پشتیبانی Kayle ( High Poly ) T_T

madmaster_3d

Well-Known Member
به نام خدا


سلام به همه دوستان.
خوبید؟
چه خبرا؟
این یکی از کارهایی هستش که اینجا نگزاشته بودم.:cool:
اگر بازی League of Legends رو بازی کرده باشید. حتما این شخصیت رو میشناسید اگر نه تو گوگل جست و جو کنید و ببینید.
ساختن این شخصیت بازی فقط از روی یک عکس از نمای رو به رو و تو برنامه زبراش کار مشکلی هستش. حالا فرض کنید بخواید این کاراکتر رو فقط با برنامه مکس بسازید و این کار فوق العاده سخت هستش
( اگر شک دارید امتحان کنید قول میدم با من موافق خواهید بود ).
ولی چون من خیلی این شخصیت رو دوست داشتم تصمیم گرفتم بسازمش و یک تمرینی باشه و اینکه مدلینگ خودم رو بسنجم و چه غلطی کردم. چون اعصبام رو خیلی خورد کرد تا ساخته بشه. مخصوصا سر اضافه کردن جزئیاتش که خوب شما تو زبراش با یک براش می تونید این کار رو راحت انجام بدید ولی تو مکس خودتون باید دستی این جزئیات رو بسازید و حالا اگر بخواید جزئیات روی این مدل قرار بگیره واقعا وقت گیر و سخت هستش چون مدل یک مدل صاف و تخت نیست و قسمت هایی که جزئیات دارند حالت گردی و بیضوی داره و ایجادشون واقعا سخت هستش. ولی هر طور شده مدل رو تمامش کردم.

می خواستم مثل خودش متریالش اینها رو بسازم ولی مدل اصلی تری دی نیستش پینتینگ شده.
به هر حال فعلا تصمیم گرفتم که خود کار رو بزارم.من با یک سری متریال طلا هم رندر گرفتم و نتیجه خوب هستش ولی باز دارم روش کار می کنم.چون متریال طلا به خاطر رفلکتش و اینا و خود مدل رندر تستش هم چند دقیقه میشه و اینجاس که آدم دوست داره سیستمش قوی تر بود و متصفانه وقت زیاد داره ازم میگیره. به همین خاطر فعلا همین کار رو به عنوان کار نهایی میزارم. حالا اگر بعدا متریالش رو هم ساختم براتون آپ می کنم. البته با این سیستم فعلی نمیشه. چون اینجور کارا برای اینکه خوب بشه رندر تست زیاد باید زد و با سیستم فعلی من جواب نمیده. رندر وایر فریم هم براتون آپ می کنم که جزئیات کار رو بهتر ببینید. زوم کنید بهتر میبینید :)
و امیدوارم که خوشتون بیاد.



برنامه های استفاده شده:

3ds Max + V-ray + Photoshop



لینک های مستقیم رندر

http://www.upsara.com/images/hm1s_kayle-+-post-pro.jpg

http://www.upsara.com/images/6uk5_kayle-close-up-+-post-pro.jpg



لینک های مستقیم وایرفریم

http://www.upsara.com/images/bj7b_wireframe-closeup-+-post-pro.jpg

http://www.upsara.com/images/pxjg_wireframe-+-post-pro.jpg




این هم داستان این شخصیت هستش البته به زبان انگلیسی::mad:

In a world far away where an ancient war still rages, Kayle was a great hero - the strongest of an immortal race committed to destroying evil wherever it could be found. For ten thousand years, Kayle fought tirelessly for her people, wielding her flaming sword forged before time itself. She shielded her delicate features beneath her enchanted armor, the sole remaining masterpiece of an extinct race of craftsmen. Though a beautiful, striking creature, Kayle, now as then, avoids showing her face; war has taken a terrible toll upon her spirit. In her quest for victory, she sometimes would try to lift the wicked up from their morass of evil, but more than often she instead purged those she herself deemed beyond redemption. To Kayle, justice can so often be an ugly thing.

Ten years ago, Kayle's war against evil was nearly won... until her rebellious sister Morgana, a pariah amongst their people, suddenly gained powerful new allies: magicians of a hitherto unknown world called Runeterra. Morgana traded servitude to a number of the summoners in Runeterra's League of Legends for powerful new abilities that, if mastered, threatened to bring Kayle and her people to their knees. To save her world, Kayle had no choice but to make a pact with the League herself. She approached the leader of the League, High Counselor Reginald Ashram, with a deal of her own. In exchange for a thousand years of Kayle's service, Ashram halted all League interference on Kayle's world. With Ashram's disappearance five years ago, Kayle has new causes on Valoran: find out who or what caused Ashram to disappear, defeat her sister Morgana upon the Fields of Justice, and bring her own brand of justice to the League of Legends.

''In the League of Legends, Justice comes on swift wings.''
 

پیوست ها

  • WireFrame-+-Post-Pro.jpg
    WireFrame-+-Post-Pro.jpg
    567.7 کیلوبایت · بازدیدها: 32
  • WireFrame-CloseUp-+-Post-Pro.jpg
    WireFrame-CloseUp-+-Post-Pro.jpg
    873 کیلوبایت · بازدیدها: 25
  • Kayle-+-Post-Pro.jpg
    Kayle-+-Post-Pro.jpg
    420.4 کیلوبایت · بازدیدها: 35
  • Kayle-Close-Up-+-Post-Pro.jpg
    Kayle-Close-Up-+-Post-Pro.jpg
    564.8 کیلوبایت · بازدیدها: 42

homayoon_fattah

Well-Known Member
سلام و خسته نباشید . من رفرنس رو دیدم توی گوگل و اگه منصفانه بخواییم نظر بدیم ، خیلی حال و هوای اون رو نداره و البته نوع کار هم فررق میکنه اون دو بعدیه و این سه بعدی ولی به نظرم حتما باید روی این کار کنید چون مدلینگتون تا حد زیادی نزدیکش شده (به غیر از بال ها) . البته کلا کار با جزئیات زیاد در محیط سه بعدی کار سختیه چون همه چیزو باید بسازی و این زمان بره . ولی حتما حتما روی رندرش وقت بیشتری بزارین . همون مریتال طلا پر از خط وخش و کهنگی و یه بک گراند خوب کارتونو خیلی بهتر میکنه
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام علی جان. خیلی کار خوبی شده.اما متریال سازی اصلا خوب نییست. آموزش جدید grant warwich رو ببین تازه میفهمی متریال سازی یعنی چه!!!
Mastering V-Ray by Grant Warwick Lesson 12
Highres_Upload.jpg
 

madmaster_3d

Well-Known Member
سلام و خسته نباشید . من رفرنس رو دیدم توی گوگل و اگه منصفانه بخواییم نظر بدیم ، خیلی حال و هوای اون رو نداره و البته نوع کار هم فررق میکنه اون دو بعدیه و این سه بعدی ولی به نظرم حتما باید روی این کار کنید چون مدلینگتون تا حد زیادی نزدیکش شده (به غیر از بال ها) . البته کلا کار با جزئیات زیاد در محیط سه بعدی کار سختیه چون همه چیزو باید بسازی و این زمان بره . ولی حتما حتما روی رندرش وقت بیشتری بزارین . همون مریتال طلا پر از خط وخش و کهنگی و یه بک گراند خوب کارتونو خیلی بهتر میکنه

خوب اون مت پینتینگ هستش منم اون بار اول دیدم کلی کیف کردم. 100% مثل اون نمیشه در آورد. چون دستش بازتره. ولی تو تری دی خیلی مشکله کار. خودت هم اشاره کردی
البته اگر مثلا با زبراش کار می کردم خوب بال ها هم قشنگ تر میشد. حتی ساخت این کار تو زبراش خیلی اسون هستش ولی تو مکس فوق العاده سخنه. تست کن. مخصصوصا از یک رفرنس 2 بعدی
متریال رو والا دستگاهم نمی کشه. یعنی رندر تست متریال گلد روی این کار خودش چندین دقیقه میکشه. یک دستگاه قوی تر نیازه برای تمام کردن این کار
مرسی از نظرت :)


سلام علی جان. خیلی کار خوبی شده.اما متریال سازی اصلا خوب نییست. آموزش جدید grant warwich رو ببین تازه میفهمی متریال سازی یعنی چه!!!
Mastering V-Ray by Grant Warwick Lesson 12

سلام بر عارف ( آرف ) . من این رو متریال خاصی ندادم. فقط یک متریال نسبتا ساده ساختم که کار رو نشون بدم. بیشتر هدفم نشون دادن مدل بود. گفتم متریال ساختم طلا. تقریا هم مثل رفرنس ولی بارها بارها باید رندر میگرفتم که گرفتم ولی دیدم هر رندر تست مثلا 3 4 دقیقه میشه. دیگه بیخیالش شدم. فعلا با این دستگاهم جواب نمیده. چون متریال طلا رفلکشن داره مخصوصا از نوع بلور شده. زمان رندر خیلی بالاست.
مرسی از نظرت.
راستی این آموزش رو دیدم. ولی بازم مرسی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا