشکر شده:
    26
    امتیاز دستاورد:
    18
    ehsan
    ممنون ، جواب داد .
     
    نوشته شده توسط dust در ‏5 آگوست 2013
    ehsan_62 از این پست تشکر کرده است.

به اشتراک بگذارید