مرسي solqy جان. خود منم با كار كردن رنگ قرمز بعنوان بك گراند زياد موافق نيستم. ولي تجربه بهم نشون داده كه رنگ قرمز روي تابلوي مغازه خيلي نگاه رو جذب ميكنه.
شما يه نگاهي به تابلوهاي معروفي مثل McDonald يا همين بوف خودمون بنداز. حرف شما كاملا درسته ولي رنگ قرمز تو طولاني مدت و خيره شدن و نگاه طولاني كردن باعث آزار چشم ميشه ولي قرار نيست كسي كه تو خيابون رد ميشه واسته مثلا 10 دقيقه به تابلو خيره بشه.
مهدي دست رو دلم نذار كه خونه!!
اگر از خودم بود خيلي از نارنجي تو كار استفاده ميكردم.
ولي چه كنم كه خود صاحب اين تابلو پيشنهاد بك قرمز رو داده بوده.
مرسي هادي جان. اتفاقا خودمم از رنگ شلوارش و اون تركيب خوشم اومد.
در مورد تايپوگرافي هم، كه البته تايپوگرافي نميشه بهش گفت ولي روي تابلويي كه مشتري عام داره من به شخصه نظرم اينه كه بايد ساده نوشته بشه. مشتري اين مغازه ميتونه يه بچه كلاس اولي باشه (!) يا يه پيرمرد 80 ساله يا ...
در مورد دورنما هم مرسي منتظر همچين نظري بودم كه خدارو شكر شما گفتي.
كلا بنظرم تابلوهايي كه خيلي شلوغ هستن هيچ جذابيتي كه ندارن هيچ بلكه فقط باعث آلودگي گرافيكي (!!!) شهر ميشن!
تو يه تاپيك ديگه هم گفته بودم. چند روز پيش از جلوي يه چلوكبابي رد ميشدم طرف برداشته بود تابلو مغازشو يه طرفش عكس خودشو انداخته بود كه در حال باد زدن كبابه (حالا بگذريم كه قيافش خيلي ماه بود!!!
) اون طرفشم عكس چند تا گاو و گوسفند و ...!!! واقعا هدفش از اين تابلو چي بود معلوم نيست.
البته شايدم معاني عرفاني و پيچيده اي داره كه از درك من خارج بوده!
هنوز نفهميدي كه فقط براي ابراز مخالفت با تو اين كار و ميكنم؟!!!
مرسي كامبيز جان. ولي من بجز اسم مغازه جاي ديگه اي از استايل استفاده نكردم.
البته اون اسم هم استايل آماده نبوده و از Option خود متن استفاده كردم.