سلام.خوبی عزیزم! چه خبر
ببین بهزاد چیزی که میگم توی همه رندرهات مشترک هست
فقدان ambient ocasion
کتراست پائین کار
تنالیته رنگی یکسان
به نظرم کالر مپینگ از Expontial استفاده نکن.از reinhard استفاده بکن.بعدش عدد دومی رو پائین بیار.اون عدد وقتی صفر بشه انگار exponential هست و وقتی یک بشه linier .پس اگه مثلا 0.4 بزاری 40 درصد expo و 60 درصد liner..
اینجوری خیلی انعطاف پذیر تر مشه
هر وقت صرفا ازExponen استفاده میکنی باید توی تکسچرهات با RGB Multiply پر رنگ تر بکنی.یعنی به Diffuis مپ RGB Multiply استفاده کن. بعد تکسچر مثلا سرامیک رو به هر 2 کانالش بده.اینجوری رنگ diffius2 برابر میشه.