Dwarf: Roman soldier

(MRE)

Well-Known Member
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام
حدود 9 ماه هست که دارم طراحی کار می کنم. فعلا تو بخش طراحی صورت هستم(تازه شروع کردم). با اینکه یه دو . سه ماهی مونده که وارد فیگور بشم الان دارم تمرین می کنم که بتونم آموخته هام توی طراحی رو توی بخش سه بعدی به کار ببرم.در واقع دارم سبک کارم رو از اول شروع می کنم.

کاری که می خوام شروع کنم یک سرباز رومی کوتوله هست. امیدوارم که بتونم تمومش کنم چون یه مقدار سرم داره شلوغ میشه.

فعلا طرح دستی اولیه اون رو کشیدم.
 

پیوست ها

  • Roman Dwarf Soldeir.jpg
    Roman Dwarf Soldeir.jpg
    94.4 کیلوبایت · بازدیدها: 23

(MRE)

Well-Known Member
امروز تونستم کار سه بعدی رو شروع کنم.
یکم فیگور کاراکترم رو تغیر دادم,:paint: یه مقدار روی آناتومی مدل کار کردم.
سرش رو هم امروز ساختم ولی فعلا راضیم نکرده.می خوام سر و صورتش شبیه رومیا بشه و ریش و سیبیلش مثل کوتوله ها و وایکینگها.
 

پیوست ها

  • Character Body wip 01.jpg
    Character Body wip 01.jpg
    75.5 کیلوبایت · بازدیدها: 21

airbos

کاربر متخصص بخش مدلسازی
سلام
عالی شده رفیق.کارتون درسته:rose:
فقط به نظرم یه ذره پاهاش زیادی بزرگه
موفق باشید:rose:
 
آخرین ویرایش:

Mandana

Active Member
دوارف ها بخاطر پاهای گنده و انگشتای پاشون معروفن.به نظرم تا اینجا جالب شده مهم فرم سرشه ببینیم چه می کنی.منتظر ادامه ش هستیم و موفق بباشی:rose:
 

(MRE)

Well-Known Member
سلام
عالی شده رفیق.کارتون درسته
فقط به نظرم یه ذره پاهاش زیادی بزرگه
موفق باشید

دوارف ها بخاطر پاهای گنده و انگشتای پاشون معروفن.به نظرم تا اینجا جالب شده مهم فرم سرشه ببینیم چه می کنی.منتظر ادامه ش هستیم و موفق بباشی

از نظراتتون خیلی ممنونم. در مورد پاها بزار یکم کلی تر توضیح بدم.

تناسبات ابعاد قسمت های مختلف بدن بر مبنای اندازه ی سر , اندازه گیری می شود.در کتاب ها اندازه کل ارتفاع بدن را ازتا7 سر تا 8 تا سر می گن. واحد اندازه گیری اندازه ی سر هست و بقیه مباحث زیبا شناسی.

ویژگی کوتوله ها کوتاه بودن قدشون هست که با اصول زیبا شناسی در تضاد هست,کوتاه بودن قد الزامی بر کوچک بودن دست و پا ندارد.
در دوارف ها پاها متناسب هست (شاید مقداری کوچک تر باشن) ولی بخاطر قد کوتاه خیلی بزرگ دیده می شوند.(چون با پای بچه ها مقایسه می شوند)

خوب این هم حالت اولیه سر که فرمش رو از یه مجسمه ی سرباز رومی زدم.

تو سایت جایی برای گذاشتن طراحی های دست نیست شاید چند تا از طرحام رو تو همین تاپیک بزارم.

موفق باشید یا علی.
 

پیوست ها

  • wip 02 Character head .jpg
    wip 02 Character head .jpg
    57.4 کیلوبایت · بازدیدها: 10
  • wip 03 pose test.jpg
    wip 03 pose test.jpg
    76.1 کیلوبایت · بازدیدها: 10

(MRE)

Well-Known Member
چند تا از طرحام.
 

پیوست ها

  • naser katozian.jpg
    naser katozian.jpg
    101.8 کیلوبایت · بازدیدها: 3
  • labor hand.jpg
    labor hand.jpg
    79.1 کیلوبایت · بازدیدها: 4
  • hand 04.jpg
    hand 04.jpg
    71.5 کیلوبایت · بازدیدها: 4
  • hand 02.jpg
    hand 02.jpg
    76.4 کیلوبایت · بازدیدها: 3
  • hand 01.jpg
    hand 01.jpg
    72.5 کیلوبایت · بازدیدها: 3

(MRE)

Well-Known Member
یه آپدیت دیگه.
عضلات شکم کامل شد ,کشش عضلات سمت راست هماهنگ شده, پا مقداری برجسته تر و عضلانی تر شده.

دیگه روی آناتومیش هم نمی خوام کار کنم,دیتیل هم نمی دم چون کامپیوترم قدیمیه.
 

پیوست ها

  • wip 04.jpg
    wip 04.jpg
    108.5 کیلوبایت · بازدیدها: 8

(MRE)

Well-Known Member
یه طرح ساده از زره زدم خودشم یه مدل آماده رو تغییر دادم تو این کار فقط از تمرین آناتومی خوسم اومد با اینکه توش کمی اغراق کردم ولی کلا کار بدلم نچسبیده به خاطر همین دیگه ادامش نمیدم.
یا علی
 

پیوست ها

  • armour wip 01.jpg
    armour wip 01.jpg
    30.5 کیلوبایت · بازدیدها: 11
  • Armour wip.jpg
    Armour wip.jpg
    86.9 کیلوبایت · بازدیدها: 9
  • body.jpg
    body.jpg
    151.5 کیلوبایت · بازدیدها: 9

::reza::

کاربر VIP
سلام
کاری که با کانسپت طراحی شروع میشه رو دوست دارم. من خودم بعضی از کارهام رو با طراحی شروع کردم. معمولا نتیجه لذتبخشتری داره. این کارت هم تا اینجا خوب شده . ادامه بده.:paint:
موفق باشی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا