قالب Chevrolet Camaro

darkwish_2006

Well-Known Member
آخرین کارم هستش.
توضیحات به زودی ضمیمه خواهد شد .

ویرایش توسط *farshid*:
لطفا قوانین را کامل بخونید ،بعد پست اولتون رو ویرایش کنید
...
موفق باشید
 

پیوست ها

  • CHEVROLET - SIDE 3.jpg
    CHEVROLET - SIDE 3.jpg
    632.3 کیلوبایت · بازدیدها: 41
  • CHEVROLET RIMS.jpg
    CHEVROLET RIMS.jpg
    547.1 کیلوبایت · بازدیدها: 41
  • CHEVROLET - FRONT.jpg
    CHEVROLET - FRONT.jpg
    148.4 کیلوبایت · بازدیدها: 43
آخرین ویرایش توسط مدیر:

hdnsoft

Well-Known Member
:paint: خیلی فوق العاده شدن
من که حقیقتن توانایی ایراد گرفتن رو ندارم
فقط میتونم بگم محشرن :rose:
 
آخرین ویرایش:

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
دوست من رندرهاتون خیلی تاریکن و جزئیات مدلتون اینطوری اصلا مشخص نیست و نمیشه در موردش نظر خاصی داد.
به نظرم رندر جدید بگیرید و اونا رو اینجا بذاری تا دوستان بتونن بهتر و مفیدتر نظر بدن.
شاد باشید و موفق.
 

*farshid*

کاربر VIP
خوب چون توضیحی در مورد کارت ندادی نمشه زیاد نظر داد ...
فقط اینو میدنوم که مدلش آمادس ...
رندری هم که گرفتی مشکل داره ... یعنی اگه رفلکت بدنه رو حذف کنیم چیزی به عنوان ماشین دیده نمیشه! خیلی تاریکه ... بهتره مسیر background enveroment رو از gi enveroment جدا کنی. اینجوری میتونی هر کدومشو مستقل تغییر بدی ...به نظرم روشنایی محیط حداقل باید 3 4 برابر بشه .
 

HOSSEIN.D

Well-Known Member
سلام.
دوست عزیز کار خوبی شده.
فقط روی استودیو رندرت بیشتر کار کن.
توضیحات هم نمیدونم چرا قراره ضمیمه بشه.
خوب همون اول توضیح میذاشتی دیگه.
یه چیز دیگه اگه مدل از خودته لطف کن وایر بدون اسموت هم بذار.
چون خودم دارم یه کامارو مدل میکنم.
میخوام با هم مقایسه کنم:)
ممنون و موفق باشید:rose:
 

main

Well-Known Member
به قول اجنبی ها ایتز ایمیزینگ:دی
خیلی عالی شدهـــ من عاشق ماشین امریکائیئم:دی.
موفق باشید
 

darkwish_2006

Well-Known Member
ممنون . نکات مفیدی گفتید .

مدل آمادست چون احتیاجی به وقت گذاشتن و مدل کردن نمیبینم . از طرفی وقتش رو هم ندارم.
کار با 3d max 2011 و v-ray 2 x64 رندر شده .
زمان رندر با توجه به رزولوشن بالا چیزی در حدود 15 دقیقه برای رندر رینگ و 20-25 دقیقه برای رندر خود اتومبیل از زاویه پهلو بوده .
فقط مدلینگ کردن مهم نیست . این که از v-ray بشه یک رندر real گرفت خیلی مهم تره .
برای آماده شدن کار تا رسیدن به مرحله رندر یک روز وقت صرف شده چون مدل hd بوده و حجم polygons ها بسیار بالا و جزییات زیادی هم داشت .
علاوه بر این تعداد زیادی هم render test گرفته شده که زمان بر هم بوده .
شخصا علاقه زیادی به اتومبیل دارم و از این کار لذت میبرم .

SYSTEM CONFIG:
----------------------------------------
WINDOWS 7 ULTIMATE X64 SP1
AMD PHEENOME II X4 3.8 GHZ
 
آخرین ویرایش:

*farshid*

کاربر VIP
خب ... تو کار اتوموتیو 90% کار برمیگرده به مدلینگ خوب ...
شما اگه یه مدل فوقالعاده داشته باشین خیلی بعید و سخته که بتونین یه رندر بد ازش بگیرین !! ...
من پیشنهاد میکنم در کنار کار رندرینگ، مدلینگ رو هم در حد حرفه ای باد بگیرین .

در ضمینه ی رندر ماشین هم از دوست خوبمون برهان طیبی کمک بگیرین ... borhan72
وقتی مدل آمادس آدم انتظار داره یه همچین رندری ببینه! (یکی از کارهای قدیمی برهان رو عکس کلیک کن تا توضیحاتشو ببنیی)
موفق باشی


 
آخرین ویرایش:

Borhan72

خسته‌ی خسته...
استاد فرشيد مارو خجالت داده اينجا :oops:
ممنون...

درمورد رندر های شما بگم كه خيلی خوبن...
اما اگه الان فقط داريد روی رندر كار ميكنيد، پس بايد موردای زيادی رو رعايت كنيد...
البته من در حدی نيستم كه بخوام اشكال بگيرم از شما...
ولی به نظرم همونطور كه فرشيد جان گفت : "اگه رفلکت بدنه رو حذف کنیم چیزی به عنوان ماشین دیده نمیشه!"...
من احساس ميكنم كه شما هيچ نوری تو صحنتون بكار نبرديد و فقط از HDRI استفاده كرديد كه بايد بيشتر روی نور دقت كنيد...
مشكل بعدی از متريال هاست...
ببينين اشتباه همه كسایی كه تو رندر ضعيفن‌(البته شما نه ها) اينه كه بحث متريال دهی رو خيلی زود رد ميكنن و فقط تمركزشون رو نور و مدله...
ولی متريال ها با اينكه به سادگی ساخته ميشن، ولی نياز به دقت خيلی بالایی دارن...
الان من فكر ميكنم كه شما برای متريالتون فقط از رنگ سياه استفاده كردين و يه رفلكت تقريبآ زياد و شفاف هم بهش دادين كه كاملآ برای بدنه‌ی ماشين، غلطه...
برای آشنایی با ساخت متريال بدنه ماشين در VRay، پيشنهاد ميكنم لينك آموزش زير و سايت متريالهای Vray رو ببينيد و از روشون بسازيد تا دستتون راه بيفته و قوانينشو ياد بگيريد:
http://www.cgacademy.ir/tutorials/making_of_benz/
http://vray-materials.de/

مورد بعدی، ساخت محيط مناسب برای رندره...
لازم نيست برای رندر خوب، حتمآ محيط های پيچيده بكار بره و آدم وقتشو به خاطر محيط سازی بذاره در صورتی كه منظورش از رندر، نمايش ماشينشه...
ولی بايد محيط توی كار معقول باشه...
تو رندر شما فقط يه سطح رفلكت دار زير ماشين ميبينم و بكگراند هم آسمونه...
همچين محيط و حالتی رو تو هيچ جای دنيای واقعی نميشه ديد كه يه سطح تميز و صاف و سفيد كه در امتدادش آسمون باشه...
من از 2 تا رندر خودم مثال ميزنم براتون... مثلآ همين رندری كه فرشيد عزيز گذاشته يا اين يكی رندرم:



فقط يه Plane زير ماشينم گذاشتم و بكگراند و بقيه چيزا با فتوشاپ اضافه شده، ولی يكی از بهترين رندرام هستش...
فقط به خاطر اينكه قبل از شروع نور پردازی، صحنه رو كاملآ تو ذهنم تصور كردم و با اون ايده ای كه تو ذهنم بود، تطبيق دادم...
البته ايدمم يه ايده ای بود كه مثل يه عكس، ميشد توی واقعيت هم وجود داشته باشه...

اين 3 تا مبحث، يعنی نور پردازی، متريال و محيط سازی و تنظيمات زنگ و ... بعد از رندر، اگه روشون كار بشه، كار از لحاظ رندر تكميل ميشه...
ببخشيد سر همه رو درد آوردم و عذر ميخوام كه از استادی مثل شما، ايرادایی گرفتم...


 

جدیدترین ارسال ها

بالا