غیره imaginary hut مدل

من ودوستم در مسابقه کلبه ... شرکت کردیم و ایده اولی مال من بودوشروع به مدلسازی کردیم که پروژه در کامپیوتر دوستم انجام میشد ولی مشکلی برای ایشان پیش آمد و ... من به پروژه دسترسیم قطع شد
لذا بعد از مدت یک هفته تمدید خودم شروع بکار کردم ولی کار ... نرسید و ف... .

چون بیشتر انیمیت کردن و ...را دوست داشتم تا حالا خودم شخصا مدل سازی نکرده بودم
واین اولین کارم در این زمینه است با مایا کار کردم وبا منتال ری رندر نهایی را انجام دادم
در مورد معایب ومحاسن کار نظر دوستان مهم است
 

پیوست ها

  • kolbeh.jpg
    kolbeh.jpg
    236.6 کیلوبایت · بازدیدها: 53
  • kolbeh b.jpg
    kolbeh b.jpg
    225.3 کیلوبایت · بازدیدها: 47

madmaster_3d

Well-Known Member
خیلی قشنگ شده با توجه به اینکه مدل نکردی. و می تونی از تکسچر های غیر کارتونی استفاده کنی و رندر خفن تری بگیری. موفق باشی
 

main

Well-Known Member
کار خوبی شدهــ ولی خیلی خیلی ... می تونی روش کار کنی هنوز.
موفق باشی
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
ببین عزیز گفتی که تازه دست به این کار زدی و این کار برای شروع خوبه.
یه چیزی که توش بهم ریختکی ایجاد کرده استفاده از تکسچر های متفاوته. دوست خوبمون madmaster_3d گفت: ( می تونی از تکسچر های غیر کارتونی استفاده کنی و رندر خفن تری بگیری) خوب این کار رو خوب میکنه ولی چیزی که من میخوام بگم اینه که تو توی این کار هم از تکسچر های واقعی مثل دیواره سنگی و اون چاه آب یا سقف و اسکله استفاده کردی هم از تکسچر های ساخته شده و فانتزی مثل مسیر خاکی و چمن. خوب من به این اتفاق که تو خیلی جاها حتی طراحی ها ماشین پیش میاد میگم: این تکلیفش با خودش مشخص نیست. منظورم توهین نیستا یه اصطلاحه که من به کار میبرم مثلا تو طراحی های ماشین تنها ماشینی که میبینم تکلیفش با خودش مشخصه بیشتر مواقع مدل های BMW که مثل بعضی ماشین های آسیا شرقی از خطوط مختلف و بی ربط برای زیبا شدن کار استفاده نمیکنه. یعنی خطی که توی سپر میبینی همشکلش رو روی بدنه میبین ولی مثلا یه مدل هیوندای هست که سپری نرم با بدنه ای با خطوط تیز و شکسته داره.
این هم یه مدلش.
بیشتر این مطلب رو گفتم تا توی کارای دیگه ـت دستت بیاد عزیز. البت این ها همه نظر شخصیه منه شاید به کام بعضی ها حتی خودت خوش نیاد و قبول نکنی.
درضمن مدلی که هم انجام دادی بیشتر تکسچر فانتزی بهش میاد تا real ، یعتی ممکنه استفاده ی تکسچر های واقعی خام و بدون تغییر و فانتزی نشده هم باز توش نامیزونی ایجاد کنه.
کالا اگه میخوای تو این قسمت هم مثل انیمیت ادامه بدی و پیشرفت کنی بیشتر ببین.با دیدنه که دیدت باز میشه و ذوق هنریت از تو پیله در میاد.
فقط تمرین نکن عزیز. ببین، بزرگانی مثل پیکاشو ، ونگگ ، گون، میکلانژ وخیلی های دیگه هم با دیدن به اینجا رسیدن.
هم بیین و ریز بشو تو کار ها هم تمرین کن. کارای خوب هم فقط ببین نگی این کار بده رو ببینم چیکار کرده. توی هنر چشم نباید به کار بد عادت کنه.
این از مقدار اندک اطلاعات من انشا الله به کارت بیاد عزیز.
 

.:BehzAd:.

Active Member
سلام مرسی از دعوت:rose:

در حد نقد و نظر دادن نیستیم ولی با این سواد کم خودم یه نقد کوچولو میکنم

کارت خوبه و استعداد داری رندی که من میبینم کارتونی میزنه و واقع گرا نیست شیدر سازی و تکسچرینگ خیلی جای کار دارن شیدر ها خام و تکسچر های مناسبی انتخاب نکردی بامپ و دیسپلیس هم که نداری از چمن گرفته تا دیوار ها و مسیر دسترسی

نورپردازی هم خیلی یه دست شده اوصول نورپردازی فضای بیرون رو یاد بگیر به ساعت روز و فصل دقت کن و مثل دنیای واقعی سیمولیت کن.

هر کاری مراحلی داره تا بشه یه کاره خوب پس برو چند تا کار خوب ببین و مطالعه رو در این ضمینه زیاد کن.

موفق باشی.:rose:
 
نقد های عالی دوستان ...

سلام وتشکر از دوستان که وقت برای من گذاشتند و کار مرا نقد کردند
.:BehzAd:. عزیز :rose:شکسته نفسی میفرمایید من کارهای حوب شما را مخصوصا اطلاعاتتان در مورد رندرینگ را خیلی دوست دارم
در موردکارتونیبودن و نامناسب بودن تکسچر ها و نورپردازی حق باشماست سعی میکنم دوباره کار کنم ولی همه میگن " دیسیپلینم عالییه :lol:"
bubo3d عزیزم :rose:فکر کنم این اسم را از یه انیمیشن کار بزرگ ورداشتی سید جان شماهم عالیترین آموزشها در مورد انیمیت وانیمیشن دارید و منتظر مطالب جدیدی از شما هستم :clap:نقدتان کاملا درست بود البته سعی میکنم این کار را به واقعیت بیشتر نزدیک کنم تا فانتزی
madmaster_3d جان :rose:تذکر شما هم کاملا درسته وکار را اصلاح میکنم
main عزیز:rose:چشم بیشتر روش کار میکنم ودوباره میزارم نظر بدین
hamid_iranmann عزیز :rose:چشای شما زیباست که زیبا دیده
ضمن تشکر از کلیه دوستان انشا الله بعد از اصلاح دوباره منتظر نقد شما هستم :neutral:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا