بی بی کد marvelous practice - bedroom

mgh-max

کاربر فعال
این یکی از کارای تمرینی من در مورد شبیه سازی پارچه بود که تصمیم گرفتم ازش یه کار اتاق در بیارم.
شبیه سازی پارچه ها در مارولوس انجام شده به استثنای پرده ساده و بالش ها. تراکم روتختی به علت اینکه کار با سیستم ضعیف رندر شده پایینه
آبجکت های چراغ مطالعه و ساعت رومیزی برای همین کار مدل سازی شدن.
درختچه های تزئینی با speed tree مدل سازی شده
و سایر آبجکت هام از مجموعه آبجکت های خودم بوده
خودم ابعاد تختُ بیش از حد در نظر گرفتم
max 2011
mental ray

توی رندرا با متریال بالش بازی کردم
room31-5-edited.jpgroom31-2-edited.jpg

room31-4-edit.jpgroom31-3-edited.jpg

رندر هنری با فکوس طبیعی
room31-6-edited.jpg
 

crissangel

کاربر فعال
خسته نباشی دوست عزیز....جالب شده

فقط فکر کنم اگه یه مقدار سگمنت‌های پارچه ها بیشتر بود بهتر می‌شد که احتمالاً سیستم اجازه نداده....
 

mgh-max

کاربر فعال
آره . مشکلات زیاده. حتی با سیستمای قویم یه جاهایی سیستم کم میاره واقعا نمیدونم بعضی طراحا چجور پارجه متراکم شبیه سازی می کنن.
هر چند منم تقریبا دیگه همه کارام بهینه شده. معمولا کم پیش میاد تعداد ورتکسای صحنه هام به یک ملیون برسه
 

amin256

Well-Known Member
تبریک میگم کار زیبایی شده
فقط کمی باید رو متریال بالش ها بیشتر کار میکردی. رفلکت بیش از حد گلاسه شده و حالت پلاستیکی به خودشون گرفتند.
اون رندر شماره 4 که نمای دوربینش خیلی خوب بود.
 

mgh-max

کاربر فعال
ممنون لطف داری. تقریبا چنتا متریال بالش امتحان کردم که یه حالتش متالیک رنگ روشن بود.
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام برای مارولوس چند تا نکته رو رعایت بکن
اول اینکه حتما روی حالت qaud باشه.یعنی سگمنت هاش مثلث نباشه و مربع باشه
دوم اینکه از partical distanc بالا شروع بکن مثلا 60 .. بعد که توی سیمولیشن هست مرحله مرحله مثلا تا 20 برسون.البته بالشت ها رو تا 15 رسوندی بهتر
سوم برای پتو و بالشت بهتر هست که دولایه توی هم باشه.
چهارم وقتی وارد مکس کردی از تابع مش اسموس استفاده بکن که کیفیت پارچه یهو عجیب بالا میره.2 مرحله کافیه.
و مرحله آخر pro optimze بزن و حتما تیک های uvw رو بزن که خراب نشه و حدود 10 تا 15 درصد کافیه.
02 - bed Fabric.wmv_snapshot_46.14_[2015.02.01_14.18.46].jpg02 - bed Fabric.wmv_snapshot_48.03_[2015.02.01_14.19.12].jpg02 - bed Fabric.wmv_snapshot_54.13_[2015.02.01_14.19.36].jpg02 - bed Fabric.wmv_snapshot_57.16_[2015.02.01_14.20.01].jpg
موفق باشی
 

mgh-max

کاربر فعال
ممنون عارف. اتفاقا اینی که گفتی ورک فلو خودم بود توی شبیه سازی پارچه به غیر از قسمت quad ولی برام عجیبه باز با سیستم قوی تا یه حدی میتونم distance کم کنم. هیچ وقت به حد رئال نمیرسه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا