Flash CS6

benyamin_pc

Well-Known Member
اولین امکانش اینه که دیگه نیازی به کار با adt و ane و ... برای ایمبد کردن ایر ران تایم تو فایل نهائی نیست و خود فلش ایر ران تایمر تو فایل ایمبد میکنه تا تو محیط end user نیازی به دانلود نصبش مخصوصا برای موبایل ها نباشه
اینم دومین خاصیتش
New support for HTML5
Leverage a new extension (available separately) to create interactive HTML5 content by building on core animation and drawing capabilities in Flash Professional. Export as JavaScript to target the CreateJS open source framework.
اینم خاصیت بعدیش که نیازی به شبیه ساز سنگین آندروید نیست و فقط ایر اپلیکیشن رانره اما با خواص موبایلی همچون سنسورها و ..
Adobe AIR mobile simulation
Simulate common mobile application interactions like screen orientation, touch gestures, and accelerometer to help speed up testing.
قابلیت بعدیش که شبیه به جاوا میمونه
Sprite sheet generation
Export symbols and animation sequences to quickly generate sprite sheets that help improve the gaming experience, workflow, and performance.
 
آخرین ویرایش:

sabersoft

Active Member
امکانات فلش نسخه cs6

امکانات جدید فلش CS6

cs6flash.jpg




1. کار با sprite sheets: با ساختن یک انیمیشن در تایم لاین و تبدیل آن به یک نماد(symbol) مثل مووی کلیپ و سپس راست کلیک روی نماد ایجاد شده و اجرای ابزار ساخت اسپرایت شیت می توان حرکت های انیمیشن را به راحتی به یک اسپرایت شیت تبدیل کرد.همچنین امکان انتخاب چند نماد برای تبدیل به یک اسپرایت شیت هم وجود دارد.
Generate-Sprite-Sheet.jpg



2.می توان کد لازم برای کار با ساختار اسپرایت شیت را به فرمت های مختلف(حتی موتورها و فریم ورک های بازی سازی) اکسپورت کرد که علاوه بر خود فلش در محیط های دیگر هم برای بازی سازی و ... کاربرد دارد(تصویر زیر را ببینید):
Sprite-Sheet-Options.png




3.به راحتی می توان پلیر و دیباگر فلش و ایر را آپدیت کرد.برای مثال در فلش CS5 نصب AIR3.0S SDK بر روی فلش کمی درد سر داشت که اینکار به راحتی در فلش CS6 انجام می پذیرد.

Manage-AIR-SDK.jpg

4.دیباگ و تست کردن برنامه های آندروید و گوشی ها در یک محیط سه بعدی و به راحتی انجام پذیر است.
SimController.jpg




ببخشید وقت نکردم کامل بنویسم متن کامل و منبع همین مطالبی که نوشتم لینک زیر است:
http://www.creativebloq.com/web-design-tips/adobe-flash-pro-cs6-review-1233308
/


 

mohammadfard

کاربر فعال
آقا من هم یکی از امکاناتش رو که خیلی باهاش حال کردم رو بگم

از این به بعد می تونی برنامه ای رو که با Air می نویسی خود Runtime برنامه Air رو هم با برنامه بدی (دیگه لازم نیست حتما Air روی دستگاه مخاطب نصب باشه)

یا علی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا