First Maxwell

NNumber_one

Member
سلام این اولین کار مکسول من هست ، البته وی ری همین کار رو هم زدم ولی تست مکسول هم زدم
نویز خیلی توی کار هست ، ساختن متریال ها هم آسونه هم خیلی سخت :green: یعنی فکر کنم قلق کار دست ادم بیاد تمومه ، بیشتر از خود متریال های wizard مکسول استفاده کردم ، از آشنایان با مکسول میخواستم چطور میشه نویز رو کمتر کرد ؟! تایم رندر هم 15 مین بوده cpu i7 2600 رم 8گیگ

اپدیت . عکس جدید
 

پیوست ها

  • 1.jpg
    1.jpg
    369.3 کیلوبایت · بازدیدها: 16
  • 1 (2).jpg
    1 (2).jpg
    571.4 کیلوبایت · بازدیدها: 13
  • 1_out.jpg
    1_out.jpg
    419.4 کیلوبایت · بازدیدها: 13
  • aa.jpg
    aa.jpg
    339.2 کیلوبایت · بازدیدها: 17
آخرین ویرایش:

hamed.f

Well-Known Member
احسان جان که استاد مکسول هستش بهم ميگفت که cpu مهترين کليد مکسول هستش ،مال شما هم که خيلی خوبه.پس نبايد مشکلی داشته باشيد.
تايم رندر رو بالا ببريد،مثلاً 90 دقيقه
مقدار sempel ها رو افزايش بديد، مثلاً 40
موفق باشيد:rose:
 
به به چه سی پی یو ای
با 15 مین با این سی پی یو باید آینه میشد رندر
نورهای موضوعی باید همش یک متریال اختصاصی داشته باشه که میزان نویز کمتر بشه
میزان نورها رو کم کن و دیافراگم دوربین رو باز کن
یک نور مستقیم هم داشته باش که بیفته روی کار
 

*farshid*

کاربر VIP
چند تا نکته هستند که برای رندرینگ فیزیکالی بیس حتما باید کنین
هیچ نوری نباید پشت متریال های شفاف قرار بدین .
آبجکتهای نورانی مورد نظرتون حتما باید با کمترین مقدار پولیگان ساخته شده باشن ... بهترین حالت استفاده از یک پلان کوچیک با یک پلیگانه ساده هست.
به جای متریال شیشه بهتره از متریال fake glass استفاده کنید (برای شیشه های پنجره و ...)
برای متریال های مورد استفاده از رنگ کاملا سفید و کاملا رنگی استفاده نکنید ...هم برای reflection 0&90 (سرعت رندر میاد پایین)
 

NNumber_one

Member
مرسی از دوستان دقیقا درست گفتین
مقدار نویز کمتر شد و تقریبا داره قابل قبول میشه کارام، بازم اگه نظری داشتین بگین مرسی .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا