قالب Grenade...

E-power

کاربر متخصص
سلام دوستان
.
......................:oops:
مدلسازی صحنه یکی دوساعتی وقت گرفت . نارنجک رو آنوراپ کردم که ساده بود.
بعد از اون تکسچرهارو با فتوشاپ ساختم یک ساعت هم طول کشید با اندازه 2048*2048 . و در نهایت با فرای ازش رندر گرفتم. زمان رندر 1:10 . با توجه به خارجی بودن صحنه توی این زمان تقریبا مناسب , کار نویزی نداره.
تکسچرهاشو گذاشتم ببینید . اگه خواستید بگید PSD تکسچری که ساختمو بذارم...
.
امیدوارم خوشتون بیاد....:green:
---------------------------------------------------------------------------
سایه اصلاح شد...
.......
....+پست پرادکشن

ticqwu0vwye37uqgpvc.jpg




wg2h4kiae7yeeghnvrrr.jpg


 

پیوست ها

  • Grenade_02_P.jpg
    Grenade_02_P.jpg
    237.7 کیلوبایت · بازدیدها: 7
  • Grenade P.jpg
    Grenade P.jpg
    495.7 کیلوبایت · بازدیدها: 8
  • Wire$Scene.jpg
    Wire$Scene.jpg
    568.1 کیلوبایت · بازدیدها: 11
  • Textures.jpg
    Textures.jpg
    437 کیلوبایت · بازدیدها: 13
آخرین ویرایش:

::reza::

کاربر VIP
سلام
کارت خیلی خوب شده. من که با خود متریالش خیلی حال کردم. ولی پس زمینه رو زیاد دوست ندارم. سایه نارنجک هم به پس زمینه نمیخوره.
در کل خیلی خوب شده.
موفق باشی
 

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
سلام احسان جان کار خوبی شده مخصوصا نارنجک و تکسچرش

ولی نور پردازیش جالب نیست بیشتر روش کار کن

خسته نباشی عزیزم
 

E-power

کاربر متخصص
سلام استاد.....
با تکسچرش خیلی حال کردم.....
مرسی

سلام ممنون دوست من...:)


سلام
کارت خیلی خوب شده. من که با خود متریالش خیلی حال کردم. ولی پس زمینه رو زیاد دوست ندارم. سایه نارنجک هم به پس زمینه نمیخوره.
در کل خیلی خوب شده.
موفق باشی


سلام مرسی ...
چشم با یه زمینه ی دیگه هم میگیرم . بله دقیقا سایش ایراد داره . برطرفش میکنم...:wink:



سلام احسان جان کار خوبی شده مخصوصا نارنجک و تکسچرش

ولی نور پردازیش جالب نیست بیشتر روش کار کن

خسته نباشی عزیزم

به آقا مجید گل..
. سعی میکنم نورپردازیش رو بهتر کنم مرسی.


سلام.آفرین چقدر کار خوبی شده.تکسچر نور محیط همه و همه خوبه.
نکته جالب اینجاست تونستی با فرای رندر بدون نویز بگیری.ایول.


سلام آفا عارف گل.
ممنون دوست من . بله نویز بیشتر توی صحنه های داخلی ایجاد میشه. البته اگه شما با سیستمتون رندر بگیری صحنه ی داخلی رو تقریبا دوساعته به صورت کاملا سالم و بدون نویز رندر بگیره فکر میکنم .. شایدم کمتر..
....:)

 

aminn70

Well-Known Member
ایده باحالیه
و عالی کار کردی
ولی اگه انداخته بودیش زمین و نصفش تو خاک بود یه خورده هم خاکی میشد و آسمون هم دیده میشد خیلی بهتر میشد
تبریک میگم
سایه هم جالب نشده روش کار کن
 

E-power

کاربر متخصص
سایه اصلاح شد.
به جای قبلی آپلود کردم.
.
مرسی.
آقا مجید (Majid CG)هم زحمت کشیدند یه مقدار روی رندر کار کردند.(تصویر سمت چپ )..

 

پیوست ها

  • Grenade P.jpg
    Grenade P.jpg
    495.7 کیلوبایت · بازدیدها: 8
  • Grenade 1_M.jpg
    Grenade 1_M.jpg
    500.8 کیلوبایت · بازدیدها: 13
آخرین ویرایش:

*farshid*

کاربر VIP
تکسچر جالبی ساختی ... رندرشم خوبه
ولی میتونست یه مقداری جالب تر باشه ... عجله ای کار کردی .
نارنجک تو یه زمین خالی چه معنی میتونه داشته باشه؟ بهتره کارمون یه مفهومی رو هم منتقل کنه .
در کل کارت مثل همیشه خوبه
آورین بر شما
:rose:
 

E-power

کاربر متخصص
ایده باحالیه
و عالی کار کردی
ولی اگه انداخته بودیش زمین و نصفش تو خاک بود یه خورده هم خاکی میشد و آسمون هم دیده میشد خیلی بهتر میشد
تبریک میگم
سایه هم جالب نشده روش کار کن
سلام
ممنونم ازتون....:green:


تکسچر جالبی ساختی ... رندرشم خوبه
ولی میتونست یه مقداری جالب تر باشه ... عجله ای کار کردی .
نارنجک تو یه زمین خالی چه معنی میتونه داشته باشه؟ بهتره کارمون یه مفهومی رو هم منتقل کنه .
در کل کارت مثل همیشه خوبه
آورین بر شما
:rose:
سلام بر آقا فرشید گل .درست میگی. البته توی این کار بیشتر تمرکزم روی تکسچر بود.
حقیقت خودم کاملا از تکسچر کار راضی نیستم بازم جای کار داشت. همینطور نورپردازی. به قول خودت عجله ای شد.:)
ممنونم از شما..:rose:
 

m.n1362

Member
سلام کارت خوب شده از همه چی خوشم اومد.متریال خوب بود زیییییاااد...بدون نویز رندر گرفتن فرای تکنیکه خاصی داره؟یه توضیح بدی ممنون میشم؟:rose:
 

E-power

کاربر متخصص
سلام ممنون قابلی نداره اونقدرها هم خوب نشده.
.
خوشبختانه نویز در صحنه های خارجی خیلی خیلی کمتر از صحنه های داخلی دیده میشه.
حتی با سیستم نسبتا ضعیفی که من ازش استفاده میکنم. اگه کسی سخت افزار مناسب داشته باشه
نویز مساله زیاد مهمی نیست... ! چرا که در زمان مناسبی , میشه حتی صحنه های داخلی رو هم
باهاش رندر گرفت اون هم بدون نویز . (.خودم تست کردم.). البته تعداد منابع نور و شدت اون ها
در کم زیاد بودن نویز بی تاثیر نیست.... ولی در کل تکنیک خاصی نداره...
.
موفق تر باشید.
 

sharin

Member
سلام.

خيلي عالي شده. خيلي خوشم اومد .
مدلسازي عاليه ، صحنه ي پشت هم همينطور ...
تكسچر فوق العاده شده .
فقط با سايش كمي مشكل دارم كه واقعا نمي دونم بايد چطوري بشه ! ( شايد هم خوب باشه :green: )

اگر يه مقدار سنگ ريزه هم رو سطح زمين پهن مي كرديد خيلي عالي تر مي شد.

موفق باشيد.
يا علي.
 

E-power

کاربر متخصص
سلام.

خيلي عالي شده. خيلي خوشم اومد .
مدلسازي عاليه ، صحنه ي پشت هم همينطور ...
تكسچر فوق العاده شده .
فقط با سايش كمي مشكل دارم كه واقعا نمي دونم بايد چطوري بشه ! ( شايد هم خوب باشه :green: )

اگر يه مقدار سنگ ريزه هم رو سطح زمين پهن مي كرديد خيلي عالي تر مي شد.

موفق باشيد.
يا علي.

سلام .... :rose:
خوشحالم خوشتون اومده . راستش خودم هم با سایش مشکل دارم ..:green:
حتما با سنگریزه بهتر میشه چشم این کار رو میکنم. در اولین فرصت.
خیلی ممنون دوست من ..
 
آخرین ویرایش:

Farrokh

Active Member
خیلی خوبه

با عکس ضد نور به شدت مخالفم چون یک ایراد عکاسی هست
به جای اون می تونید از بغل تور رو بتابونید تا جلوه ی بهتری پیدا کنه

موفق باشید
 

E-power

کاربر متخصص
خیلی خوبه

با عکس ضد نور به شدت مخالفم چون یک ایراد عکاسی هست
به جای اون می تونید از بغل تور رو بتابونید تا جلوه ی بهتری پیدا کنه

موفق باشید

سلام ممنون.
.
اینو بذارید پای بی تجربه بودن در زمینه ی عکاسی.
.
مرسی از تذکرتون.
 

*farshid*

کاربر VIP
به نظر من ضد نور اگه یه هدف هنری داشته باشه مجازه ... تو این کار هم من تا حدودی جنبه های ارتیستیک ضد نور رو میبینم ولی خیلی ابتدایی و خام ...
 

E-power

کاربر متخصص
خیلی خوبه
تکسچر رو چجوری و با چی ساختین ؟
چجوری unwrap کردین ؟


ممنون.
تکسچر رو با فتوشاپ ساختم.
ترکیب چند تکسچر فلز و براش خود فتوشاپ.
Unwrap هم که ساده . اول UVW سیلندر و بعد هم آنورپ.
.
موفق باشید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا