Farsi Xoops

mara2na2

New Member
xoops محشره....

هیچ کدوم از cms هایی که باهاشون کار کردم راحتی زوپس رو ندارن به ویژه برای طراحی قالب..... زوپس تو قالب بندی خیلی از سیستم های دیگه جلو تره. جزع به جزعش در قالب یک تمپلت html قرار داده که دست طراح رو باز میزاره. سیستم مدیریتشم خیلی ساده تر از مامبو هستش و برای تازه کارا انتخواب بهتریه. مامبو معمولا یک فروم با قالبی جدا از قالب خودش داره که وقتی وارد انجمن ها میشی انگار وارد یک سایت دیگه شدی! زوپس در ورژن جدیدش 7 محل قرار گیری بلوک رو قرار داده که این فوق الافدست. تنوع زیاد ماژول ها و راحتی نصب از ویژگی های خوب دیگه زوپسه. فقط کاش حالا زوپس یا مامبو فرقی نمی کنه مثل دروپال از Ajax استفاده میکردن. تکنولوژی که الان در سیستم های دات نت زیاد استفاده میشه مثل communityserver. فریب قالب خشک سایت زوپس رو نخورید و به قابی که برای سایت زوپس mekanik.ir طراحی کردم توجه کنید. راستی اینجا کسی هست Ajax کار کرده باشه؟ برای طراحی قالب زوپس در استفاده از Ajax به مشکل بر خوردم........!!!

www.mekanik.ir
 

Parham

Well-Known Member
جالبه کسی‌ که 2 پست تو سایت داره ای پی‌ هم یکی‌ هستش اومده از زوپس فارسی‌ پشتیبانی‌ می‌کنه
 

mara2na2

New Member
من کمتر میام تو انجمن ها و به طور اتفاقی هم به این موضوع بر خوردم واقعیتی بود در مورد زوپس که گفتم پسر خاله زوپس فارسی هم نیستم اما دلیل این همه حمایت از مامبو رو نمی فهمم سایت های پشتیبان مامبو فارسی زیاد هستن این در حالی که فقط farsixoops.com رو برای زوپس داشتیم که دومین جدیدشم xoops.ir هست مبارکش باشه......
 
آخرین ویرایش:
Parham گفت:
جالبه کسی‌ که 2 پست تو سایت داره ای پی‌ هم یکی‌ هستش اومده از زوپس فارسی‌ پشتیبانی‌ می‌کنه
من موندم شما با اين استنباطت چجوري مدير شدي؟
آقا شما نمي دونم چجوريه كه با تعداد پست و زمان عضويت افراد در انجمن اون ها رو قضاوت مي كنيد در موردشون؟ اگر تعداد پست در انجمن دليلي بر دانايي بود كه همه بايد بيان اينجا پست بزنند سوادشون بره بالا!
حالا فرض كنيم كه زمان عضويت افراد در انجمن هم نشانه دانايي باشه ، پس من هم بايد از شما دانا تر باشم چون زود تر از شما عضو شدم، ولي دانايي به اين چيز ها نيستش!
در مورد آي پي هم من نمي دونم شما آي پي ايشون رو با چه كسي مقايسه مي كنيد ولي بايد بدونيد كه در ايران آي پي ها دايناميك هست و عوض مي شود پس در اين مورد هم نمي شد به كسي تحمت زد!
اميدوارم ناراح نشده باشي ولي قضاوتت در مورد ايشون درست نيست!
 
آخرین ویرایش:

Parham

Well-Known Member
شما خودتو ناراحت نکن برات خوب نیست
278.gif
 

جدیدترین ارسال ها

بالا