میتونی بیشتر توضیح بدی ؟
یعنی می خوای روی هر فیس جداگانه اون بافت رو نشون بده ؟ اگه آره که میتونی روی مدلت Modifier نتظیم کننده بافت UVW Map رو روش اعمال کنی و در این ویرایشگر گزینه Face رو انتخاب کنی .
میتونی بیشتر توضیح بدی ؟
یعنی می خوای روی هر فیس جداگانه اون بافت رو نشون بده ؟ اگه آره که میتونی روی مدلت modifier نتظیم کننده بافت uvw map رو روش اعمال کنی و در این ویرایشگر گزینه face رو انتخاب کنی .
منظورم اين بود كه مثلا يه عكس ديوار اجري رو روي يك سطح قرار بدم،وقتي اين كار رو مي كنم به جاي اندازه ي بلوك ها يكسان بمونند و تعدادشان زياد بشه فقط هر بلوك انقدر كش مي اد كه مصخره مي شه.
باید تو تنظیمات بیتمپ اونجایی که نوشته weight و height قسمت سایز که پیش فرض رو 1 هست رو زیاد کنی. مثلا اگر رو 5 بزاری تکسچرت رو یه سطح 25 بار تکرار میشه ولی باید دقت کنی که تکسچر قابل تکرار شدم باشه وگرنه معلوم میشه و به صورت تیال در میاد