PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
بوستون- شركت هيوليتپاكارد، سرويس "تماس از خانه مجازی" را برای كاربرانی كه حمل كامپيوترهای خود به سركار برايشان مشكل است، ارائه میكند.
HP Instant care اعلام نمود كه سرويس شخصی را بر روی اينترنت ارائه میكند كه توسط آن مشتريان میتوانند در حاليكه، كاربران از راه دور، هارد درايوی را defragment میكنند و يا با پاك نمودن فايلهای اضافی در منوی Start Up سرعت زمان بوت را میخواهند بهبود بخشند، در كنار كامپيوترهای خانگی خود بنشينند و با آن كار كنند.
حركت HP سرويسهای تكنولوژی اطلاعات از راه دور را دنبال میكند و به مشتريان تجاری مثل دل و اينتل عرضه میكند. چنانكه قيمتهای كامپيوتر پايين میآيد، بعضی از فروشندگان از سرويس مشتری اصلاح شده استفاده میكنند تا در بازار شلوغ، محصولات خود را بصورتی متفاوت عرضه نمايند.
شركت دل، سرويس مشتری خويش را در تلاش برای تغيير نتايج ضعيف بدست آمده توسعه داده است. در ماه ژوئن شركت Dell Connect افزايش سرويس Techconnect خود را عرضه كرد تا به نمايندگان سرويس دل اجازه از بين بردن دردسرهای كامپيوترهای مشتريان را با استفاده از لينك اينترنت broad band بجای بازديد شخصی بدهد. دل ادعا میكند كه اين وسيله در مقايسه با هزينه متخصصان فنی اعزامی، زمان و هزينه را حفظ خواهد كرد.
همينطور، مونيتور كردن از راه دور، يكی از پايههای گروه تكنولوژی VPro اينتل برای دسكتاپهای تجاری است كه در ماه سپتامبر عرضه شد. يك جز گروه Active Management Technology میباشد كه به مديران IT اجازه میدهد تا هدر رفتن زمان كمتر بازديدهای desk-side را با تغيير و اصلاح كامپيوترها از راه دور موجب شوند.
HP و شركتهای گيتوی، Lenovo Group در دسكتاپهای تجاری خود، پلاتفرم VPro را پذيرفتهاند. دل يك پكيج مشابه را در Opti Plex745PC ارائه میدهد.
HP Instant Care برای مشتريان HP كه هنوز كامپيوترهايی تحت ضمانت تعمير میباشند و PC Tune-Up را به قيمت 99 دلار آمريكا و يا Smart Friend را به قيمت 59.99 دلار خريداری كردهاند، رايگان میباشد.
منبع:http://pcworldiran.com/news/fn_850582.htm
HP Instant care اعلام نمود كه سرويس شخصی را بر روی اينترنت ارائه میكند كه توسط آن مشتريان میتوانند در حاليكه، كاربران از راه دور، هارد درايوی را defragment میكنند و يا با پاك نمودن فايلهای اضافی در منوی Start Up سرعت زمان بوت را میخواهند بهبود بخشند، در كنار كامپيوترهای خانگی خود بنشينند و با آن كار كنند.
حركت HP سرويسهای تكنولوژی اطلاعات از راه دور را دنبال میكند و به مشتريان تجاری مثل دل و اينتل عرضه میكند. چنانكه قيمتهای كامپيوتر پايين میآيد، بعضی از فروشندگان از سرويس مشتری اصلاح شده استفاده میكنند تا در بازار شلوغ، محصولات خود را بصورتی متفاوت عرضه نمايند.
شركت دل، سرويس مشتری خويش را در تلاش برای تغيير نتايج ضعيف بدست آمده توسعه داده است. در ماه ژوئن شركت Dell Connect افزايش سرويس Techconnect خود را عرضه كرد تا به نمايندگان سرويس دل اجازه از بين بردن دردسرهای كامپيوترهای مشتريان را با استفاده از لينك اينترنت broad band بجای بازديد شخصی بدهد. دل ادعا میكند كه اين وسيله در مقايسه با هزينه متخصصان فنی اعزامی، زمان و هزينه را حفظ خواهد كرد.
همينطور، مونيتور كردن از راه دور، يكی از پايههای گروه تكنولوژی VPro اينتل برای دسكتاپهای تجاری است كه در ماه سپتامبر عرضه شد. يك جز گروه Active Management Technology میباشد كه به مديران IT اجازه میدهد تا هدر رفتن زمان كمتر بازديدهای desk-side را با تغيير و اصلاح كامپيوترها از راه دور موجب شوند.
HP و شركتهای گيتوی، Lenovo Group در دسكتاپهای تجاری خود، پلاتفرم VPro را پذيرفتهاند. دل يك پكيج مشابه را در Opti Plex745PC ارائه میدهد.
HP Instant Care برای مشتريان HP كه هنوز كامپيوترهايی تحت ضمانت تعمير میباشند و PC Tune-Up را به قيمت 99 دلار آمريكا و يا Smart Friend را به قيمت 59.99 دلار خريداری كردهاند، رايگان میباشد.
منبع:http://pcworldiran.com/news/fn_850582.htm