بی بی کد interior

KHURSHID

کاربر فعال
سلام دوستاناین پروژه رو واستون میگذارمبا نرم افزار 3dsamx vraypphotoshop کار شده
 

پیوست ها

  • 03.jpg
    03.jpg
    133.6 کیلوبایت · بازدیدها: 83
  • 02.jpg
    02.jpg
    158.2 کیلوبایت · بازدیدها: 79
  • 01.jpg
    01.jpg
    164.7 کیلوبایت · بازدیدها: 75

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.خیلی خوب شده آفرین.مال همون پروژه ویلا هست؟
دقت کن توی کار داخلی بهتر هست ارتفاع دوربین یک متری باشه.و اینکه vertical shift فراموش نشه.
موفق باشی
 

KHURSHID

کاربر فعال
سلام.خیلی خوب شده آفرین.مال همون پروژه ویلا هست؟دقت کن توی کار داخلی بهتر هست ارتفاع دوربین یک متری باشه.و اینکه vertical shift فراموش نشه.موفق باشی
سلام عارف جانممنون نه اون پروژه هنوز به این مراحل نرسیده......چشم حتما این کار زمان رندرش خیلی بالا بود باورت نمیشه 23 ساعت طول کشید یک فریمشگذاشتم رفتم پادگانو اومدم هنوز نگرفته بود شاید به خاطر شیدرایی بوده که استفاده کردمنظر شما چیه؟
 

KHURSHID

کاربر فعال
سلام.خیلی خوب شده آفرین.مال همون پروژه ویلا هست؟
دقت کن توی کار داخلی بهتر هست ارتفاع دوربین یک متری باشه.و اینکه vertical shift فراموش نشه.
موفق باشی
سلام عارف جان
ممنون

نه اون پروژه هنوز به این مراحل نرسیده......
چشم حتما .......................این کار زمان رندرش خیلی بالا بود باورت نمیشه 23 ساعت طول کشید یک فریمش
گذاشتم رفتم پادگانو اومدم هنوز نگرفته بود
شاید به خاطر شیدرایی بوده که استفاده کردم
نظر شما چیه؟
 

darklight

کاربر فعال
اگه انگلیسی شما خوبه حتما به شما توصیه اکید می کنم که قطعا این مقاله رو بخونید:
http://www.cggallery.com/tutorials/vray_optimization/

(دیگه از تاکیدات در جمله ام کم نذاشتم که بدونید خوندن این مقاله برای یه طراح داخلی از نون شب واجب تره .....)
 

mgh-max

کاربر فعال
روشنایی پنجره حواست باشه. هیچی اندازه نور طبیعی پنجره به کار داخلی جلوه نمیده
 

saeed taghizade

کاربر متخصص
سلام و خسته نباشید
وقت بخیر
انتخاب مدل خوبی داشتین
نظرات من:
منطق: آباژور سیم نداره.
1 کادربندی: رندر 2 و 3 مثل عکس هایی هستن که از پایین قیچی شده اند خیلی کادر رو افقی کردین سعی کنید حتی الامکان و در صورتی که تناسبات رندر با تناسبات محیط همخوانی داشته باشد از نسبت طلایی 4 به 3 استفاده کنید. که در کار شما دقیقا این نسبت جواب خواهد داد.
2 زاویه دوربین: دوربین 2 و 3 کاملا اگزجره شده. zoom factor معمولا بین 7. تا 1 رو پیشنهاد میدم که بر اساس تناسبات کادر نما و داخلی و همچنین بزرگی و کوچکی کادر متفاوت میباشد.
3 تناسبات احجام: پهنای مبل زیاد، ارتفاعش کم و ابعاد کوسنش بزرگ بنظر میرسه.
4 مدلسازی: tv set: جزییات مدل نداره، کمدی درش مشخص نیست، کتابهای بالا کاملا منظم ایستادن، نکته ای خدمتتون بگم آقای مهندس نظم و یکدستی دشمن یک کار ریل هست همونطور که روی مدل مبل یک پارچه افتاده و قشنگش کرده همه جا این حالت حتی الامکان باید دیده بشه.مثلا کتابهای تکیه داده شده به دیوار میتونه صاف باشه ولی بتدریج که فاصله میگیره افتاده ترو افقی تر بشه.پایه تلویزیون پشتشه?? .توی همین رندر پریز رو بالا گذاشتین که برای خود من سواله.قرنیز پای دیوار معمولا اجرا میشه.
در رندر 1 و 3 تایل شیشه ای ردیف بالا نصفه شده که باید اصلاحش میکردین.
5 متریال:بیشترین چیزی هست که میشه در موردش صحبت کرد.
نویز در اکثر متریال ها مخصوصا دیوارها دیده میشه.سابدیوز متریال و نور رو چک کنید و از تنظیمات رندر ( setting tab) در 2 vray غافل نشید البته این بر میگرده به فرصت که اگه مشکلشو دارین از solid rock در پروژه های اجرایی استفاده کنید.
رفلکت چوبهای آشپزخانه چه mdf و چه ظاهرا هایگلاس جالب نیس خیلی کمه. براقیت فن و قلق یک کار داخلی بازاری هست اما در عوض درب ها کاملا براق هستن ، r.g ندارن.پارکت اصلا براق نیست تصویر اجسام بازتاب شده روی کف کار رو زنده میکنه
تکسچر گلدون مصنوعی هست یک چیزی بهتون بگم ما چیزی به اسم مدل آماده نداریم همه چیز غیر آمادست مگر اینکه خلافش ثابت بشه.پس گولشو نخورید بعضی وقت ها مدل و اغلب وقتها متریال مدل های اماده باید ادیت بشه یا تغییر بکنه برگ های این گلدونم باید ادیت میشد.
متریال پرده حریر خیلی شفاف شده در بعضی جاها اصلا دیده نمیشه.
6 نورپردازی: با آفتاب بازی نشده اینو تقریبا توی کارای تمام دوستان من دیدم و گفتم.بخونید نظرات منو درموردشون.حیفه مخصوصا پنجره های بزرگی دارین و یک دیوار چسبیده به پنجره که خوراک افتابه.توضیحاتم رو در این مورد توی کارای بقیه بخونید.
نور اباژور اونم با این لامپ! خیلی روی میز مشخص نیست.پیشنهاد میکنم توی یک کار با این همه نور گیر نور های موضعی رو روشن کنید ولی لوستر نه.نور لوسترم سفید کرده مدلشو.جاهایی از دیوار یکسرس خط های نوری عمودی بنظر میاد اینو اصلاح کنید.ای کاش نور مخفی ها دامنه گسترش بیشتری میداشت فقط بالا سر نور مخفی روشن شده.نور روی اپن سوزونده و لوسترش که از پنجره ها فاصله گرفته باید پرنورتر بشه اینجوری نیست.
7رندر : بحث نویزها رو حل کنید.و اکولوژن هم به همین شکل.
8 پست: حتما استفاده کنید توی این کار میشد از glow، نور های حجمی، پرسوناژ و لنز استفاده کرد از نرم افزار photo looks استفاده کنید.
9 طراحی: راجبش صحبت دارم ولی اینجا جاش نیست.
اجرا: مورد خاصی توی کارتون نیس که غیر قابل اجرا باشه.
من حدود یکساعت وقت گذاشتم و فقط از شما میخوام قدرشو بدونیم و در کارای بعدیتون اعمال کنید.
موفق باشید.
 

mm88mm

Member
سلام خسته نباشی
نویزه یکی از رندر هاتو کاهش دادم تا حتی که دیتیل از دست نره:rose: پست پرو میتونه کارتو خیلی بهتر کنه دوستم:snap:

02e.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا