تغییرات فایل 1 ?GPU rendering یا CPU rendering?

s.14

Member
سلام
ما در نرم افزارهای 3D یک نوع موتور رندر داریم به نام Furry boll in Maya که برای شما GPU render می گیرد
در نتیجه زمان رندر به لحظه میرسد، با افت کیفیتی بسیار اندک.
حال سوال من اینست که آیا ما در افتر افکت هم ما به ازای چنین چیزی داریم؟
 

hosein0251

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
منظورتون open gl هست ؟
اما کارت های سری nvidia از فناوری CUDA استفاده می کنن که نرم افزارهای Adobe خیلی می تونن استفاده کنن برای افزایش سرعت ، البته اگه سیستم خیلی قوی داشته باشید می شه همونطور که اشاره کردید با افتر کار کرد و خروجی گرفت .
 

amirkzz

New Member
منظورتون open gl هست ؟
اما کارت های سری nvidia از فناوری CUDA استفاده می کنن که نرم افزارهای Adobe خیلی می تونن استفاده کنن برای افزایش سرعت ، البته اگه سیستم خیلی قوی داشته باشید می شه همونطور که اشاره کردید با افتر کار کرد و خروجی گرفت .

سلام
ممنون ، مطلب جالبي بود ، امتحان مي كنم
ولي فكر مي كنم سوال دوستمان در مورد راحي براي real time rendering بود.
در نرم افزارهاي 3d اين موضوع خيلي مهم ، چون اگر scene سنگيني داشته باشيم و خصوصا اگر از render engine ها مثل vray, mental,... استفاده گرفته باشيم ،‌هر بار كه بخواهيم كارمان را چك كرده و رندر بگيريم ، بعضا تا فريمي چند ساعت طول مي كشد ، براي حل اين مشكل از engine هايي استفاده مي كنيم كه بجاي استفاده از cpu از gpu بهره مي برند (پروسسور تخصصي پردازش گرافيك روي كارت گرافيك) و با درصدي افت كيفيت در shader‌ها ، خروجي به لحظه و قابل قبولي مي دهند.
مثالي كه دوستمان زد ( Furryball : http://furryball.aaa-studio.eu/) يك gpu renderer خيلي خوبه كه روي مايا مي شينه ،‌اين نوع رندرر ها به قدري كارآيي خوبي داشته اند كه در نشخه 2012 ، max و ,maya يك نوع gpu renderer در هسته نرم افزار گذاشته شده.
از اونجايي كه كم كردن زمان رندر در پروژه ها واقعا حياتي ،‌خصوصا اگر زمان توليد كم باشه و كار به صورتي باشه كه كارگردان بخواهد كوچكترين تغييرات و پيشرفت كار را ببيند ، واقعا رندر هاي طولاني خيلي اذيت مي كند
راه حلي هست كه بشود ولو با درصد قابل قبولي افت كيفيت رندر real timeي داشت؟
با سپاس
 

جدیدترین ارسال ها

بالا