Amin 4D
مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
HighResolution Liquid--------------SideFX Houdini 10-64 bit
سلام به همگی. چطورید؟
بازم مثل همیشه داشتم با هودینی کار می کردم ( ایندفعه با سیستم شبیه سازی مایعات اون)، به یه مشکل برخوردم، البته این مشکل مربوط به هودینی نیستا! ولی جدای از این مشکل تونستم فابل تک فریم اون رو به صورت یه فایل با پسوند Obj وارد Cinema 4D کنم و از اون رندر بگیرم. خیلی خوشحال شدم برای همین هم Make Preview اون رو می ذارم برای دیدن کار و هم رندری که توی سینما فردی از اون گرفتم.
سیمولیت کار با رزولیشن نسبتا بالا انجام شده که برای محاسبه 140 فریم از او زمانی حدود 3 ساعت وقت برده. تعداد Polygon های مایع در بیشترین حالت عدد 115540 تا بود. اینم رو واسه هودینی کارا می گم که Uniform Divisions مایع من 80 بود که 4 برابر مقدار پیش فرضش هست و برای اکسپرت هر فریم از مایع هم از یه نود File استفاده کردم و برای نام فایل خروجی هم از عبارت $F . اینجوری مثل RealFlow تمام فریم هایم به یه فایل جداگانه Obj تبدیل شدن و حالا مشکلی که دارم اینه که من می خوام این فایل ها رو یه جوری پشت سر هم باز کنم توی یه پروژه ی سینما فردی تا بتونم انیمیت مایعم رو داشته باشم ولی سینما فردی این قابلیت رو نداره. آیا نرم افزاره 3D Max یا هر نرم افزار سه بعدی دیگه ای می تونه یه مجموعه فایل سه بعدی با پسوند مشابه مثل Obj یا Bego رو جوری باز کنه که هر کدوم از فایل ها به ترتیب به جای یه فریم توی انیمیتشن ما باشن؟
راستی دو تا تصویر می ذارم براتون یکیش رندر معمولیه از کار و دیگریش هم Caustic کار هست که توی رندر اصلا دیده نمی شه. می دونید مشکل از کجاست؟
سلام به همگی. چطورید؟
بازم مثل همیشه داشتم با هودینی کار می کردم ( ایندفعه با سیستم شبیه سازی مایعات اون)، به یه مشکل برخوردم، البته این مشکل مربوط به هودینی نیستا! ولی جدای از این مشکل تونستم فابل تک فریم اون رو به صورت یه فایل با پسوند Obj وارد Cinema 4D کنم و از اون رندر بگیرم. خیلی خوشحال شدم برای همین هم Make Preview اون رو می ذارم برای دیدن کار و هم رندری که توی سینما فردی از اون گرفتم.
سیمولیت کار با رزولیشن نسبتا بالا انجام شده که برای محاسبه 140 فریم از او زمانی حدود 3 ساعت وقت برده. تعداد Polygon های مایع در بیشترین حالت عدد 115540 تا بود. اینم رو واسه هودینی کارا می گم که Uniform Divisions مایع من 80 بود که 4 برابر مقدار پیش فرضش هست و برای اکسپرت هر فریم از مایع هم از یه نود File استفاده کردم و برای نام فایل خروجی هم از عبارت $F . اینجوری مثل RealFlow تمام فریم هایم به یه فایل جداگانه Obj تبدیل شدن و حالا مشکلی که دارم اینه که من می خوام این فایل ها رو یه جوری پشت سر هم باز کنم توی یه پروژه ی سینما فردی تا بتونم انیمیت مایعم رو داشته باشم ولی سینما فردی این قابلیت رو نداره. آیا نرم افزاره 3D Max یا هر نرم افزار سه بعدی دیگه ای می تونه یه مجموعه فایل سه بعدی با پسوند مشابه مثل Obj یا Bego رو جوری باز کنه که هر کدوم از فایل ها به ترتیب به جای یه فریم توی انیمیتشن ما باشن؟
راستی دو تا تصویر می ذارم براتون یکیش رندر معمولیه از کار و دیگریش هم Caustic کار هست که توی رندر اصلا دیده نمی شه. می دونید مشکل از کجاست؟
پیوست ها
آخرین ویرایش: