Divine Love - Lighting and Rendering of a Nissan

شروع موضوع توسط Divine Love ‏16 سپتامبر 2007 در انجمن مسابقه ماده دهی و نورپردازی اتومبیل

  1. Divine Love

    Divine Love Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    643
    تشکر شده:
    617
    امتیاز دستاورد:
    93
    سلام
    من کار روی مسابقه رو از دیشب ساعت 12 شروع کردمو تا بعد از سحر بیدار بودم.
    این نتیجه ای که تا الآن گرفتم. که البته کامل نیست و چند تا شکال کوچک هم داره. در مورد جزئیاتش بیشتر توضیح خواهم داد.
    قبلا از آقا احسان و بقیه برای برگزاری مسابقه تشکر می کنم.
     

    پیوست ها:

    نوشته شده توسط Divine Love در ‏16 سپتامبر 2007
    Borhan72، ehsan_3dmax، RainDigital و 4 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. h.khafan

    h.khafan Active Member

    ارسال‌ها:
    1,803
    تشکر شده:
    1,997
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام:

    اگه این کامل نیست پس کاملش قراره چی باشه .......... تبریک

    خیلی عالیه. خود ماشین مشکلی نداره واقعا خوب کار کردی . فقط به نظرم پلاستیک دور پنجره ها رو یکم مشکی تر کنی قشنگ تر میشه.

    چیز دیگه ای که به نظرم میرسه اسمونه پشت دیوارس. یه چوری انگار لبه درییایی که بعد دیوارت دیگه هیچی نیست.
    اگه دیورار رو بلند تر بگیری فکر کنم بهتر شه.





    موفق باشی
    حامد
     
    نوشته شده توسط h.khafan در ‏16 سپتامبر 2007
    Divine Love و IRANFOX COMPANY از این پست تشکر کرده اند.
  3. IRANFOX COMPANY

    IRANFOX COMPANY Member

    ارسال‌ها:
    137
    تشکر شده:
    106
    امتیاز دستاورد:
    16
    با سلام به دوست عزیز
    تبریک میگیم به شما دوست عزیز به خاطر شرکت در مسابقه
    در حالی که کار اول شما هنوز به صورت کامل تمام نشده ولی بسار خوب شده و امیدواریم که رندر بعدی شما جایی برای حرف نذاره (به نظرات دوستان هم گوش کن)
    در کل خیلی خوب شده
     
    نوشته شده توسط IRANFOX COMPANY در ‏16 سپتامبر 2007
    Divine Love از این پست تشکر کرده است.
  4. Divine Love

    Divine Love Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    643
    تشکر شده:
    617
    امتیاز دستاورد:
    93
    رندر جدید

    سلام
    ممنون از راهنمایی ها و لطفتون.
    این دفعه از یک شات نزدیک تر استفاده کردم تا مشکل خالی به نظر رسیدن شت دیوار حل بشه. متریال های داخل اتاق رو هم همه رو تغییر دادم. رنگ نوار سفید دور پنجره رو هم تغییر دادم. تقریبا کار تمومه. البته می خوام توی فتوشاپ یک Depth of Field مصنوعی براش درست کردم تا طبیعی تر جلوه کنه. شاید چند تا رندر دیگه هم از زاویه های دیگه گرفتم.
    منتظر نظراتون هستم
     

    پیوست ها:

    نوشته شده توسط Divine Love در ‏16 سپتامبر 2007
  5. Miladbat

    Miladbat Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    584
    تشکر شده:
    387
    امتیاز دستاورد:
    63
    کار قشنگیه !!! یه مقدار چند تا مشکلش مثل رفلکس و نور پردازی رو حل کنی عالی میشه .
    در مورد موتور رندر و نرم افزارت هم توضیح بدی بد نیست
     
    نوشته شده توسط Miladbat در ‏17 سپتامبر 2007
    Divine Love از این پست تشکر کرده است.
  6. Divine Love

    Divine Love Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    643
    تشکر شده:
    617
    امتیاز دستاورد:
    93
    سلام!
    خیلی ممنون!
    می شه در مورد اشکالش بیشتر توضیح بدی؟
    با تشکر!
     
    نوشته شده توسط Divine Love در ‏17 سپتامبر 2007
  7. Miladbat

    Miladbat Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    584
    تشکر شده:
    387
    امتیاز دستاورد:
    63
    ببین رفلکسش یه کمی کم تر و محو تر باشه به نظر من بهتره
    نور جلو ماشین هم یه مقداری زیاده
     
    نوشته شده توسط Miladbat در ‏17 سپتامبر 2007
    Divine Love از این پست تشکر کرده است.
  8. Moralist-Boy

    Moralist-Boy Member

    ارسال‌ها:
    493
    تشکر شده:
    873
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام . کارت قشنگ شده .
    منم حرف بچه ها رو قبول دارم .
    به غیر از اون زردش دیگه خیلی قناریه ! گمونم اگه متریال رو یکم تار تر بکنی بهتر باشه . رفلکسها روی بدنه زیاده به نظر من .
    موفق باشی منتظر ادامه کارت هستم . :)
     
    نوشته شده توسط Moralist-Boy در ‏17 سپتامبر 2007
    Divine Love از این پست تشکر کرده است.
  9. Divine Love

    Divine Love Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    643
    تشکر شده:
    617
    امتیاز دستاورد:
    93
    رندر جدید

    سلام
    قبلا از دوستان برای نظراتی که دادن تشکر می کنم.
    رندر قبلی که گذاشته بودم قرار بود آخری باشه اما بعد از خوندن نظرات تصمیم گرفتم تغییراتی رو که دوستان گفته بودند اعمال کنم. یعنی شدت رفلکشن ها و هم چنین شدت نوری که از رو برو به خودرو می تابید و کم کردم.
    و همون طور که می بینید نتیجه واقعا بهتر شده. وقتی آدم روی یک پروژه مدتی کار می کنه چشمش بهش عادت می کنه و نمی تونه معایبشو تشخیص بده. این جاست که مشورت کمک می کنه.
    «وامرهم شورا بینهم»

    در مورد رنگشم فکر می کنم زیاد غیر طبیعی نیست. چون می خواستم مثل ماشینهای اسپورتی که یک وجب روش واکس زدن بشه (البته یک وجب کمتر!). عکس دومی رو که از اینترنت گرفتم ببینید.

    این هم جزئیات کار به صورت خلاصه:
    Render: mental Ray
    Car Body Material: Car Paint (mental Ray)
    Car Parts Material: Arch & Design (mental Ray)
    Lights: Sky, Direct Light, HDRI
    Final Gather for Global Illumination​

    منتظر نظراتونن هستم.
     

    پیوست ها:

    نوشته شده توسط Divine Love در ‏17 سپتامبر 2007
    IRANFOX COMPANY، RainDigital و h.khafan از این ارسال تشکر کرده اند.
  10. h.khafan

    h.khafan Active Member

    ارسال‌ها:
    1,803
    تشکر شده:
    1,997
    امتیاز دستاورد:
    36
    سلام:

    خیلی عالی شده.
    ولی رفلکت روی شیشه ها تو رندر اول بهتر بودااااااا .به نظر من البته. الان با اینکه تو فضای بازه یه جوریه انگار تو پارکینگه.


    موفق باشی
    حامد
     
    نوشته شده توسط h.khafan در ‏17 سپتامبر 2007
    RainDigital و Divine Love از این پست تشکر کرده اند.
  11. Miladbat

    Miladbat Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    584
    تشکر شده:
    387
    امتیاز دستاورد:
    63
    به نظرمن شیشه ها خیلی بهتر شده
    البته رندر اون bmw یه کمی ناشی بازی در آورده
     
    نوشته شده توسط Miladbat در ‏17 سپتامبر 2007
    Divine Love از این پست تشکر کرده است.
  12. IRANFOX COMPANY

    IRANFOX COMPANY Member

    ارسال‌ها:
    137
    تشکر شده:
    106
    امتیاز دستاورد:
    16
    دوست عزیز تقریبا خوب شده ولی اگر دقت کنی چرخ عقب یه کم بالاتر از سطح زمین هستش
     
    نوشته شده توسط IRANFOX COMPANY در ‏18 سپتامبر 2007
    Divine Love از این پست تشکر کرده است.
  13. Divine Love

    Divine Love Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    643
    تشکر شده:
    617
    امتیاز دستاورد:
    93
    سلام!
    اینم دو رندر جدید که احتمالا دیگه آخریه.
     

    پیوست ها:

    نوشته شده توسط Divine Love در ‏19 سپتامبر 2007
  14. h.khafan

    h.khafan Active Member

    ارسال‌ها:
    1,803
    تشکر شده:
    1,997
    امتیاز دستاورد:
    36
    عالی. هم سفیده هم متالیکه.

    فقط متالیکه اگه سایهی زیرش یه مخدارکی غلیظ تر بود جالب ناک تر میشد.

    ولی همینم عالیه. تبریک.




    موفق باشی
    حامد
     
    نوشته شده توسط h.khafan در ‏20 سپتامبر 2007
    Divine Love از این پست تشکر کرده است.
  15. ehsan_3dmax

    ehsan_3dmax Active Member

    ارسال‌ها:
    1,271
    تشکر شده:
    1,865
    امتیاز دستاورد:
    36
    نسبت به رندرهای قبلی خیلی بهتر شده ولی هنوز جای کار زیاد داره.
    منتظر ادامه ی کارت هستم.
    موفق باشی.
     
    نوشته شده توسط ehsan_3dmax در ‏20 سپتامبر 2007
    Divine Love از این پست تشکر کرده است.
  16. Divine Love

    Divine Love Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    643
    تشکر شده:
    617
    امتیاز دستاورد:
    93
    سلام و تشکر:) از همه
    آقا احسان خیلی منتظرتون بودم. من اشکال دیگه ای به نظرم نمی رسه. میشه بگین چه جوری میشه بهترش کنم.
     
    نوشته شده توسط Divine Love در ‏20 سپتامبر 2007
  17. ehsan_3dmax

    ehsan_3dmax Active Member

    ارسال‌ها:
    1,271
    تشکر شده:
    1,865
    امتیاز دستاورد:
    36
    میزان نور غیر مستقیم موجود در صحنه خیلی زیاده. که باعث شده هم داخل ماشین خیلی روشن بشه و هم سایه ها از بین بره.
    مواد کروم موجود در صحنه مثل چراغها هم شدتش خیلی زیاده. ماده ی رینگ هم باید تصحیح بشه.
    اینا رو رفع کنی مطمینم به نتیجه ی خوبی میرسی.
    موفق باشی.
     
    نوشته شده توسط ehsan_3dmax در ‏20 سپتامبر 2007
    Divine Love از این پست تشکر کرده است.
  18. Divine Love

    Divine Love Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    643
    تشکر شده:
    617
    امتیاز دستاورد:
    93
    خیلی ممنون!
    منظورتون اون یکی که توی پارکینگه درسته؟ من از دو تا Direct Light نزدیک به سقف استفاده کردم یکی از روبرو می تابه یک از بغل. و فکر می کنم علت روشن بودن توی ماشین همینه. آیا باید جای نور هامو تغییر بدم.
     
    نوشته شده توسط Divine Love در ‏20 سپتامبر 2007

به اشتراک بگذارید