dummy چیست؟

milad_r

Member
سلام دوستان...
من می دونم dummy چیه ولی کار باهاشو بلد نیستم...:-?
همچنین به یک آموزش biped هم نیاز دارم...:shock:
ریگ برای bone هم نمی دونم....:sad:

نتیجه می شود که خیلی چیزا نمی دونم..:lol:
میشه منو راهنمایی کنید یا لینک آموزش معرفی کنید...
بی نهایت ممنونم...:rose:
 

farspaper

Member
سلام دوستان...
من می دونم dummy چیه ولی کار باهاشو بلد نیستم...:-?
همچنین به یک آموزش biped هم نیاز دارم...:shock:
ریگ برای bone هم نمی دونم....:sad:

نتیجه می شود که خیلی چیزا نمی دونم..:lol:
میشه منو راهنمایی کنید یا لینک آموزش معرفی کنید...
بی نهایت ممنونم...:rose:
اره اساتید محترم لطفا اموزش بدهین من هم مشکل دارم
 

Elton John

Member
dummy در اصطلاح فارسی یعنی ابزار گول زننده
که در مکس جزء دسته Helpers قرار داره که تمام helpers ها یه جور dummy هستند

در واقع dummy ها به طور مستقیم و غیر مستقیم در ریگ دخالت دارند ولی در نتیجه نهایی که رندر باشه دیده نمیشن

وقتی میگم ریگ منظورم این نیست که ریگ مختص انیمیشن هست بلکه ریگ یعنی آماده سازسی صحنه و موضوع برای هدف خاص مثلا آماده سازی صحنه برای مدلینگ یه موضوع میشه ریگ او صحنه برای مدلینگ

dummy ها در واقع موضوعاتی هستند مانند موضوعات مش ولی چون فقط برای کارهای خاصی مانند ریگ استفاده میشن و در رندر دیده نمیشن چیزی به نام بافت یا مش ندارند

dummy ها در واقع موضوعاتی هستند خنثی و بیطرف تا با هر نوع موضوع دیگه مچ بشن
مثلا موضوعاتی مانند bone ها به لینک کردن یک موضوع دیگه حساسن که باید دقت زیادی بشه
ولی چون dummy ها خنثی و بیطرف هستند و همچین خاصیتی درونشون نیست میتونن بین موضوعات دیگر به عنوان رابط عمل کنن

کلا dummy ها ذاتا خنثی هستن ولی میشه به صورت دستی به آنها بعضی خواص که موضوعات دیگر دارند به آنها داد
مثلا یک dummy میتونه به استخوان و یا همون bone تبدیل بشه که مراحل خودشو داره


بهترین آموزش ها برای بایپد توتوریال های خود مکس هست
برای آموزش در مورد bone ها دی وی دی های آموزشی شرکت های خارجی
 

milad_r

Member
از توجه شما خیلی ممنونم...
برای ریگ کاراکتر البته به جز بحث biped منبع خاصی سراغ دارید؟
 

farspaper

Member
dummy در اصطلاح فارسی یعنی ابزار گول زننده
که در مکس جزء دسته helpers قرار داره که تمام helpers ها یه جور dummy هستند

در واقع dummy ها به طور مستقیم و غیر مستقیم در ریگ دخالت دارند ولی در نتیجه نهایی که رندر باشه دیده نمیشن

وقتی میگم ریگ منظورم این نیست که ریگ مختص انیمیشن هست بلکه ریگ یعنی آماده سازسی صحنه و موضوع برای هدف خاص مثلا آماده سازی صحنه برای مدلینگ یه موضوع میشه ریگ او صحنه برای مدلینگ

dummy ها در واقع موضوعاتی هستند مانند موضوعات مش ولی چون فقط برای کارهای خاصی مانند ریگ استفاده میشن و در رندر دیده نمیشن چیزی به نام بافت یا مش ندارند

dummy ها در واقع موضوعاتی هستند خنثی و بیطرف تا با هر نوع موضوع دیگه مچ بشن
مثلا موضوعاتی مانند bone ها به لینک کردن یک موضوع دیگه حساسن که باید دقت زیادی بشه
ولی چون dummy ها خنثی و بیطرف هستند و همچین خاصیتی درونشون نیست میتونن بین موضوعات دیگر به عنوان رابط عمل کنن

کلا dummy ها ذاتا خنثی هستن ولی میشه به صورت دستی به آنها بعضی خواص که موضوعات دیگر دارند به آنها داد
مثلا یک dummy میتونه به استخوان و یا همون bone تبدیل بشه که مراحل خودشو داره


بهترین آموزش ها برای بایپد توتوریال های خود مکس هست
برای آموزش در مورد bone ها دی وی دی های آموزشی شرکت های خارجی
مر30
 

جدیدترین ارسال ها

بالا