Mercedes Benz SLS AMG

hesam_sn

کاربر VIP
آفرین. خیلی خوبه
آینه خیلی خوب شده
چرا تو سایت cgsociety که تو امضات هست میرم نمیتونم عکساش رو ببینم؟؟؟ تو صفحه اصلیش اون پایین که نوشته
CG Choice Gallery

تو اون مربع ها فقط متن میبینم:shock:




 
آخرین ویرایش:

Ali_CG

Well-Known Member
سلام...
به به واقعا عالی شده
ریز به ریز جزعیات رو میسازی.خیلی خوبه.
موفق باشی:rose:
مرسی فرامرز جان :rose:
تا اینجا که عالی شده علی جان منتظر رندرش هم هستیم
موفق باشی:rose:
مرسی عباس آقا! :rose:
آفرین. خیلی خوبه
آینه خیلی خوب شده
چرا تو سایت cgsociety که تو امضات هست میرم نمیتونم عکساش رو ببینم؟؟؟ تو صفحه اصلیش اون پایین که نوشته
CG Choice Gallery

تو اون مربع ها فقط متن میبینم:shock:
مرسی حسام جان :rose:
مثلا لطف کردن خود سایت رو هیتلر نکردن، ولی گالری عکساشو هیتلر کردن! :green:

آهرين،هيلی هوب مدل کردی:green::oops:
مرسی حامد جون :rose:

دیگه چیزی به آخر مدلسازی نمونده، ولی هنوز به اصل کاری نرسیدم! :green:
اگه بشه یه لطفی بکنید و یه مقدار توضیح و چند تا تنظیم مال متریال و رندر و نور و . . . بدید ممنون میشم
وقت مقاله خوندن رو ندارم، یه جوری باشه که بشه به یه جایی رسوندش . . .

آفرین به شما دوستای گلم !!! :clap:
 

hamed.f

Well-Known Member
علی جان خيلی خوب ميشه که هی رندر کنی و تست رندر هات رو اينجا بزاری اينطوری خيلی راحتر ميشه نظر داد.بعد تو تنظيماتی که کردی رو اينجا بزار بعد همومون نظر بديم اينطوری هم تبادل نظر ميشه هم اگه مشکلی باشه رفع ميشه.:rose:
 

Ali_CG

Well-Known Member
علی جان خيلی خوب ميشه که هی رندر کنی و تست رندر هات رو اينجا بزاری اينطوری خيلی راحتر ميشه نظر داد.بعد تو تنظيماتی که کردی رو اينجا بزار بعد همومون نظر بديم اينطوری هم تبادل نظر ميشه هم اگه مشکلی باشه رفع ميشه.:rose:
چرا به فکر خودم نرسیدااا . . . :)
فکر خوبی . . .
مرسی :rose:
 

Ali_CG

Well-Known Member
اینم یه تست!
اول متریال بدنه رو ببینیم چی میشه!
همون متریال پیش فرض بدنه ماشین وی ری رو گذاشتم، فقط flake density رو صفر گذاشتم. همین کافیه؟!
من رنگ و سفید انتخاب کردم، چرا اینجا سفید نیست؟:sad:
 

پیوست ها

  • Body Material 2.jpg
    Body Material 2.jpg
    273.7 کیلوبایت · بازدیدها: 12
  • Body Material 1.jpg
    Body Material 1.jpg
    267.2 کیلوبایت · بازدیدها: 12
  • Body-Material-Settings.jpg
    Body-Material-Settings.jpg
    24.8 کیلوبایت · بازدیدها: 11

airbos

کاربر متخصص بخش مدلسازی
سلام مجدد
با مقدار base reflection و base glossiness بازی کن تا به رنگ سفید برسی.البته فکر می کنم اگر base reflection رو 0.1 باشه سفید بشه.یه چند تا تست رندر که بگیری دستت میاد مقداری
برای اینکه نویزش هم کم بشه مقدارsubdivs که تو قسمت option هست رو زیاد کن حدودا 30
:rose:
 

airbos

کاربر متخصص بخش مدلسازی
اگر نخواستی از خود متریلا وری استفاده کنی می تونی از این دوتا استفاده کنی که خود کتاب وی ری آموزش داده
عکس شماره 1 deffiuse هست
وعکس شماره ی 3 و4 دو تا reflection متفاوت رو داره.
اگر از تو عکسا خوب نمی شه دید بگو تا توضیح بدم
 

پیوست ها

  • 4.jpg
    4.jpg
    164.1 کیلوبایت · بازدیدها: 11
  • 3.jpg
    3.jpg
    163.2 کیلوبایت · بازدیدها: 9
  • 1.jpg
    1.jpg
    171.2 کیلوبایت · بازدیدها: 10
آخرین ویرایش:

Ali_CG

Well-Known Member
مرسی عباس جان :rose:
همین متریال به خاطر داشتن Flake به نظرم بهتره . . .
ولی الان مشکلم اینه که هر کاری که میکنم رنگ Flake عوض نمیشه! میخوام روشن تر بشه . . . :-?
الان Base Reflection رو 0.1 دادم و Subdives رو 16! 8 و 30 انگار فرقی با هم نداشتن، من 16 دادم! :green:
به نظرم من که هنوز جالب نشده . . . نظر شما چیه؟
 

پیوست ها

  • Body Material 3.jpg
    Body Material 3.jpg
    285.9 کیلوبایت · بازدیدها: 12

SinaTR

Well-Known Member
2 تا گزينه داره، يکی نسبت به wuv هست، يکی به xyz
ولی کلا خاموش باشه بهتره!:green:
آقا ما هنوز اين بنزو نديديم (امروز و شنبه)، اميدوارم 4شنبه بياد عکسشو بگيرم واست، کاپوتش فقط به درد مانکی و کونگ می خوره (پارکور):green:
 

hesam_sn

کاربر VIP
تا گزينه داره، يکی نسبت به wuv هست، يکی به xyz
ولی کلا خاموش باشه بهتره!:green:
آقا ما هنوز اين بنزو نديديم (امروز و شنبه)، اميدوارم 4شنبه بياد عکسشو بگيرم واست، کاپوتش فقط به درد مانکی و کونگ می خوره (پارکور):green:
طرف باشگاتون رونتون نمیاد؟:green:
 

hamed.f

Well-Known Member
سلام علی جان
جوابهايی که عباس جان زحمتش رو کشيده خيلی خوب و کامل هستن،اينها هم به نظر من ميرسه...
اول از همه محيط و نور رو بساز بعد material ها رو،چون اينطوری که نميشه درک خوبی از material ها داشت.
اگه نميخوای از falake استفاده کنی ،بهتره از materil معمولی که خيلی راحتر از اين material هستش رو استفاده کنی،(نظر شخصی)
ادامه بده...:rose:
 

Ali_CG

Well-Known Member
مرسی دوستان :rose:
Density Flake رو روی صفر گذاشته بودم خودم، فکر کنم به خاطر کیفیت پایین رندر فکر میکردم هنوز سر جاشه! :green:
فعلا میخوام با متریال ها آشنا بشم، نور و محیط بعد از اتمام مدل سازیروش کار میکنم، متریال ها رو هم دوباره میسازم!
ادامه . . . یکم روی چرخ و چراغ کار کردم، به نظرم متریال لاستیک زیاد جالب نشده
یه نگاه بندازین ببینین چطور شده!
 

پیوست ها

  • Wheel.jpg
    Wheel.jpg
    295.1 کیلوبایت · بازدیدها: 7
  • Front 1.jpg
    Front 1.jpg
    256.1 کیلوبایت · بازدیدها: 8
  • Tyre-Settings.jpg
    Tyre-Settings.jpg
    16 کیلوبایت · بازدیدها: 5

SinaTR

Well-Known Member
آخه خودت استادی چی بگيم بهت؟:green:
subdiv کلا هرجا ديدی مربوط به کيفيته (اينجا refract نداری که بخواد کيفيت هم داشته باشه)
reflect - refract - IOR هم که معلومه
refl. glossiness هم من واسه لاستيک رو 0.5 تا 0.6 می ذارم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا