بی بی کد kenia!

*farshid*

کاربر VIP
سلام خدمت دوستان عزیز ...

مجتمع اداری تجاری نایروبی:

چند روزی بود رو این پروژه کار میکردم
یه پروژه اجراییه ... قراره تو نایروبی کنیا ساخته شه.
طراحی با سعید هاشمی و من بوده

رندر روز با فرای و رندر شب رو با وی ری گرفتم
رندر شب مربوط به جشن افتتاح پروژه در سال 2020 ه:)
به خاطر کیفیت نه چندان بالای کار پیشاپیش ازتون عذر میخوام :rose:
attachment.php



attachment.php


attachment.php
 

پیوست ها

  • dss.jpg
    dss.jpg
    199.2 کیلوبایت · بازدیدها: 218
  • fireworks.jpg
    fireworks.jpg
    344.2 کیلوبایت · بازدیدها: 379
  • fireworks2.jpg
    fireworks2.jpg
    344.2 کیلوبایت · بازدیدها: 56
آخرین ویرایش:

hesam_sn

کاربر VIP
کنیا چیکار داری؟:green:
آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین
رندر شب خیلی قشنگ شده. نور پردازی جالبی داره.
بند انگشتی وسطی چیه؟ ساختمون برای چه کاری هست؟
آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین
:rose:
 
آخرین ویرایش:

KHURSHID

کاربر فعال
بهت تبریک میگم از اینکه کارای به این خوبی رو تو این زمان کم انجام میدی ممنونم
:rose:
 

.:BehzAd:.

Active Member
بسیار خوب رندر شب زیباست و معلومه روش کار شده البته رندر روز فرای هم خوبه و فقط با فرای نمیشه همچین رندر شبی گرفت اگه هم بشه اینجوری در نمیاد ولی خوب از اینا گذشته کاره زیبایی هست و خسته نباشید میگم فقط کاش یه توضیحاتی راجبش میدادی که کاربریش چیه و طراحیش چطور بر عهده شما بوده و هر چیزه دیگه ای که راجب پروژه هست.
 

Hamed

Active Member
سلام
مدیر کارتون خیلی قشنگ شده...ولی توی رندر روز کار به سرخی میزنه تو جاهای سفید...
رندر شب یه مقداری مصنوعی شده...ولی نمیخوام از ارزش کار کم کنم...خوبه خسته نباشی...
در ضمن بازا خوبی رو انتخاب کردی بتونی کانال بزنی یه کار برای شش ماه تو در ایران کافیه...



علی علی
 

max vray

کاربر VIP
سلام اقا فرشید
تبریک میگم کار خوبی شده
رندر شب تو یک تنالیته رنگی کار شده که از خصوصیات پروژه های مکس معماریه و کار خوب و ساده نشون میده
رندر روز جذاب شده و رنگها جون داره اما فضای اطراف بنا به جز دخت هیچ شاخصه دیگه ایی نداره تو این جور پروژه ها نمای نزدیک در مقیاس انسانی با وجود شاخصه هایی مشخص مثل انسان و ماشین بهتر اسکیل کار نشون میده.
راه پله ها نرده نداره !
ایده پنجره های کشویی تو ی نما دقیقا ایده یک خونه ایه که تو سال 88 جایزه خونه سوم گرفت یا دوم چرا اون ایده رو انقدر بهش بها دادین و رندر مجزا گرفتین؟
ایده کلی کار چی بوده؟
شبیه این بنا (طبقات اخر متصل به هم و معلق باشند)تو دنیا کم نیست اما محاسبات طراحی سنگینی دار چون اولین نمونه ساختمون ها که توسط یک معمار گم نام طراحی شده بود و معروفم هست هنوز از لحاظ سازه ایی با اون بنا مشکلات فراوانی دارند با وجود اینکه ادیت های فراوانی درش انجام شده.
از ایده کلی طرح کمی حرف بزنین خوشحال میشیم
از تایم رندر بگین و ورژن مکس و ویری
نگفته بودین که پوست پروداکت کردین اما مشخص کردین تو فوتوشاپ پوده؟با پلاگین خواصی کار شده؟
خوب بود مهندس از این پروژه زیبایی که طراحی کزدین رندر های داخلیش میزاشتین تا ما بیشتر از کار سر د بیاریم.
ممنون بخاطر کار خوبتون:rose:
 
آخرین ویرایش:

Fa

Well-Known Member
بسیار زیباست , واقعاً کنیا !!!! ما خودمون یه همچین باناهایی نداریم
 

creator

New Member
سلام مهندس خسته نباشي . چه كار خوبي شده تبريك :rose: اجراي بسيار سنگيني هم داره . يكم از جزيياتش هم بيشتر بگي ممنون ميشم .... مرسي .
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.توضیحات کامل معماری رو محمد عزیز داد.خیلی کامل بود و اطلاعات عمومی ما رو بالا برد.
از اون جایی که کار به لحاظ گرافیکی در سطح فوق العاده بالایی هست به این چیزا کمتر بپردازیم و بیشتر به معماری توجه بشه.چون خیلی برام جالب هست.
به نظرم در باره فاز طراحی کانسبت و این چیزاش توضیح بده.خود شخص بنده خیلی دوست دارم یاد بگیرم.
در باره رندر هم صد در صد بی تعارف میگم
یه قول معروف ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند که یه بار دیگه تاپ گالری ما مزین بشه.البته تاپ گالری برای رندر شب.برای روز خوب هست اما با تاپ یه خورده فاصله داره
بهت تبریک میگم دوست خوبم
 

*farshid*

کاربر VIP
دوستان عزیز در مورد پرزانته کار

مدلسازی معماری تو کد انجام شده
بعد از ایمپورت حجم ها سعی کردم گوشه های 90 درجه رو دو لول چمفر کنم ...
تایل های نما تو محیط مکس ساخته شده و بعد از تبدیل شدن به پروکسی با اسکریپت object randomizer همچین حالتی پیدا کرده

ویری نسخه 1.5 استفاده کردم
برای پست پروداکشن هم از برنامه magic bullet looks یا looks builder و photoimpact استفاده کردم ...
Magic_Bullet_Looks_s.jpg

در مورد فرم بنا
چون بنا در محدوده ورودی شهر بوده فرم کلاسیک دروازه براش انتخاب شده
این فرم سنتی ترین فرم ورودیه
مثلا ورودی دروازه ملل تخت جمشید ... تاق نصرت های رومی ... دولمن های بیریتانیا ... همشون همچین فرمی دارن (هر چند همشون ورودی نیستند)
در واقع کانسپت اولیه کار همین بوده
 

main

Well-Known Member
هیچی دیگهــ فرشاد جان هیچی...
عالی شدهـــ فقط :دی
موفق باشی
 

max vray

کاربر VIP
سلام ممنون به خاطر توضیحاتتون
مرسی بابت معرفی نرم افزار های پروداکت کردنتون واسم جدید بودن
ایده هم خوب بود مثلما همچین طرحی به عنوان یک المان شهری مطرح میشه و جایگاه خودش زود تو ذهن و غالب شهر پیدا میکنه.
موفق و پیروز باشی
:rose:
 

.:BehzAd:.

Active Member
یه کوچلو در مورد رندر شب بگم

رندر شب یه مقداری مصنوعی شده

به نظر من این رندر شب هنری هست نه رندر مصنوعی و اگه دقت کنی تو رندر های ارئه بزای شرکت های که پول خوب میدن چند تایی هست و فرشید هم بسیار زیبا رندر شبب رو زده.
 

Hamed

Active Member
دوستان عزیز در مورد پرزانته کار

مدلسازی معماری تو کد انجام شده
بعد از ایمپورت حجم ها سعی کردم گوشه های 90 درجه رو دو لول چمفر کنم ...
تایل های نما تو محیط مکس ساخته شده و بعد از تبدیل شدن به پروکسی با اسکریپت object randomizer همچین حالتی پیدا کرده

ویری نسخه 1.5 استفاده کردم
برای پست پروداکشن هم از برنامه magic bullet looks یا looks builder و photoimpact استفاده کردم ...
Magic_Bullet_Looks_s.jpg

در مورد فرم بنا
چون بنا در محدوده ورودی شهر بوده فرم کلاسیک دروازه براش انتخاب شده
این فرم سنتی ترین فرم ورودیه
مثلا ورودی دروازه ملل تخت جمشید ... تاق نصرت های رومی ... دولمن های بیریتانیا ... همشون همچین فرمی دارن (هر چند همشون ورودی نیستند)
در واقع کانسپت اولیه کار همین بوده




اگر فرشید هزار پست سازنده تا الان زده بود به کنار... این یه پست هم به کنار... من با این نرم افزارها کار کردم میدونم با رندره چیکار میکنن برا من ارزش داره به خاطر احترام به علم فرشید اما برای کسایی که با این نرم افزار کار نکردم میگم که باید این پست رو به عنوان یه پست طلایی بشناسن....

من ازت ممنوم بابت این اطلاعات طلایی که به بچه ها دادیی....:rose::rose::rose::oops::oops::oops:



علی یارت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا