بی بی کد hanselman house

ssevil

Well-Known Member
سلوم
hanselman house (michel Graves)

modeling by Autocad
rendering by vray
post production by ps

modeling car by Vahid Montazeri
ممنون وحید:rose:


 

پیوست ها

  • sevin.jpg
    sevin.jpg
    366 کیلوبایت · بازدیدها: 119
  • sevin1.jpg
    sevin1.jpg
    113.5 کیلوبایت · بازدیدها: 101

aroen

Well-Known Member
خسته نباشید من احساس می کنم کارتون بعد نداره، خیلی فلت شده شاید به خاطر نورپردازی و سایه ها باشه و یا شاید به خاطر مدلینگ کم جزییات، AO روشن نیست؟
ولی محیط خیلی خوب شده :rose:
 

*farshid*

کاربر VIP
کار خوبی شده محیط خیلی خوب ساخته شده ... کاش نور جوری میبود که سایه درخت روی ساختمون میفتاد تا عمق میداد به کار ... در ضمن عمق میدان هم اضافه شه بهتر میشه نتیجه کار ... در کل این ساعت از روز برای شبیه سازی یه مقدار سخته و معمولا نتیجه نمیده .
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام خانم عطایی.بسیار کار زیبایی شده.چیزی که خیلی نظرمو جلب کرد محیط سازی و اسکاترینگ محیط بوده که جای تقدیر داره.
در مورد بحث فلت بودن کار یه پیشنهاد.فاصله رو با سوژه کم کن و لنز رو واید کن.یه مقداری بهتر حس میده به کار.درخت جلو کار خیلی خوب شده.
از آرشیوهای جدید گل و گیاه استفاده بکن یا حداقل متریال های درخت و برگ رو از اونها بگیر.مثلا آرچ مدل 117 یه شاهکار هست. چه دیسپلیسی که بدنه درخت داره تا شیدر سازی برگ.
بتن بدنه خوب شده. اما یه مقداری رفلکت میطلبه. لکه های معمولا تیره تر باشه بهتر.الان لکه ها سفید تر شده.
برای اینجور صحنه ها توی بحث پست پروداکشن کاری بکن پشت درخت ها درخشش نور حس بشه و مخصوصا افکت نور آبی که توی magic bullet داره.
http://www.peterguthrie.net/blog/2012/07/rendering-oof-highlights/
1342731889000
1343058753000




ببخشید این ازین صحته اماده هاست که بعد مدل رو داخلش قرار دادید؟ نه به مدل ساختمون نه به درختا!
meiti جان نباید با این لحن توی انجمن نظری رو مطرح کنین. صاحب اثر رفرنس دادن شما می تونستی اول سرچ بزنی توی گوگل بعد پست بزنین که اگه حتی صحنه آماده می بود بازهم این ادبیات قشنگ نیست. من تعجبم از دوستانی هست که زیر پست meiti تشکر زدن.
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
تایپیک پاکسازی شد.بچه ها بحث های مسخره رو ادامه ندین.صاحب اثر اطلاعات در مورد کارشون توی پست اول دادن.یه جورایی معلوم بود قصد به هم زدن نظم بوده.با دوستان متخاطی برخورد میشه.تازه انجمن نظم گرفته دوباره به هم نریزین.
 

davoodice

Well-Known Member
تبریک میگم کار قشنگی شده. می تونست بهتر از این هم باشه. به نظر من زاویه دوربین مناسبتر، جزییات بیشتر ساختمون و تنظیم شدت نور کارتو قشنگتر میکنه. به هر حال نظر دادن رو کار بقیه آسونه. اما ساختن اون آسون نیست.
 

max vray

کاربر VIP
سلام سوین کار خوبی شده و خوشحالم که یک کار قدیمی رو داری ادامه میدی تا بهتر بشه...کارت فقط بنظرم به پست پرو بیشتری نیاز داره:) موفق باشی.
 

mem-ar-chitect

New Member
نمیدونم منظور دوستان از جزئیات بیشتر چیه! این کار یک معمار(مایکل گریوز) در دهه 60 میلادی هست که به سبک پست مدرن کلاسیسم کار شده که سعی میشه حجم ساده و عامه پسند ارائه بشه و از طرفی برای قشر روشنفکر اون دوره مفهوم خاصی رو القا کنه . بنابراین بنظرم نمیشه خرده ای به استارتر تاپیک گرفت چون ایشون از روی یک ساختمون مدلینگ کامل و صحیحی انجام دادند که قابل تقدیر هست.
در مورد رندر هم که متخصصین حضور دارند در انجمن.

لینک مرتبط
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا