بی بی کد House Farnsworth

javadgonbadi

Well-Known Member
سلام به دوستان گل

این کارو حدودا 2 ماه پیش زده بودم خواستم رو بیرونیشم کار کنم که هنوز وقت نشده گقتم تا اینجای کار رو براتون بزارم

امیدوارم نظرتونو جلب کنه!

max------v-ray-----photo shop
 

پیوست ها

  • artgon_Farnsworth12.jpg
    artgon_Farnsworth12.jpg
    1.9 مگایابت · بازدیدها: 51
  • artgon_Farnsworth112.jpg
    artgon_Farnsworth112.jpg
    1.5 مگایابت · بازدیدها: 57
  • artgon_Farnsworth3.jpg
    artgon_Farnsworth3.jpg
    962.8 کیلوبایت · بازدیدها: 49
  • artgon_Farnsworth13.jpg
    artgon_Farnsworth13.jpg
    369.9 کیلوبایت · بازدیدها: 43

HR3D

کاربر فعال
به داش جواد ، بسیار زیباست خیلی خوب شده

ما که دست و دلمون به کار زدن نمیره (کسی هم نمیاد دو نفره با هم کار بزنیم ) میشینیم تو گالری چرخ میزنیم :)

موفق باشی
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام جوادجان. ان شااالله ارسال میشه به گالری هفته.
درختها مال کدوم آرچ مدل هست؟ مخصوصا اونی که 2 تا تنه توی هم پیچیده؟
منم اتفاقا دارم ویدئو‌ آموزشی همین اثر رو میسازم. ان شاالله رونمایی میکنم بعدا.!!
منم سوالاتی که برام بود توی عکسها همین کمدی هست که کنار تخته ... تو بعضی عکس ها بود بعضی نبود من کلا برش داشتم!

 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
به تاپ گالری هفته ارسال شد مبارک باشه.
البته رندر کلوز آپ و تخت برای تاپ گالری مناسب نبوداما همه رو گذاشتم.
 

javadgonbadi

Well-Known Member
به داش جواد ، بسیار زیباست خیلی خوب شده

ما که دست و دلمون به کار زدن نمیره (کسی هم نمیاد دو نفره با هم کار بزنیم ) میشینیم تو گالری چرخ میزنیم :)

موفق باشی

ممنون حمید جان
ایشالا اون یه نفرم پیدا میشه
:wink:

سلام جوادجان. ان شااالله ارسال میشه به گالری هفته.
درختها مال کدوم آرچ مدل هست؟ مخصوصا اونی که 2 تا تنه توی هم پیچیده؟
منم اتفاقا دارم ویدئو‌ آموزشی همین اثر رو میسازم. ان شاالله رونمایی میکنم بعدا.!!
منم سوالاتی که برام بود توی عکسها همین کمدی هست که کنار تخته ... تو بعضی عکس ها بود بعضی نبود من کلا برش داشتم!


ممنون داش عارف نظر لطفته
اون درختاهای بیرون همه عکسن با فتوشاپ مچ کردم
منتظرش هستیم.سیستمم برا بیرونی فعلا کشش نداره :cry:
من حدودا 80 تا عکس از این کار جمع کردم اگه خواستی برات آپلودم کنم!هر قسمتی رو که خواستی تو یه پلان برام علامت بزار.
مبلمان داخلی این خونه طی چند سال تغییراتی داشته!
 
آخرین ویرایش:

Mehdi_Lover3dsmax

مسئول مدرسه گرافیکی سه بعدی
سلام اقا جواد
رندر های خوبی شده دستت درد نکنه:rose:
پیشرفت شما نسبت به کار های قبل کاملا قابل مشاهدست.
 

Hidden Dragon

کاربر فعال
جواد عزیز سلام،

ممنونم از اینکه برای دیدن کارهات بنده رو هم قابل دونستی و دعوتم کردی.

در مجموع کارهای قابل قبولی شده اما چند تا نکته به نظرم میرسه که شاید بتونه مفید باشه.

1- تصاویر فاقد کنتراست مناسب علی الخصوص در بحث بالانس نور خارج و داخل سازه هست، هر چند تصاویر نمای خارجی از زیبایی برخورداره و به طبع شما هم علاقه داری تا

این زیبایی رو در تصاویر نهایی به نمایش در بیاری اما بعضی مواقع نمایش تمام عناصر زیبا بصورت همزمان منجر به ایجاد یک تصویر نهایی زیبا نمیشه بلکه هارمونی و تناسب بین اجزاء

به مراتب نقش مهمتری رو ایفا میکنه، بعنوان مثال نه چشم انسان و نه دوربین عکاسی قادر به دیدن همزمان پله های نوری با اختلاف خیلی زیاد نیست برای همین شما باید تصمیم

بگیری کدوم بخش از تصویر برای روایت ایده شما از اهمیت بالاتری برخورداره، اگر فضای داخلی دارای اولویت بیشتری هست باید تصویر فضای خارجی به مراتب روشنتر از وضعیت فعلی

باشه به نحوی که حتی در بعضی نقاط مثل آسمون و نقاط روشن برگها کار به سمت رنگ سفید میل کنه و فاقد جزئیات زیاد باشه و یا بالعکس اگر فضای خارجی دارای اولویت بیشتر

هست باید شدت نور در بخش داخلی بسیار کاهش پیدا کنه تا حدی که در بعضی نقاط کار به سمت تیرگی کامل و فاقد جزئیات میل کنه ...

2- اضافه کردن کمی انعکاس مات به سطوح چوبی و چرمی داخل تصاویر میتونه به افزایش کیفی کار کمک قابل توجهی بکنه

3- تا جاییکه ممکنه پرسپکتیوها رو ساده در نظر بگیر که خوندن تصویر توسط چشم بیننده ساده تر و سریعتر انجام بگیره، بعنوان مثال در تصویری که تخت خواب در اون قرار داره

پرسپکتیو عمودی که توسط خطوط روی سطح کمد ها دیده میشه چشم رو به سمت سقف میل میده در حالیکه هیچ عنصر چشم نوازی در سقف وجود نداره، برای همین بهتره

با استفاده از قابلیت دوربین وی ری پرسپکتیو عمودی در تصویر رو خنثی کنی ...

4- تا جاییکه امکان داره از فضاهای مرده که هیچ کمکی به انتقال ایده نمیکنه و به کیفیت بصری تصویر لطمه میزنه دوری کن، بعنوان مثال رنگ سفید رو تختی و بالشتها که فاقد سایه روشن کافی

و یا بافت مناسب هست فضای زیادی از تصویر رو بخودش اختصاص داده ...

5- در هنگامیکه مثل نمونه شما یک حالت راهرو مانند و کشیده در سازه قرار داره و عناصر پوشش دهنده در تصویر کم هست میتونید با استفاده از لنز های تله دوربین به فشرده کردن پرسپکتیو کمک کنید تا

تا فضاهای نگاتیو که فاقد زیبایی بصری هستند کمتر به چشم بیان ...

6- وقت بیشتری رو برای کادر بندی اختصاص بده چون صرف کمی زمان بیشتر برای اینکار میتونه تاثیر فوق العاده ای رو جذابیت نهایی رندرهاتون داشته باشه

7- آخر سر هم یه نکته فنی و اون هم عدم علاقه LC به Bump هست که در تصویر شماره 112 ، شیدر سنگفرش رو در لبه خط سایه شبیه به پلاستیک چروک شده کرده که با استفاده درست از تکسچرها در

کانال مرتبط با انعکاس و ماتی مربوط به انعکاس میتونید این مشکل رو بر طرف کنید اما همیشه به خاطر داشته باشید که هرگز Bump با مقدار بالا تاثیر مشابه Displace رو نخواهد داشت ...

بازم از دعوتت ممنونم و امیدوارم این مطالب براتون مفید باشه.

موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا