M
Mahmoodi
کاربر مهمان
Delphi يك شركت سازنده راديو، ديروز محصول جديد خود را معرفي كرد. اين محصول كه Delphi XM Myfi نام دارد يك گيرنده قابل حمل راديويي ماهواره اي دستي است.
به گزارش بخش خبر سايت فناوري اطلاعات ايران ، به نقل از yahoo Technology، Myfi علاوه بر اينكه تسهيلات راديوهاي ترانزيستوري قديمي را براي مشتركان فراهم مي كند داراي قابليت ضبط 5 ساعته نيز مي باشد كه به شنوندگان اجازه دانلود برنامه ها و آهنگ هاي مورد علاقه آنها را مي دهد.
راديوي Myfi آخرين محصول معرفي شده در مبارزه همراه با رقابت شدید بر سر موسيقي ديجيتالي است، مبارزه اي كه XM را در مقابل بزرگترين حريف خود يعني Sirius Satellite Radio و نيز در مقابل منابع موسيقي آن لايني چون Napster و سازنده MP3 قابل حمل و كوچك و دستگاه هاي ديگر قرار مي دهد.
شركت XM محصول خود را درست در همان روزي كه اپل از سوپراستارهاي راك U2 براي تبليغ قابليت هاي بالاتر ipod استفاده كرد و يك ماه بعد از اينكه Sirius اعلام كرد كه آنها طي يك قرار داد 5 ساله راديوي شخصي HoWard Stern را به خدمت گرفت در يك كاباره در شهر نيويورك معرفي كرد.
XM از زمان راه اندازي سرويس خود داراي 5/2 ميليون مشترك شده است و در چندين هفته گذشته اعلام كرد كه آنها معامله جديدي را براي خدمات دهي موسيقي پاپ به مغازه هاي Starbucks و ارائه برنامه هاي آن لاين براي مشتركاني كه پول پرداخت مي كنند، انجام داده اند.
منبع فناوري اطلاعات ايران
به گزارش بخش خبر سايت فناوري اطلاعات ايران ، به نقل از yahoo Technology، Myfi علاوه بر اينكه تسهيلات راديوهاي ترانزيستوري قديمي را براي مشتركان فراهم مي كند داراي قابليت ضبط 5 ساعته نيز مي باشد كه به شنوندگان اجازه دانلود برنامه ها و آهنگ هاي مورد علاقه آنها را مي دهد.
راديوي Myfi آخرين محصول معرفي شده در مبارزه همراه با رقابت شدید بر سر موسيقي ديجيتالي است، مبارزه اي كه XM را در مقابل بزرگترين حريف خود يعني Sirius Satellite Radio و نيز در مقابل منابع موسيقي آن لايني چون Napster و سازنده MP3 قابل حمل و كوچك و دستگاه هاي ديگر قرار مي دهد.
شركت XM محصول خود را درست در همان روزي كه اپل از سوپراستارهاي راك U2 براي تبليغ قابليت هاي بالاتر ipod استفاده كرد و يك ماه بعد از اينكه Sirius اعلام كرد كه آنها طي يك قرار داد 5 ساله راديوي شخصي HoWard Stern را به خدمت گرفت در يك كاباره در شهر نيويورك معرفي كرد.
XM از زمان راه اندازي سرويس خود داراي 5/2 ميليون مشترك شده است و در چندين هفته گذشته اعلام كرد كه آنها معامله جديدي را براي خدمات دهي موسيقي پاپ به مغازه هاي Starbucks و ارائه برنامه هاي آن لاين براي مشتركاني كه پول پرداخت مي كنند، انجام داده اند.
منبع فناوري اطلاعات ايران