خواستم توضیح کوتاهی به دوست عزیزمون بدهم شما فرض کنید که موی شما 100 فریم دارد حال seek bar شما هم مثلا 100 پیکسل هست حال شما با کیلک بر روی پیکسل 1 این نوار می بایست با فرمان gotoandPlay() به فریم مربوطه ارجاع شده و عمل پخش را شروع کنی
این مورد در تمامی ورژن های اکشن به راحتی قابل لجرا هست
در ضمن شما می توانید مختصات موس را برای بدست آوردن محل کلیک استفاده کنید به این معنا که در زمان کلیک بر روی نوار مختصات موس _xMouse (xMouse) در چه مختصاتی قرار دارد و محل قرار گیری نوار خود را از آ« کم نمایید تا محل موس شما رو نوار بدست بیاید
و در مورد عرض نوار پیمایش می توانید با تقسیم آن به صورت نسبی از آن در هر سایزی استفاده کنید
برای حل مشکل مختصات های اعشاری هم می تواند از Math.round استفاده کنید
در آخر پیشنهاد می کنم به مثال هایی که توسط دوستان در انجمن قرار داده شده هم دقت نمایید
بهروز جان
اون کلاسی که من نوشتم ، همین کارو انجام می ده به اضافه :
مووی کلیپت هر چند فریم می خواد داشته باشه ...
اندازه handle شما هر چی می خواد باشه ...
اندازه area هر چی می خواد باشه . تازه یه دکمه play هم داره ...
خیلی خیلی کار راه اندازه ... همه چی تنظیم می شه ...
فقط امضامو ببینید و کلاسی برای پیمایش تایم لاینو پیدا کنین ... همین ...