daylight

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
905-Untitled-1.jpg
finalToon, cebas’s Non Photo Realistic (NPR) renderer for 3ds Max has also been upgraded with features and functions, finalToon is available as an integrated part that comes with finalRender R3, finalRender R3 SE or as a standalone version.​
finalRender R3 SE is build upon:​
* all features and functions of finalRender R3
* pyroCluster 3.5 (without mental ray shaders)
* finalToon R3
* former finalShaders shaders (unlimited network render license)

volumeBreaker is a volumetric geometry fracturing tool that will instantly create sub-geometry within any mesh – geometry that perfectly fits together and fills any given volume. With volumeBreaker Cebas brings a Hollywood quality destruction tool to 3ds MAX. volumeBreaker was developed in consultation with, and to meet the very exacting demands of, VFX artists working on multi-million dollar movies – because of this, volumeBreaker truly is a production proven tool.​
rapidshare x86:​
http://rapidshare.com/files/320371136/fr3volbxf.rar


rapidshare x64:​
http://rapidshare.com/files/320374740/fr3volb64xf.rar



mediafire x86:​
http://www.mediafire.com/?jjmcimoj1gd


mediafire x64:​
http://www.mediafire.com/?3ihdej2qdjo

thx x-force for the great present!!​
 
سلام
توی final gather تعداد rayها رو بزار 3000 برای روز diffuse bounces رو روی 2 یا 3 بزار تعداد انعکاس که برخورد نور به یک جسم به بعدی و بعدی بر خورد می کنه max.depthرو روی 8 بزار
بعد caustics رو فعال کن بعد (gi) رو هم روشن کن تیک اولی و سومی رو فعال کن
samoling quality رو از قسمت فیلتر گزینه ی تایپ رو mitchl رو انتخاب کن (شاید درست ننوشته باشم)

حتما سرعت رندر حتما 40 تا 50 دقیقه افزایش میابد (ray ها این کار رو می کنه هر چی بیشتر بهتر )
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
محمد جان لطفا این قدر رنگی کار نکن.درست بنویس و با فونت معمولی.

و این که بهترین فیلتر Lancsoz هست.عدد 3000 !! نه بابا نیازی نیست.مگه می خواد چیکار. با GI موافقم اما دلیلی برای Caustic نیست.میخواد چیکار.Max Deph رو هم از 3بیشتر نذارین الکی سنگین میشه.برای انعکاس آینه ای Max Deph رو 3 و برای شیشه 5 بزارین.
در مورد GI هم یه تیک وجود داره که Gi رو با FG یکسان می کنه.من هنوز اعتقاد دارم اون تنظیماتی که ازش عکس گرفتم برای همه کار چه داخلی چه خارجی جواب میده.

attachment.php
 
آخرین ویرایش:

Ultra3D

Well-Known Member
با تشکر فراوان از داش ممد و عارف جان
رو تنظیماتی که گفتید کار می کنم ، نتیجش رو هم رو این تاپیک می زنم
حالا این دسته لینک های دوم که عارف گذاشته همون فاینال رندر هست یا ...؟
یکم قاتی کردم ...
در ضمن فاینال رندر یک موتور گرافیکی مستقل هست یا همون رو منتال ری کار می کنه؟
 

Ultra3D

Well-Known Member
ای ول دستتون درد نکنه
خیلی خوب شد ولی زمان رندر بالا رفت (ولی ارزشش رو داشت)
این هم رندر قبلی و جدید مقایسه کنید ، مقایسه کنید:
attachment.php


و نتیجه این تنظیمات که عارف جان گفت:
attachment.php


البته در بعضی از زاویا تاثیر این تنظیمات بیشتر محسوس هست!!
 

پیوست ها

  • 3.jpg
    3.jpg
    215.7 کیلوبایت · بازدیدها: 28
  • 6677.jpg
    6677.jpg
    225.7 کیلوبایت · بازدیدها: 24

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
ببین مشکل از متریال هست. متریال رو برای اینکه خوب نشون بدی مثلا کامپوزیت از Pro Material استفاده کن.و اینکه برای اینکه یک چیز رفلکت دار رو نشون بدی باید چیزی برای رفلکت وجود داشته باشه.پس یه عکس رو طوری بزار که انعکاسش بافته توی شیشه و متریال بدنه ساختمون.
برای ساختن آسمون سه بعدی یه Arc بکش.بعد Extrud بکن. برای متریالش هم باید یه متریالی باشه که
1- نیاز به منبع نور نداشته باشه.یعنی خودش از جنس نور باشه. برای اینکار از Arch Design استفاده بکن.تکسچر آسمون رو به Diffius نده بلکه به بخش Glow برو به اونجا بده.اینقدر با عددهای Glow بازی کن تا بدست بیاد نور مورد نیاز
2- از خودش نه سایه تولید بکنه نه سایه بهش تعلق بگیره
 

پیوست ها

  • Untitled-1.gif
    Untitled-1.gif
    62.5 کیلوبایت · بازدیدها: 4
  • Untitled-2.gif
    Untitled-2.gif
    101.2 کیلوبایت · بازدیدها: 4
  • Untitled-3.jpg
    Untitled-3.jpg
    172.1 کیلوبایت · بازدیدها: 5

Ultra3D

Well-Known Member
ممنون عارف جان
اگه دوستان متریال کامپوزیت برای منتال ری دارن لطف کنند آپ لود کنند چون تو کارام خیلی برای منتریال های خارجی برای ساختمان های مدرن مشکل دارم خوب نمی شه از آجر یا سیمان استفاده کرد
 

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
محمد جان لطفا این قدر رنگی کار نکن.درست بنویس و با فونت معمولی.

و این که بهترین فیلتر lancsoz هست.عدد 3000 !! نه بابا نیازی نیست.مگه می خواد چیکار. با gi موافقم اما دلیلی برای caustic نیست.میخواد چیکار.max deph رو هم از 3بیشتر نذارین الکی سنگین میشه.برای انعکاس آینه ای max deph رو 3 و برای شیشه 5 بزارین.
در مورد gi هم یه تیک وجود داره که gi رو با fg یکسان می کنه.من هنوز اعتقاد دارم اون تنظیماتی که ازش عکس گرفتم برای همه کار چه داخلی چه خارجی جواب میده.

attachment.php
سلام عارف
آقا یه سوال در مورد این تصویر
من تو اکثر آموزشها میبینم که دوربین دوتا کادر رنگی داره زرد و فیروزه ای تو این تصویرم تو صفحه مکس دیده میشه این چیه؟چطوری تنظیم میشه؟و کارش چیه؟؟
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.از غیبتم شرمنده.آمفلانزا داشتم اینفدر آمپول خوردم که نگو!!!! الان زو صندلی 1 وری نشستم:lol:

این2 تا کادر در حقیقت اسمش هست Show Safe Frame.کاربردش اینه وقتی که تنظیم میکنی اندازه رندر 1280*720 تمام جاهایی که تو رندر نهایی دیده میشه رو به ما نشون میده.چون اگه این تنظیم نباشه می بینی گوشه های تصویر تو رندر نمی افته.اما با این تمام عرصه رندر نهایی قابل دیدنه.
 

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
سلام.از غیبتم شرمنده.آمفلانزا داشتم اینفدر آمپول خوردم که نگو!!!! الان زو صندلی 1 وری نشستم:lol:

این2 تا کادر در حقیقت اسمش هست Show Safe Frame.کاربردش اینه وقتی که تنظیم میکنی اندازه رندر 1280*720 تمام جاهایی که تو رندر نهایی دیده میشه رو به ما نشون میده.چون اگه این تنظیم نباشه می بینی گوشه های تصویر تو رندر نمی افته.اما با این تمام عرصه رندر نهایی قابل دیدنه.

سلام خواهش.درد داشت نه!؟:cry: :sad: امیدوارم حالت هرچه زودتر خوبشه عارف جان.و اما در مورد سوالم من با show safe frame مشکلی ندارم وقتی این گزینه فعاله یه کادر زرد میندازه و اندارهی محیط رندرو نشون میده.ولی دیگه کادر فیروزه ای رو نمیندازه با 2010 هم امتحان کردم نیست فقط کادر زرد رنگ هست.مشکل از تنظیمات منه یا وقتی این دوتا کادر میاد که باید تنظیمات خاصیو انجام بدی؟!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا