جلوه های ویژه Destroyed FX / Breakdown

امین تری دی

Active Member

پیوست ها

  • Dfx.jpg
    Dfx.jpg
    41.6 کیلوبایت · بازدیدها: 77

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.خیلی قوی شده.امین کارهات واقعا در سطح جهانی هست.این کارارو توی سایت های خارجی هم شیر میکنی؟
یه سوال .موزیکی که گذاشتی چیه اسمش؟
 

emadmax

Well-Known Member
سلام

عالی....... :clap:

یه سوال : همین پروژه رو میشه توی مایا هم درست کرد!؟

برای مکس که حتما پلاگین میخواد.
 
آخرین ویرایش:

امین تری دی

Active Member
سلام
بله این افکت رو تو مکس و مایا هم میشه انجام داد :) ولی نه به زیبایی سافت ایمیج !
من توی ساخت این کار از تکشچر استفاده نکردم . درواقع توی سافت ایمیج پلی گانهای کاراکتر بودن که رفته رفته از بین میرفتن :)
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
امین جان اگه میشه فایل رو واسه دانلود هم قرار بده ، همین فایل فیلم رو ...
ممنون :rose:
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
به به عجب چیزی بود مخصوصا اهنگ Burn It Down لینکین پارک زیبایش رو چندین برابر کرده بود :green::)
افرین برازنده ی یک مدیر بود ...:rose:
 
تو یه حرفه ای هستی
تاپ گالری
همه کار را دستی انجام دادید ؟ برای انجام این کار تو مایا پلاگین خاصی که نمی خواد ؟

درواقع توی سافت ایمیج پلی گانهای کاراکتر بودن که رفته رفته از بین میرفتن

به نظرت تو مایا هم پالیگان ها اینجوری به ذرات تبدیل میشن ؟
من یه ایده تو ذهنم هست برا پیاده سازی این تو مایا . کارکتر را با تکسچر داریم بعد emit from object میزنیم از نوع surface که ذرات با تکسچر کارکتر بوجود بیان بعد چند فریم جلوتر یه tubulence یا gravity میدیم برا ریزش ذرات .
ضمنا این ایده ای که من دارم کارکتر از اول باید به صورت ذره نشون داده بشه و دیگه انیمیت اون هم صورت نمیگیره مگه اینکه تعداد ذرات خیلی زیاد در نظر بگیریم که هنگام تبدیل کارکتر به ذرات تقریبا مثه هم باشن
اما اینکه پالیگان به ذرات تبدیل بشه :shock: فکر نکنم تو مایا میسر باشه
 

امین تری دی

Active Member
تو یه حرفه ای هستی
تاپ گالری
همه کار را دستی انجام دادید ؟ برای انجام این کار تو مایا پلاگین خاصی که نمی خواد ؟



به نظرت تو مایا هم پالیگان ها اینجوری به ذرات تبدیل میشن ؟
من یه ایده تو ذهنم هست برا پیاده سازی این تو مایا . کارکتر را با تکسچر داریم بعد emit from object میزنیم از نوع surface که ذرات با تکسچر کارکتر بوجود بیان بعد چند فریم جلوتر یه tubulence یا gravity میدیم برا ریزش ذرات .
ضمنا این ایده ای که من دارم کارکتر از اول باید به صورت ذره نشون داده بشه و دیگه انیمیت اون هم صورت نمیگیره مگه اینکه تعداد ذرات خیلی زیاد در نظر بگیریم که هنگام تبدیل کارکتر به ذرات تقریبا مثه هم باشن
اما اینکه پالیگان به ذرات تبدیل بشه :shock: فکر نکنم تو مایا میسر باشه

سلام دوست عزیز مرسی از لطفت :rose:

خدمت شما عرض کنم که بله همه کارهای داینامیکی انجام شه ولی کنترول صد در صدش دست خودم بود .
ایده ای هم که شما به اون اشاره کردید راه حل خوبیه
باز هم ممونم از وقتی که گذاشتی و کار من رو دیدی :rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا