interior

saeedmagic

Member
سلام دوستان سال نو مبارک ایشالا ساله خوبی باشه
این طراحی داخلی یه ویلاست که همین جوری برای تمرین زدم
که از برنامه های cad , max , vray استفاده کردم
رندر1:
1.jpg
رندر2:
2.jpg
رندر3:
3.jpg
رندر4:
4.jpg

فقط یه مسئله ای که من داشتم برای مبل از dirt استفاده کردم با subdivis 20ولی بازم رنجه کرده!
برای رندرم از adaptive dmc min1 max 4- noise 0.005 استفاده کردم، نمی دونم چرا بازم این شکلی شده!

دوستان این یکی کارمم هست نور آفتاب شدید تره ولی خودم باهاش حال نکردم شما ببینید نظرتونو راجبش بگین در ضمن تو این کار مشکل متریال مبل حل شده نمی دونم چطوری!!
رندر5:
5.jpg

دوستان مشکلات کار رو بگین ممنون از همگی:oops:
در ضمن اینجا آپلود کردم که اصلاح شده کار رو بازم آپلود کنم و دوستان نیان با کمربند بزننمون که چرا تو گالری آپلود کردیو از این حرفا :green:(منظورم با شخص خاصی نیستا آقا فرشید :green::rose:)
 

*farshid*

کاربر VIP
رندرای خوبی هستن
آوورین بر تو

فیلتر aa کارت چیه

فیلتر چند تاپیکسل رو میگیره و اونا رو بلور میکنه
حالا اگه رزولیشنت کم باشه ( که هست) مشکل پیش میاد
اگه با رزولیشن پایین میخوای رندر بگیری از فیلتر هایی مثل catmull rom استفاده کن که نتیجه شارپتری دارن

ولی درستش اینه که رزولیشن کارت رو بالا ببری و از فیلتر area یا lorentso استفاده کنی
رزولیشن کارت خیلیییی خیلی کمه (واسه همین کارت محو و بلور شده)

خوب اون صندلی که گذاشتی به لحاظ عملکردی مشکل داره و اصلا راحت نیست... بست اسپایدر و صندلییییی ... یکم عجیبه به نظرم
شبیه صندلی شکنجس

در مورد روشنی محیط بیرونی تجدید نظر کن
در واقعیت محیط بیرون خیلی روشنتره (باتوجه به شدت نوری که وارد فضا شده )

تیک clamp autput و subpixle mapping رو بزن تا سفیدکهای کارت از بین برن

فکر کنم بزرگترین مشکل کارت همون عدم تناسب رزولیشن با فیلتر aa ه
یکمی هم رو پرسپکتیو بکگراندت کار کن
یکم جای کار داره بعضی جاها باید یکم پایین ترش بیاری تا با خط افق کارت هماهنگ تر باشه


ولی در کل به نظرم حس خوبی داره
مشکلاشو حل کن بذارش تو گالری لذت ببریم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا